هتل های قشمهتل‌های ایران و جهان

هتل ارم قشم | هتل ۴* ارم قشم |Qeshm Eram Hotel

این هتل تنها هتل چهارستاره قشم ویکی از بهترین هتل های این جزیره است که باچشم اندازی خیره کننده روبه دریای نیلگون خلیج فارس پذیرای شما مهمانان عزیز میباشد. هتل ارم قشم تازه تاسیس و نوساز در بهار سال ۱۳۹۵ تحت عنوان هتل چهار ستاره فعالیت خود را آغاز کرد . در فضایی به مساحت ۱۰هزارمترمربع با زیربنای بیش از ۸ هزارمترمربع.

موقعیت مکانی هتل ارم :

این هتل موقعیت مکانی مناسب نزدیک به دریا دارد بطوریکه از تمام اتاقها در طبقات و جهات مختلف، ویو دریا قابل مشاهده است. همچنین درفاصله ۳ کیلومتری از مرکز خرید ستاره قشم در بلوار آزادگان واقع شده است. فاصله تا مرکز شهر ۵ دقیقه و فاصله تا فرودگاه ۴۵ دقیقه میباشد .

امکانات و ویژگی های هتل ارم قشم :

هتل ارم شامل ۴ طبقه و ۷۶ باب اتاق است که اتاق ها در تمامی طبقات آن از جمله همکف و ۱- نیز قرار دارند ؛ انواع واحدهای اقامتی شامل اتاق دابل ، توین ، تریپل ، دوبلکس و سوئیت با چشم انداز زیبا رو به دریای نیلگون خلیج فارس می باشد .
همچنین هتل ارم دارای سیستم تهویه مطبوع،کانال های مجاز ماهواره ای ،تاکسی سرویس،کافی شاپ ۲۴ساعته، دستگاه .ATM بانک سامان ،کانترگردشگری وصنایع دستی ،رستوران با ویو دریا در دو طبقه است .
نظافت و پاکیزگی اتاق ها و برخورد خوب پرسنل با میهمانان از جمله دلایل رضایت مشتریان از این هتل چهار ستاره بوده و داشتن هر دو نمای دریا و شهر و برخورداری از امکانات درخور، جزء مزایا و دلایل رزرو هتل ارم قشم به شمار می رود.
همچنین پروژه های در حال احداث شامل : مجموعه های ورزشی استخر،سونا،جکوزی،سفرخانه سنتی ،سالن کنفراس ، سالن آمفی تئاتر ، اتاق کودک، بیلیارد، بولینگ ، سالن بدنسازی و ماساژ ، بیش از ۳هزارمتر مربع محوطه و فضای سبز ، مسیرصبحگاهی، سن روباز، آلاچیق ،آب نما وفواره موزیکال می باشد .
آدرس هتل: جزیره قشم – بلوار آزادگان – روبروی اداره شیلات – هتل ارم قشم


برای مشاهده تور قشم روی لینک کلیک کنید.
برای مشاهده دیدنی های قشم روی لینک کلیک کنید.
برای مشاهده هتل های قشم روی لینک کلیک کنید.
برای مشاهده سایر تورهای ایرانگردی روی لینک کلیک کنید.
برای مشاهده سایت انگلیسی شیوار روی لینک کلیک کنید.
برای مشاهده سایت هتل ارم قشم روی لینک کلیک کنید


تصاویر زیبا از هتل ارم قشم

هتل ارم قشم
هتل ارم قشم
هتل ارم
هتل ارم
هتل ارم
هتل ارم
هتل ارم
هتل ارم
هتل ارم قشم
هتل ارم قشم
هتل ارم قشم
هتل ارم قشم

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

موقعیت مکانی هتل ارم در نقشه

برچسب ها
برترین هتل های 4* قشم بهترین هتل های قشم تور قشم هتل 4*ارم قشم هتل ارم قشم هتل قشم هتل لوکس 4* قشم هتل های 4* قشم

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن