دیدنی های چیندیدنی‌ها

میدان مردم شانگهای | میدان رنمین شانگهای

این مکان یکی از زیباترین میادین شهر شانگهای است که به عبارتی قلب فرهنگی و توریستی شانگهای هم به حساب می آید وجود موزه ها و مراکز فرهنگی و خرید متعدد در این میدان گواه این امر است. فلسفه سوسیالیستی  حکام چین فلسفه ساخت این میادین است که خدمات عمومی به طبقه کارگز جامعه ارایه می شود.

میدان مردم شانگهای میدانی بزرگ، واقع در مرکز شهر و مابین دو خیابان نانجینگ غربی و نانجینگ شرقی است. البته بنای فعلی میدان مردم متعلق به سال ۱۹۹۳ است که از نو بازسازی گردید. ساختمان شهرداری فعلی در وسط و البته موزه شانگهای نیز در کنار این میدان قابل مشاهده است که می‌توان از آن نیز بازدید نمود.میدان رنمین یا میدان مردم پارک سر سبزی است در مرکز شهر شانگهای. جایی برای فعالیت های غیر رسمی و گردش تفریح کسانی که تور چین را انتخاب کرده اند و همچنین موزه های با ارزشی در آن خواهید یافت که از آن جمله می توان به موزه شانگهای، موزه هنر شانگهای، مرکز معماری و شهرسازی شانگهای و موکا شانگهای (MoCA). در نزدیکی موکا دریاچه نیلوفر آبی را از دست ندهید. همچنین در نزدیکی میدان رنمین یک ایستگاه مترو وجود دارد گردشگران از این مکان بعنوان یکی از دیدنی های شانگهای یاد می کنند.
در شمال میدان مردم شانگهای، تئاتر بزرگ شهر که کاملا شیشه‌ای و بسیار بزرگ ساخته شده قرار دارد. در بخش‌های دیگر میدان نیز می‌توانید ساختمان‌هایی چون خیابان برندهای معروف هنگ‌کنگ، مرکز خرید دیمی، بزرگترین ایستگاه متروی آسیا و بالاخره بزرگترین پارکینگ زیرزمینی شانگهای را پیدا کنید.
هــر کلان شــهر کمونیســتی دارای یــک میــدان عمومــی بــا ابهــت اســت کــه در قلــب شــهر قــرار دارد، و میــدان رن میــن شــانگهای نیــز از ایــن دســته میدان هاســت. ایــن میــدان قطــب دانــش جغرافــی و فرهنگــی و مرکــز جاذبــه ی شــهر اســت. بلــه، ایــن میــدان کمتــر از میــدان تیانان مــن پکــن مــورد رســیدگی و نظم بخشــی قــرار گرفتــه امــا زیبایــی خــاص خــود را نیــز دارد و نســبتا هــم شــلوغ تر اســت.
میدان مردم که قبل از انقلاب کمونیستی  یک مسیر مسابقه‌ی اسب‌سواری بود در جنوب جاده‌ی غربی Nanjing  قرار دارد. این مکان یک میدان عمومی بزرگ است که ساختمان شهرداری شانگ‌های هم در آن واقع شده است. میدان مردم ترکیبی زیبا و دلنشین از پارک و معماری است. یک لیوان چایی تهیه کنید، در پارک بنشینید و از شنیدن صدای مصنوعی پرندگانی که از بلندگوها پخش می‌شود لذت ببرید! نکته‌ها:– موزه‌ی هنرهای معاصر این پارک، یکی از بهترین‌ موزه‌های  شانگهای محسوب می‌شود که با نمایشگاه‌های فصلی توسط هنرمندان جوان اداره می‌شود.
از زمانی که پیست اتومبیل رانی از نیمه جنوبی شهر شانگهای عبور کرد، میدان اصلی شهر تبدیل به یک مرکز فرهنگی و اجتماعی شد. معمولا در این میدان کبوترهای زیادی دیده می شوند که گردشگران کودکان خود را به غذا دادن به کبوتران تشویق می کنند. تقریبا محلی برای دون دادن کبوتران شده است بسیار جذاب و زیبا می باشد.
میدان مردم ۶۰۰ متر طول و ۳۲ متر عرض داشته و دارای کمربند سبز با عرض ۵.۵  متری است و از این رو میدانی زیبا محسوب می‌شود که پرواز هزاران کبوتر در اطراف آن، منظره‌ی منحصر بفردی به آن بخشیده است.


برای کسب اطلاعات درباره تور چین کلیک نمایید

برای کسب اطلاعات درباره هتل های چین کلیک کنید

برای کسب اطلاعات درباره دیدنی های چین کلیک کنید


میدان مردم شانگهای
میدان مردم شانگهای
میدان مردم شانگهای
میدان مردم شانگهای
میدان مردم شانگهای
میدان مردم شانگهای
میدان مردم شانگهای
میدان مردم شانگهای
برچسب ها
تور چین تور شانگهای چین جاذبه های توریستی شانگهای جاذبه های توریستی شهر شانگهای جاذبه های سفر به چین جاذبه های سفر به شانگهای جاذبه های سفر به شانگهای چین جاذبه های شانگهای جاذبه های شانگهای چین جاذبه های گردشگری جین جاذبه های گردشگری چین جاذبه های گردشگری شانگهای جاذبه های گردشگری شانگهای چین دیدنی های شانگهای دیدنی های شانگهای چین سفرنامه شانگهای چین قیمت تور پکن و شانگهای قیمت تور چین قیمت تور شانگهای میدان رن مین شانگهای میدان رنمین شانگهای میدان رنمین شانگهای چین میدان مردم شانگهای میدان مردم شانگهای چین نرخ تور پکن و شانگهای با پرواز ماهان نرخ تور چین نرخ تور شانگهای

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

‫۲ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن