هتل های موریسهتل‌های ایران و جهان

هتل ابروی موریس | Oberoi la Hotel in Mauritiusا

هتل مجلل و اشرافی ابرویی به جرات از گرانترین هتل های جزیره و یکی از هتل های موریس است که تاکنون میزبان ثروتمندترین مردان جهان بوده است در ویلاهای خاصی از این هتل در ایام خلوت سال قیمت اقامت هر نفر در این ویلاها برای هر شب چیزی حدود ۸۲۷۰ دلار آمریکا یا به پول خودمان ۴۱ میلیون تومان است حال این رقم را برای ۷ شب اقامت که حساب بفرمایید خواهید دید ممکن است این هتل چه میهمانان خاصی را به خود ببیند. رزرو گرفتن از این هتل به همین راحتی ها نیست و امسال فرصتی غنیمت است که امکان رزرو این هتل برای ایرانی ها مقدور شده است.

این هتل مجلل ۵ ستاره در ساحل غربی و در نزدیکی پاییتخت جمهوری موریس (شهر پورت لوئیس) واقع شده است. این هتل زیبای پنج ستاره در کنار یکی از بهترین ساحل های جزیره موریس واقع شده است ( Baie Aux Tortues, Pointe Aux Piments) 

هتل ابرویی موریس در امتداد نوار ساحلی Turtle Bay موریس واقع شده است. هتل ابرویی موریس از استخر شنا، اسپا، مرکز سلامتی و باشگاه و حدود ۲۰ هکتار باغ نیمه گرمسیری زیبا بهره می برد.

امکانات هتل

اتاق های لاکچری و ویلاهای هتل ابرویی موریس از ابعاد بسیار بزرگ با تهویه متبوع عالی ، فضای نشیمن عالی و حمام بسیار بزرگی بهره می برد. ویلاهای هتل ابرویی موریس از باغ خصوصی و یا استخرهای اختصاصی بهره می برد و فضایی جهت خوردن شام در خود دارد. هتل ابرویی فضایی جهت بازی کودکان، یک کتابخانه و فضایی جهت تفریحات عصرگاهی دارد که این برنامه ها در هنگامه غروب خورشید آغاز می گردد و بسیار زیبا و دیدنی هستند.

اسنورکل (غواصی سطحی)، موج سواری، غواصی در هتل ابرویی موریس در دسترس هستند. رستوران هتل لوکس ابرویی موریس از غذاهای بین المللی تا غذای محلی موریسی (کریول) را طبخ و سرو می نمایند. هتل ابرویی موریس کلاً ۷۱ واحد اقامتی دارد. این هتل تا فرودگاه کیش ۵۵ کیلومتر و تا پورت لوئیس پاییتخت و تا گرند بی تنها ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. منطقه گرند بی یکی از مناطق مشهور توریستی موریس است که محل تفریحات شبانه، مراکز خرید و تفریحات دریایی همچون ساب مارین و ساب اسکوتر و قایق کاتاماران آنجاست. در پورت لوئیس هم  گردشگران می توانند از مراکز خرید خوب پاییتخت و سومین باغ بزرگ گیاهشناسی جهان نهایت استفاده و لذت را ببرند و برای تفریحات شبانه هم در پورت لوئیس قابل مشاهده است.

هتل ابرویی خدمات و امکانات بسیاری را به گردشگران خود علاوه بر موقعیت خاص ارایه می نماید.

قصد سفر به موریس دارید روی لینک مقابل کلیک کنید : تور موریس

برای انتخاب هتل نیاز به راهنمایی دارید روی لینک مقابل کلیک کنید : هتل های موریس

کاملترین مرجع فارسی زبان درباره جاذبه های موریس میخواهید روی لینک مقابل کلیک کنید : دیدنی های موریس

وب سایت انگلیسی زبان شیوار :  Travel to IRAN

آدرس هتل ابروی موریس در نقشه گوگل مپ

برچسب ها
oberoi hotel mauritius برترین هتل 5 ستاره موریس بهترین هتل 5 ستاره موریس تور موریس هتل ابروی خرید اینترنتی هتل موریس رزرو آنلاین هتل ابروی موریس رزرو آنلاین هتل های موریس رزرو اینترنتی هتل های جزیره موریس رزرو هتل ابروی موریس رزرو هتل های موریس رزرواسیون آنلاین هتل های موریس رزرواسیون اینترنتی هتل های موریس رزرواسیون هتل های موریس قیمت هتل ابرویی قیمت هتل ابرویی موریس هتل Oberoi موریس هتل آبروی موریس هتل ابرویی موریس هتل های 5 ستاره موریس

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن