دیدنی های چیندیدنی‌ها

معبد لانگا شانگهای چین | LONGHUA

این معبد از معروفترین معابد شانگهای چین است که مورد توجه گردشگران است این معبد زیبا یکی از گشت های تور چین ما بوده و شما می توانید از این معبد زیبا بازدید نمایید.
معبد لانگا پاگودا شانگهای در پارک Longhua و در جاده ای به همین نام واقع شده است و به علت مراسم خاصی که در آن انجام می شود دارای شهرت است.این معبد قدیمی ترین و بزرگترین عبادتگاه در شانگهای با ۱۷۰۰ سال سابقه و ۲۰۰۰۰ متر مربع مساحت است و جزء دیدنی های شانگهای می باشد.
مراسم مخصوص این معبد به نام Bell-Striking که یکی از ۸ جاذبه جهانگردی این شهر است در ۳۱ دسامبر هر سال اجرا می گردد.
معبد لانگا شانگهای چین  که یکی از بزرگترین مجموعه معابد شانگهای است،  اولین بار در سال ۲۴۲ پس از میلاد ساخته شد. اکثر ساختمان‌هایی که در این مجموعه تماشا می کنید به طور معمول دوباره سازی شده‌اند، اما لایه‌ها و معماری‌ها از زمان ساخت در طول سلسله‌ی سانگ تا به امروز حفظ شده‌اند. این معبد در حومه‌ی شانگهای قرار دارد و به همین دلیل معمولا گردشگر زیادی به خود جذب نمی کند، از این رو برای زمان‌هایی که نیاز به آرامش و خلوت دارید می توانید به عنوان گزینه‌ی مناسبی روی آن حساب کنید تا چند ساعتی را دور از شلوغی شهر سپری کنید. البته معماری‌های این مجموعه در هر صورت ارزش بازدید زیادی دارند. .

نکته‌ها:

– بیرون از معبد لانگا شانگهای چین نمی توان زیاد دور شد، پس سعی کنید درون آن بمانید.
– اگر دنبال مکانی هستید که استراحت کنید، به گشت و گذار بپردازید و همچنین عکس های فوق‌العاده ثبت کنید، این معبد مناسب شما خواهد بود.
– اگر در طول بازدید از معبد گرسنه شدید می توانید در داخل آن اسنک خرید و میل کنید.
– اگر خوش شانس باشید می توانید زمانی که راهبان مشغول عبادت و مناجات هستند آن‌ها را تماشا کنید.


برای کسب اطلاعات درباره تور چین کلیک نمایید

برای کسب اطلاعات درباره هتل های چین کلیک کنید

برای کسب اطلاعات درباره دیدنی های چین کلیک کنید

معبد لانگا شانگهای چین
معبد لانگا شانگهای چین
معبد لانگا شانگهای چین
معبد لانگا شانگهای چین
برچسب ها
تاریخ شانگهای تاریخچه شانگهای تور چین تور چین تابستان 95 تور چین تابستان 96 تور چین تابستان 97 تور چین شهریور ماه 95 جاذبه های توریستی شانگهای جاذبه های سفر به شانگهای جاذبه های شانگهای جاذبه های گردشگری جین جاذبه های گردشگری شانگهای چین درباره شانگهای دیدنی های چین دیدنی های شانگهای دیدنی های شهر شانگهای راهنمای سفر به شانگهای سفر به شانگهای سفرنامه های شانگهای قیمت تور چین مجری مستقیم تور چین مراکز گردشگری شانگهای معابد چین معابد شانگهای معبد LONGHUA معبد لانگا معبد لانگا شانگهای معبد لانگا شانگهای چین معبد لونگا شانگهای نرخ تور چین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن