هتل های هندهتل‌های ایران و جهان

هتل ابروی راجویلاز جیپور هند|The Oberoi Rajvilas Jaipur

لحظه ای چشم خود را ببندید و تصور کنید یکی از مهاراجه های ثروتمند هندوستان هستید و در یکی از کاخ های افسانه ای هندوستان خودتان را ببینید. تمامی عظمت هنر و تمدن هندوستان در اختیار و خدمت شماست تا از لحظات رویایی پیش آمده نهایت لذت را ببرید. حالا برگردید به دنیای واقعی و هتل ابروی راجویلاز جیپور را در موتور جستجوی گوگل جستجو کنید و خواهید دید برای تعبیر این رویا فاصله چندانی ندارید اگر شرایط مالی رزرو یکی از مجلل ترین هتل کاخ های جهان را دارید. برند ابروی در هند جادو کرده و هتل هایی را خلق کرده تا نام خود را در صنعت هتلداری قرن بیست و یکم جهان جاودانه کند. و خود را به عنوان برترین هتل کاخ های جهان مطرح نماید. علاوه بر تماشا و لذت از عکس های این هتل مجلل گروه هتل های ابروی توصیه می کنم در مقالات بعدی ۲ هتل کاخ مجلل دیگر گروه هتل های ابروی در هندوستان را هم دنبال کنید تا با عظمت هتل کاخ های ابروی بیشتر آشنا شوید.

هتل ابروی راجویلاز جیپور هند در یک باغ بزرگ و زیبای ۱۳ هکتاری واقع شده است. که این وسعت در بین هتل های هند بی مانند است. هتل دژ مانند و با گچ کاری های زیبایی در نمای دژ مزین شده است. با معبد هندوهای بیرلا مندیر کمتر از ۱۰ کیلومتر فاصله دارد و با کاخ تاریخی جال محل که تفریحگاه تابستانی شاهان بوده و در وسط یک دریاچه واقع شده است حدود ۱۴ کیلومتر فاصله دارد. هتل ابروی جیپور دارای ۲ رستوران فوق العاده مجلل و یک کافه زیبا می باشد که مجهز به یک شومینه مرمرین می باشد و مرکز اسپای هتل هم در یک عمارت قرن ۱۸ دایر و فعال می باشد و روش درمان آیورودا هند در آنجا انجام می پذیرد. هتل مجهز به استخر روباز بسیار خوبی است که منظره عالی به سازه سنتی و ارزشمند هتل دارد. و سالن بدنسازی و امکان فیل سواری و شتر سواری و کالسکه سواری در این هتل در دسترس است.

در هتل ابروی باغی ۱۳ هکتاری که بی نهایت زیبا طراحی شده اند و طاووس های فراوان زیبایی در آن نگهداری می شوند که یاد آور فضای بهشت گونه کاخ های مجلل هندی است و مرکز یوگا، ماساژ و برنامه های بسیار خاص و لذت بخش نوای موسیقی اصیل و سنتی هندوستان با سازهای موسیقی هندی به صورت اجرای زنده و حرکات موزون گروه های معروف هندی اقامتی خیال انگیز و رویایی را برای شما رقم خواهد زد. آب نماهای متعدد و بسیار زیبا و برکه های نیلوفرهای آبی به همراه مجسمه های بسیار زیبایی که از سنگ تراشیده شده اند با الگو گرفتن از هنر اصیل هندوستان در این هتل بسیار خاص و دیدنی است. غذاهای عالی هتل و فضای دلنشین رستوران های هتل حسابی کیف شما را کوک می کند.

اتاق های هتل ابروی راجویلاز جیپور با طراحی داخلی کاملاً مدرن و رنگ های خنثی تزئین شده اند و این اتاق های شیک پنجره های بزرگی رو به باغ و فضای سبز هتل دارند که حس کامل یک هتل ریزورتی را به شما می دهد. اتاق ها مجهز به مبلمان نشیمن و تلویزیون صفحه تخت و DVD PLAYER ، چای و قهوه ساز، اتو، گاو صندوق کوچک، حمام با وان مجهز، و در ویلاها استخر اختصاصی می باشد. کیفیت یک هتل لاکچری در اقامت در اتاق های این هتل کامل مشهود خواهد بود. که همین امر هتل ابروی را مشهور به محل اقامت ثروتمندان جهان و افراد مشهور و سرشناس جهان کرده است. کشیدن سیگار در تمامی اتاق های هتل ممنوع می باشد و تخلف جریمه های سنگینی در پی خواهد داشت. فضاهای ویژه ای در این هتل برای افراد سیگاری طراحی و تهیه دیده شده است که کشیدن سیگار فقط در این مناطق مجاز می باشد. در صورتی که تمایل به جریمه شدن ندارید این نکته را جدی بگیرید.

امکاناتی همچون صرافی، تهیه تورهای گردشگری در قسمت خدمات تور و گردشگری هتل و اجاره ماشین و تهیه بلیط در دسترس میهمانان هتل است. هتل مجهز به آرایشگاه مردانه و سالن زیبایی برای بانوان است. اینترنت در تمامی نقاط هتل در دسترس است ولی تنها ۳۰ دقیقه ابتدایی رایگان بوده و برای استفاده بعد از ۳۰ دقیقه باید هزینه پرداخت نمایید و یا روی هزینه اتاقتان محاسبه می گردد و در صورتحساب اتاقتان لحاظ می شود. هتل ابروی جیپور با مرکز شهر جیپور حدود ۸ کیلومتر فاصله دارد. و از هتل OBEROI RAJVILAS جیپور تا کاخ هوا محل جیپور حدود ۱۰ کیلومتر و یا رصدخانه جنتر منتر و ایستگاه راه آهن جیپور حدود ۱۰ دقیقه فاصله دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه جیپور حدود ۲۵ دقیقه است. هتل ابروی راج ویلاز با آنهمه عظمت تنها با ۷۱ اتاق و سوئیت و ویلا در خدمت گردشگران شهر جیپور است. این هتل مجلل یکی از هتل های برند هتل داری بین المللی Oberoi Hotels & Resorts است.


فاصله هتل ابروی جیپور با جاذبه ها و مراکز مهم جیپور :


Closest landmarks

  • Jaipur National University                           ۳٫۹ km
  • Monkey Temple                                          ۵٫۳ km
  • Galta Gate                                                     ۶ km
  • MNIT Jaipur                                                ۶٫۷ km
  • Birla Mandir Temple, Jaipur                           ۷ km

موقعیت مکانی هتل ابروی راجویلاز جیپور در نقشه گوگل :

برچسب ها
برترین مجری تور مثلث طلایی هند برترین هتل های 5 ستاره جیپور هند برترین هتل های 5 ستاره هند برترین هتل های جیپور هند برترین هتل های هند برترین هتلهای جیپور هند بهترین تور تایلند کدام است بهترین مجری تور مثلث طلایی هند بهترین هتل های 5 ستاره جیپور هند بهترین هتل های 5 ستاره هند بهترین هتل های جیپور هند بهترین هتل های هند تور مثلث طلایی هند تور هند تور هندوستان رزرو آنلاین هتل ابروی راجویلاز جیپور هند رزرو اینترنتی هتل ابروی راجویلاز جیپور هند رزرو هتل ابروی راجویلاز جیپور هند رزرواسیون آنلاین هتل ابروی راجویلاز جیپور هند رزرواسیون اینترنتی هتل ابروی راجویلاز جیپور هند رزرواسیون هتل ابروی راجویلاز جیپور هند سایت رزرواسیون آنلاین هتل ابروی راجویلاز جیپور هند سایت رزرواسیون اینترنتی هتل ابروی راجویلاز جیپور هند سایت رزرواسیون هتل ابروی راجویلاز جیپور هند قیمت تور مثلث طلایی هند مجری مستقیم تور مثلث طلایی هند هتل 5 ستاره ابروی راجویلاز جیپور هند هتل 5* ابروی راجویلاز جیپور هند هتل ابروی جیپور هتل ابروی جیپور هند هتل ابروی راج ویلا جیپور هند هتل ابروی راج ویلاز جیپور هند هتل ابروی راج ویلاس جیپور هند هتل ابروی راجویلا جیپور هند هتل ابروی راجویلاز جیپور هند هتل ابروی راجویلاس جیپور هند هتل پنج ستاره ابروی راجویلاز جیپور هند هتل های ابروی در هند هتل های ابروی راجستان هند هتل های جیپور هند هتل های راجستان هند هتل های هند

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن