دیدنی های ماکائودیدنی‌ها

معبد ای ما ماکائو ، معبد الهه دریای چین A-MA TEMPLE MACAU

دیدنی های ماکائو یکی از مقاصد اصلی تورهای شیوار سیاوشان

معرفی معبد : 

این معبد معروف به الهه ی دریا چین به نام مازو (MAZU) است. واقع در جنوب کشور چین در سال ۱۴۸۸ میلادی در دوران پرتغالی ها تاسیس شده و به عنوان یکی از معروف ترین معابد چینی در ماکائو است. معبد زیبای ای ما شهر ماکائو در نزدیکی میدان بارا (Barra) ماکائو واقع شده است.

معبد A-ma نشینمنی برای استقرار افراد محلی آنجا بوده و گفته می شود وقتی دریا نوردان پرتغالی به آنجا حمله کردند نام این معبد محلی که ما-گوگ (به معنیه خیمه بزرگ) بوده را عوض کرده و ماکائو نام گذاری کردند.

تاریخچه معبد : 

معبد به خوبی در متون چینی باستان شرح داده شده است و همچنین در اشکال و نقاشی های مختلف کشور چین می توان رد پای آن را پیدا کرد. جالب است بدانید اولین عکسی که در ماکائو گرفته شده از معبد A-MA می باشد.

به عبارتی قدیمی ترین عکس گرفته شده از ماکائو متعلق به این معبد می باشد. در سال ۲۰۰۵ میلادی این معبد ارزشمند تاریخی و زیبای ماکائو جزو میراث ملی کشور ماکائو و یکی از میراثهای جهانی در فهرست یونسکو ثبت شده است.

معبد ای ما ماکائو شامل شش قسمت می باشد:

غرفه دروازه، قصر یاد بود، سالن نماز، سالن خیر خواهی (قدیمی ترین قسمت معبد) و دو قسمت دگر که مربوط به دین بودا میباشد.

شیوار سیاوشان کارگزار و مجری تخصصی تورهای ماکائو در ایران است. قیمت طیف گسترده ای از هتل های این منطقه خود مختار از کشور چین را از مشاورین خود در دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان بخواهید.

از آنجایی که شیوار کارگزار تور ماکائو در ایران است. قیمت های بی رقیبی در این مسیر را می تواند به شما عزیزان ارایه نماید.

نسخه انگلیسی زبان شیوار :  TRAVEL TO IRAN

تصاویر زیبایی از این معبد زیبا در ماکائو :

معبد A-MA ماکائو
معبد A-MA ماکائو
معبد ای ما ماکائو
معبد ای ما ماکائو
معبد A-MA ماکائو
معبد A-MA ماکائو
معبد A-MA ماکائو
معبد A-MA ماکائو
برچسب ها
جاذبه های گردشگری ماکائو جاذبه های ماکائو دیدنی های ماکائو دیدنیهای ماکائو معبد ای ما ماکائو

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن