دیدنی های سنگاپور

منطقه کاتونگ جو چیات سنگاپور ( Katong-Joo Chiat)

محله ای آرام برای خرید و گشت و گذار در سنگاپور

منطقه کاتونگ جو چیات سنگاپور مکانی آرام برای خرید، چشیدن طعم های جدید و دیدن فرهنگ های مختلف است. منطقه کاتونگ جو چیات، محله ای با فرهنگ Peranakan در سنگاپور است (فرهنگی متشکل از چین و اندونزی). طعم‌های محلی، کافه‌ها، و فروشگاه‌های جذاب قطعا شما را به خود جذب خواهد کرد. شما می توانید در خیابان‌های Katong-Joo Chiat قدم بزنید و  از نقاشی‌های دیواری هنری و میراث غنی لذت ببرید جالب است بدانید که برخی از آنها جوایز میراث معماری را دریافت کرده‌اند.

کافه ها و غذاهای فوق العاده

فرقی ندارد که ذائقه شما چه باشد و چه طعم هایی را دوست دارید، قطعا از طعم شیرنی های کافه های این منطقه لذت خواهید برد. غذاهایی مثل برنج و مرغ هم از آن دسته مواردی هستند که راحت پیدا می شود. در واقع این منطقه به عنوان بهشتی برای دوستداران غذا شناخته می شود.

راه های ارتباطی

گستره ای از رنگ ها

دیدنی های سنگاپور

اگر به قصد خرید کردن سنگاپور را انتخاب کرده اید و به دنبال سوغاتی ها و گزینه های خاص برای خرید هستید، از این محله نباید غافل شوید. شما می توانید مغازه هایی را ببینید که رنگ هایی پاستلی دارند، منجوق های درخشان و اسنک های خوشمزه شما را به وجد خواهد آورد. دنیای فرهنگ پراناکان  مملو از رنگ های مسحور کننده است.

چه کارهایی در منطقه کاتونگ جو چیات می توان انجام داد؟

The Intan

۱) The Intan :

اگر طرفدار هنر و آثار هنری هستید، پس از The Intan نباید غافل شوید. مالک و متصدی این موزه به نام  Alvin Yapp خانه خود را به موزه ای اختصاص داده شده به فرهنگ پراناکان تبدیل کرده است و گنجینه ای از مصنوعات جذاب  را در خود جای داده.


 جاذبه های دیگری از سنگاپور که ممکن است برایتان جالب باشد:

گالری میراث اوراسیایی

۲) Eurasian Heritage Gallery (گالری میراث اروسیایی)

از طریق سه بخشی که در این گالری جذاب وجود دارد می توانید درباره تاریخ جامعه اوراسیا در سنگاپور بیاموزید. این ساختمان جذاب سه گالری مجزا در خود جای داده که میراث غنی جامعه اوراسیا سنگاپور را به بازدیدکنندگان نشان می دهد. جامعه اوراسیا یکی از کوچکترین و در عین حال یکی از اولین جوامع سنگاپور است. منشأ اروسیایی آنها که به‌خاطر سنت‌های ترکیبی شرق و غرب شهرت دارند را می‌توان در برخی از قدیمی‌ترین سکونتگاه‌های استعماری منطقه مانند مالاکا، پنانگ، گوا، ماکائو و سیلان (سری‌لانکای کنونی) مشاهده کرد.

جاذبه های سنگاپور

۳) مغازه های رنگارنگ در امتداد جاده Koon Seng

قدمت این خانه‌ها به رنگ پاستلی به دهه ۱۹۲۰ برمی‌گردد و فرصت مناسبی را برای شما فراهم می‌کند تا تعدادی عکس از این مکان های دیدنی داشته باشید. این منطقه تاریخی، داستان‌هایی از گذشته بیان می کند و ساکنان پراناکان تا دهه ۱۹۷۰ در اینجا زندگی می‌کردند. شما می توانید تلفیقی از تأثیرات چینی، مالایی و اروپایی را مشاهده کنید و نگاهی اجمالی به هویت منحصر به فرد این جامعه داشته باشید. پراناکان ها نوادگان مهاجران چینی یا هندی هستند که در قرن پانزدهم با مردم بومی مجمع الجزایر مالایی ازدواج کردند.

دیدنی های سنگاپور

۴) Katong Antique House (خانه عتیقه کاتونگ)

خانه عتیقه کاتونگ، موزه خصوصی ای از عتیقه جات پراناکان است که از مبلمان گرفته تا لباس های Nyonya مانند sarong kebay و kasut-manek را به نمایش می گذارد. شما می توانید در این موزه خصوصی، لباس‌های سنتی ای مثل kasut-manek (کفش‌های مهره‌دار)، مبلمان حکاکی‌شده و گنجینه های دیگری را ببینید.

دسترسی آسان به تور و دیدنی های سنگاپور

از کجاها می توان خرید کرد؟

دیدنی های سنگاپور

۱) Cat Socrates

در این فروشگاه خرده فروشی می توانید مجموعه ای از کتاب ها و  وسایل ها را ببینید که با سلیقه چیده شده اند، شما می توانید سری بزنید و گربه هایی که در این فروشگاه هستند را ببینید.

دیدنی های سنگاپور

۲) Kim Choo Kueh Chang

از Nyonya kueh و پیراشکی های خوشمزه گرفته تا لباس ها و جواهرات نفیس، این فروشگاه محبوب هر چیزی را که مربوط به پراناکان است از سال ۱۹۴۵ به فروش می رساند. این کسب‌وکار خانوادگی از دستور العمل‌ها، دانش و تکنیک‌هایی که در طی نسل ها یاد گرفته شده استفاده می‌کند تا محصولات نمادین و غذاهای خوش طعم به دست مشتریان برساند. علاوه بر این، Kim Choo Kueh Chang کارگاه هایی در زمینه منجوق کاری و موارد دیگر ارائه می دهد.

۳) Kim Choo Kueh Chang

در Hat of Cain که کلاه‌های دست‌بافت معتبر اکوادور برای مردان و زنان در آن یافت می شود، می توانید استایل محبوبی برای خودتان بسازید.

موقعیت مکانی:

برچسب ها
Katong-Joo Chiat دیدنی های سنگاپور کاتونگ جو چیات سنگاپور منطقه کاتونگ جو چیات منطقه کاتونگ جو چیات سنگاپور

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن