هتل های روسیههتل‌های ایران و جهان

هتل رادیسون رویال مسکو | Radisson Royal Hotel in moscow

این هتل از با شکوه ترین ساختمان های هفت خواهر استالینی مسکو است که در انتهای خیابان آربات جدید و کنار رودخانه مسکو واقع شده است و با ماشین کمتر از ۱۰ دقیقه بیشتر با میدان سرخ فاصله ندارد. این هتل مجلل و باشکوه (هتل رادیسون رویال مسکو) جزو ۴ هتل لاکچری ۵ ستاره مسکو است که میزبان مقامات سیاسی و اقتصادی و هنری و … سارشناس جهان بوده و از بدو ورود متوجه اهمیت فراوان هتل رادیسون رویال مسکو به مساله امنیت به خاطر حضور این میهمانان ویژه خواهید شد.

هتل رادیسون رویال مسکو در تقاطع خیابان های کوتوزوفسکی پراسپکت (Kutuzovskiy Prospekt) و نووی آربات (Novy Arbat) قرار دارد. از امکانات این هتل می توان به اینترنت وای – فای رایگان، استخر سرپوشیده با ابعاد استخر المپیک و اسپای مدرن اشاره نمود. اتاق های این هتل دارای دکوراسیونی شیک همراه با مبلمان سبک کلاسیک، تلویزیون صفحه تخت و چشم اندازی رو به شهر یا حیاط داخلی هتل می باشند. بعضی از اتاق ها نیز دارای محل نشیمن جداگانه می باشند.

رستوران مجلل فارسی هتل رادیسون رویال مسکو در طبقه سوم این هتل واقع شده و تنها رستوران ایرانی در مسکو می باشد. رستوران وراندا (Veranda) غذا های مدیترانه ای مدرن و غذا های بین المللی کلاسیک را برای میهمانان سرو می کند. میهمانان همچنین می توانند از نوشیدنی های عصرگاهی مانند کوکتل ها، میان وعده های سبک و سرگرمی های عصرگاهی در کافی شاپ واقع در لابی هتل رادیسون لذت ببرند. میهمانان می توانند پس از انجام ورزش در باشگاه ورزشی، در سونا یا وان موجود در اسپا به استراحت بپردازند. خدمات ماساژ نیز قابل رزرو  می باشند.

کاخ کرملین و میدان سرخ ۳٫۲ کیلومتر از هتل فاصله دارند. ایستگاه قطار  نیز که دسترسی مسافران به فرودگاه ونوکووو (Vnukovo) را فراهم می سازد، کمی بیشتر از نیم مایل با هتل فاصله دارد.

تاریخچه هتل رادیسون رویال مسکو (هتل اوکراین سابق)

هتل رادیسون رویال مسکو (که از لحاظ تاریخی به عنوان “هتل یوکراینا” “Hotel Ukraina” نیز شناخته می شود.) در زمره­ی یکی از خواهران هفت گانه­ی افسانه ایست که ساختمان هایی در مسکو هستند که به بافت اطرافشان، با ساختار و معماری خود هویت بخشیده اند. این خواهران هفت گانه افسانه ای شامل هتل یوکراینا، ساختمان اصلی دانشگاه ایالتی مسکو، وزارت خارجه فدراسیون روسیه، ساختمان میدان کودرینسکایا “Kudrinskaya”، ساختمان اداری و مسکونی نزدیک ایستگاه متروی کراسنیه ووروتا “Krasnye Vorota”، هتل هیلتون لنینگراد اسکایا “The Hilton Leningradskaya Hotel” و ساختمان کوتلنیچسکایا امبنکمنت “Kotelnicheskaya Embankment”، تا حد بسیار زیادی معرف وجهه پایتخت هستند، در حالی که همزمان نمای زیبا و بدیع شهری را نیز برجسته می سازند.

تنوع اتاق های هتل رادیسون رویال مسکو

از نظر تنوع اتاق ها، در میان هتل های مسکو، رادیسون رویال متنوع ترین گزینه ها را ارائه می دهد. چهارصد و نود و هفت اتاق با شکوه با ده رده بندی مختلف و همچنین سی و هشت سوئیت کاملا مجزا که برای اقامت های بلند مدت طراحی شدند و مجهز به وسایل آشپزخانه ای مدرن می باشند، در خدمت میهمان های ما هستند.

پنج اتاق اختصاصی کاملا مجهز برای رفاه میهمان هایی که دارای ناتوانی های جسمی هستند، تعبیه شده است. علاوه بر این، هتل دارای تعداد سیصدو بیست و نه اتاق با محدودیت سیگار کشیدن “non-smoking” نیز می باشد. نقاشی های اصیل روسی، متعلق به دوره شوروی که جزو کلکسیون بی نظیر هتل می باشند، عینا همانند پنجاه سال پیش، زینت دهنده تمامی اتاق های هتل رادیسون رویال مسکو هستند.

امکانات هتل رادیسون رویال مسکو:

راحتی و آسایش بی مانند اتاق های مجلل این هتل “Deluxe Class Rooms”، با امکاناتی پیشرفته که به صورت کاملا ایده آل با طراحی هر اتاق، جداگانه همگام گشته اند. این امکانات عبارتند از:

– قفل های الکترونیکی و آنلاین

–  سیستم اطفای حریق خودکار

– سیستم تنظیم دمای جداگانه برای هر اتاق

– تلویزیون ماهواره ای با صفحه نمایش پلاسمای ۴۲ اینچی

-اینترنت وای فای رایگان و کاملا در دسترس

– مینی بار برقی

– گاوصندوق

– تلفن و دستگاه پاسخگویی خودکار “Answering Machine”

و بسیاری امکانات دیگر

همانند اتاق های هتل، سرویس های بهداشتی اتاق ها نیز با بهترین امکانات مجهز شده اند از جمله:

– تجهیزات بهداشتی ویلروی اند بوش “Villeroy & Boch”

– پیشخوان مرمری

– حوله های حمام و حوله های دستی بافته شده ازالیاف ظریف فرته “FRETTE”

– لوازم تزئینی اترو “ETRO”

– لوازم آرایشی و بهداشتی پنتالیگون “PENTHALIGON” با رایحه­ی اختصاصی

– کفپوش حرارتی

– دمپایی های مخملی

– آینه لوکس

–  سشوار

انواع اتاق های موجود در هتل رادیسون رویال مسکو:

اتاق کلاسیک (طبقات چهارم تا نهم):

این مجموعه اتاق ها شامل ۴۸ اتاق مبله بی نظیر با مساحت ۲۵ متر مربع می باشند. فضای مختصر اتاق به هیچ وجه با جزئیات اضافه اشغال نشده است و کاملا آزادی حرکت و رفت و آمد در اتاق میسر است. این گونه اتاق ها برای مسافرانی که فعالیت زیاد دارند مناسب است و تمام وسایل مورد نیازشان به راحتی در دسترس شان قرار دارد.

اتاق Superior هتل رادیسون رویال مسکو(طبقات چهارم تا نهم، دوازدهم تا بیستم):

این دسته از اتاق ها بیشترین تعداد اتاق و بالاترین نوع اتاق های خواستی مسافران هستند که شامل ۳۰۸ اتاق مجلل با چشم اندازهایی پانورماتیک و مساحتی بین ۲۵ تا ۳۵ متر مربع می باشند. محیط این گونه اتاق ها برای هر دو گروه، از بازرگانان تا مسافران مناسب است. در این اتاقها تعادل مناسبی بین لطافت ملحفه های ایتالیایی جهت استراحت و تمدد اعصاب، و طراحی حساب شده و دقیق مبلمان که باعث هوشیاری و دقت در افکار و عکس العمل شخص می شود، برقرار شده است.

اتاق Deluxe هتل رادیسون رویال مسکو(طبقات ۴ و ۵ و ۲ تا ۲۰):

 این اتاق ها شامل ۳۹ اتاق مجلل است که بین ۴۸ تا ۶۰ متر مربع مساحت دارند و به طرز فوق العاده ای برای هر نوع اقامتی مناسب هستند. صرف نظر از این که میهمان تخت تک نفره یا دو نفره انتخاب نماید، راحتی کامل و زیبایی منحصر به فرد این اتاق ها کاملا رعایت شده است. این امر مدیون مبلمان دست ساز ایتالیایی، پارچه های ظریف و تخت خواب بسیار مجلل با بهترین کیفیت ها، وسایل رفاهی و سرویس های بهداشتی بسیار راحت، چشم اندازهای برجسته ای از مرکز شهر مسکو، تکنولوژی روز و بسیاری عوامل دیگر می باشد.

سوئیت بازرگانی (Business Suite) هتل رادیسون رویال مسکو (طبقه های چهارم و پنجم):

ممکن است این دسته اتاق ها کم تعداد باشند (تنها ۱۴ سوئیت دیلاکس) اما به میهمانان آزادی انتخاب بین اتاق های مخصوص سیگاری ها و غیر سیگاری ها و همچنین چشم اندازی هایی از کاخ صدراعظمی روسیه، رودخانه موسکوا، مجتمع های کوتوزووسکی را خواهند داد. در این اتاق ها چشم بیننده از سویی به مناظر خاطره انگیز و دیدنی شهر و از سویی دیگر به هنر بی جان نقاشی هایی که توسط نقاشان معروف روسی طی دوران شوروی جان گرفته اند و بخشی از میراث تاریخی این هتل هستند، خواهد افتاد.

این گروه از اتاق ها شامل سوئیت های ۴۸ متری دو خوابه بوده که بنا به درخواست میهمانان به یک خوابه نیز قابل تغییر هستند و انتخاب بسیار مناسبی برای تاجرانی است که اغلب از اتاق خود به عنوان دفتر کار، محل ملاقات های تجاری و اتاق جلسه استفاده می کنند. تجهیزات و تکنولوژی فوق مدرن به کار رفته در این سوئیت ها این گونه مراودات را کاملا امکان پذیر و آسان نموده است.

سوئیت سفیر (Ambassador Suites) هتل رادیسون رویال مسکو (طبقات چهارم تا نهم و دوازدهم تا بیستم):

به واقع همه چیز در ۳۹ سوئیتی که این گروه را تشکیل می دهند نشانگر ظرافتی کلاسیک و بی نظیر هستند که شامل: کلکسیون مبلمان بدیع در اتاق نشیمن، تخت خواب دونفره­ی بزرگ (King Size) با ملحفه دوخت کمپانی فرته (Frette)، منظره هایی از کوتوزووسکی پروسپکت (Kutuzovsky Prospekt)، کاخ صدراعظمی روسیه و رودخانه موسکوا (Moskva River) از نمای بالا، و همچنین لوازم دیگری، متناسب با افرادی متعلق به طبقه اشرافی می باشد.

اتاق Executive هتل رادیسون رویال مسکو (طبقه های Executive دهم و یازدهم):

تمامی ۴۳ اتاق موجود در این دسته اتاق ها، صرف نظر از متراژ پایین (۳۴ تا ۳۷ متر مربع) دارای مبلمان تشریفاتی و پارچه های استثنایی می باشند که زینت بخش این اتاق ها بوده و مهمتر از همه، گیرایی وصف ناپذیر سبک زندگی دوران امپراتوری استالین که لایق اشخاص مهم و با سبک زندگی اشرافی می باشد. اتاق های Executive در طبقات Executive قرار دارند که این طبقات مزیت هایی نسبت به طبقات عادی برای ساکنین این قسمت از هتل دارند، مانند: میز پذیرش شخصی، رستوران ۲۴ ساعته، خدمات بازرگانی در همان طبقه ای که سکونت دارید و بسیاری دیگر.

سوئیت Executive هتل رادیسون رویال مسکو (طبقه Executive یازدهم):

از سه سوئیت ممتاز با مساحتی نزدیک به ۷۰ متر مربع شامل یک اتاق نشیمن و یک اتاق خواب تشکیل شده است. شیوه­ی طراحی این اتاق ها کاملا به شیوه­ی قرن نوزدهم اروپا می باشد. این سوئیت ها ترکیبی از تمدن و هنر را در بر گرفته اند و کاملا همگام با سلیقه و طبع افرادی با افکار فیلسوفانه و یا ذوقی هنرمندانه و رومانتیک می باشند. پنجره های بزرگ این اتاق ها به شخص امکان تماشای طلوع صبح زیبای مسکو و غروب های شاعرانه آن، بر فراز چشم اندازی از شهر را می دهند.

سوئیت ماه عسل Romantic Suite  هتل رادیسون رویال مسکو (طبقه نوزدهم):

این سوئیت بی همتای ۹۰ متری سرشار از عشق و سعادت برای زن و شوهر های تازه ازدواج کرده و زوج های همیشه جوان است. فضای داخلی سوئیت و مبلمان آن که شامل تخت خواب ویژه نیز می شود به شیوه ای طراحی شده اند که بهترین روزها و فراموش نشدنی ترین شب ها را برای شما و همسرتان به ارمغان می آورد.

زوج های عاشق و رومانتیک و همچنین میهمان هایی که به دنبال تمدد اعصاب و استراحت در محیطی آرامش بخش هستند می توانند از جکوزی موجود در حمام این سوئیت ها لذت ببرند. عطرهای مخصوص حمام کمپانی انگلیسی پنهالیگان (Penhaligon)، فضا را سرشار از آرامش خواهند کرد و حمام شما را بسیار عالی و دلپذیر خواهند نمود. این سوئیت خدمات سوئیت های طبقات Executive را دریافت خواهد کرد.

سوئیت Grand Executive هتل رادیسون رویال مسکو (طبقه بیستم):

این سوئیت مجلل سه خوابه با ۱۵۳ متر مربع مساحت، حقیقتا هویتی با وقار و مردانه دارد. طراحی دقیق و با شکوه به همراه عناصر قومیتی کاملا در نظر اول قابل تشخیص است. مبلمان اسمانیا (Smania)، به همراه فرش های دستباف شرقی که بر کفپوشی از جنس چوب درخت زیتون قرار گرفته اند با لامپ ها و لوازم   Sigma L2 که با چرم مار پیتون و تمساح آذین بندی شده اند، به هویت این سوئیت کمک زیادی کرده اند. تمام جزئیات این اتاق ها کاملا با همدیگر متناسب هستند. حمام ۳۰ متری آن با کفی از جنس درخت ساج، دوش با سردوش tropical و جکوزی King-sized بر روی سکویی با منظره ای از کاخ صدراعظمی روسیه، کمدی با فضای بسیار زیاد که می توان در آن قدم زد، استودیو و اتاق نشیمن که به اتاق ناهارخوری و استراحت گاه تقسیم شده است، به همراه تخت های King-size در هر دو اتاق خواب های آن، از دیگر ویژگی های این سوئیت ها می باشند. این سوئیت ها خدمات طبقات Executive را دریافت می کنند.

سوئیت Presidential هتل رادیسون رویال مسکو (طبقه Executive یازدهم):

با ۳۷۰ متر مربع مساحت، سوئیت Presidential بزرگترین نوع از اتاق های هتل است. پیانوی royal-white grand ، مبلمان و لوازم کلاسیک موجود در اتاق ناهار خوری و دو سرویس بهداشتی این اتاق، کاغذ دیواری ابریشمی، پارچه های دست بافت و آثار اصل هنری هنرمندان روسی از قرون گذشته، تمامی اینها و ویژگی های دیگر با هم ترکیب شده اند تا شکوهی بی نظیر و آرامشی مثال زدنی را در پس منظره ای با شکوه از رودخانه موسکوا (Moskva River) و کاخ صداعظمی روسیه به میهمان ببخشند.

دو حمام و سرویس بهداشتی مخصوص میهمان این اتاق، مزین به عقیق اصل و سنگ های مرمر ارزشمند، نمودی از سبک های مدرن زندگی را به میهمان ارائه می دهند. سنگ های طبیعی به کار گرفته شده در این اتاق گرمای آفتاب را در خود نگه داشته و باعث حفظ دمای متعادلی در این اتاق ها خواهند شد. و در پایان آشپزخانه ای کاملا مجهز و بی نقص مجاور اتاق ناهار خوری به میهمان ها اجازه خواهد داد تا از خدمات یک آشپز شخصی در مدت اقامتشان استفاده نمایند.

هتل آپارتمان هتل رادیسون رویال مسکو (طبقات بیست و دوم تا بیست و هشتم):

اتاق های هتل آپارتمانی ترکیبی از سکونت در حریمی خصوصی تر همراه با بالاترین درجات سرویس های هتل می باشند. طراحی با شکوه و مبلمان این اتاق ها و سرویس بیست و چهار ساعته هتل شرایطی ایده آل  برای سکونتی طولانی مدت با حداکثر راحتی را فراهم می آورند. این ۳۸ اتاق هتل آپارتمانی، بین ۷۰ تا ۱۴۰ متر مربع مساحت دارند و شامل یک یا دو اتاق خواب، یک اتاق نشیمن دنج، یک آشپزخانه کاملا مجهز و یک یا دو سرویس بهداشتی می باشند.

در هر سوئیت هتل آپارتمانی امکانات زیر موجود است:

– اینترنت رایگان و یک محل کار که می تواند به دستگاه فکس و کامپیوتر مجهز شود

– آیفون صوتی و تصویری

– یک دستگاه تلفن با قابلیت مکالمه محلی و بین المللی

– تلویزیون ماهواره ای به همراه صفحه نمایش LCD 42 اینچی

– سیستم تنظیم دمای اختصاصی

– گاوصندوق شخصی

– سیستم اطفای حریق خودکار

– سرویس های بهداشتی با کفپوش حرارتی

و بسیاری موارد دیگر

  • اتاق های آپارتمانی هتل مختص اقامت های بیشتر از شش ماه می باشند.

 سلامت محیط هتل رادیسون رویال مسکو:

ایده اصلی در فرآیند مدرن سازی، بازسازی و مقاوم سازی هتل یوکراینا (Hotel Ukraina)، نگرانی برای تضمین سلامتی میهمانان ما و حداکثر تمیزی زیست محیطی بوده است:

– مبلمان هتل تنها از مواد تضمین شده، طبیعی و تمیز از لحاظ زیست محیطی ساخته شده اند.

– تمامی اتاق ها و تمامی فضاهای مشترک هتل دارای سیستم مجزای تنظیم دما و تهویه­ی هوا هستند.

– تمامی لوله کشی ها و تجهیزات گرمایی، لوازم، مبلمان و لوازم جانبی اتاق ها توسط معتبرترین کمپانی های دنیا و با استفاده از جدیدترین نوآوری های اکولوژی خانگی تولید شده اند.

– تنها از محصولات و مایعات غیر مضر برای شستشوی ملحفه و تمیز کردن اتاق ها استفاده می شود.

– آب لوله کشی شهری توسط سیستم چند مرحله ای هتل تصفیه شده و با کمک لوله های استیل ضد زنگ به اتاق ها رسانده می شود که این آب کاملا شبیه آب چشمه خواهد بود.

کنفرانس ها و ضیافت ها در هتل رادیسون رویال مسکو:

– ۹ اتاق جلسه: ۱۹ تا ۷۷ متر مربع / گنجایش ۱۰ الی ۷۲ نفر

– سالن کنفرانس: ۴۲۰ متر مربع /  گنجایش تا ۳۵۰ نفر

– سالن ضیافت: ۴۲۰ متر مربع / گنجایش تا ۳۵۰ نفر

– سالن ستون دار: ۳۳۰ متر مربع / گنجایش تا ۱۶۰ نفر

– امکانات: پروژکتورهای چند رسانه ای و صفحه های نمایش، صفحه های پلاسما، بلو- ری و دی وی دی پلیرها، تلویزیون کانالی، دوربین های فیلمبرداری، سیستم های ویدئو کنفرانس و کنفرانس صوتی، ترجمه­ی همزمان، قابلیت ضبط همزمان یک برنامه و پخش زنده آن در سالن های دیگر و بسیاری امکانات دیگر.

– خدمات مرکز تجاری هتل رادیسون رویال مسکو: ارسال و دریافت فکس، فتوکپی رنگی و سیاه و سفید و پرینت، جزوه سازی و ترجمه متون

– کتابخانه هتل رادیسون رویال مسکو: ۱۵۰ متر مربع، ۳۰۰۰ کتاب به زبان های مختلف، ۱۰ ایستگاه کار با لپ تاپ و اینترنت پرسرعت

مرکز کنفرانس هتل رادیسون رویال مسکو یکی از مناسب ترین و مجهزترین فضاهای کنفرانس در تمامی روسیه می باشد و اتاق های تشریفاتی، سالن ضیافت و سالن ستون دار با چنان عظمت و جزئیات تاریخی و دکوراسیون باشکوهی ساخته شده اند که حتی سخت گیر ترین میهمان ها را تحت تاثیر خود قرار داده و به هر رویداد که در این محل ها برگزار می شود قدر و منزلت خاصی می بخشد.

رستوران ها و کافی شاپ های هتل رادیسون رویال مسکو:

کافی شاب لابی:

کافی شاپ کلاسیک لابی برای تمدد اعصاب و استراحت و دور هم بودن میهمان ها بسیار مناسب می باشد.

کافی شاپ Diorama:

این کافی شاپ بر فراز یک ماکت تاریخی از شهر مسکو قرار دارد و به شخص اجازه می دهد گوشه چشمی به رموز طراحی و معماری بیندازد. در حالی که پیش خدمت های چالاک و آماده، نوشیدنی ها و غذاها را سرو می کنند، شما می توانید به صداهای ضبط شده­ی ماکت گوش فرا دهید.

ایوان:

رستوران اصلی هتل می تواند تا ۳۰۰ نفر را میزبانی کند. بوفه صبحانه بیش از ۱۷۰ نوع غذای روسی و مدیترانه ای را ارائه می دهد.

رستوران فارسی: غذاهای ایرانی هتل رادیسون رویال مسکو:

 غذاهای ساده و سخت، مشهور و ناآشنا، با رمز و رموز شرقی که همیشه راهی برای شگفت زده کردن شما پیدا خواهند کرد. فضای لوکس و مجلل این رستوران حتی ساده ترین ناهار را به یک وعده غذایی در خور یک پادشاه تبدیل خواهد کرد. ظرفیت این رستوران ۳۵۰ نفر می باشد.

رستوران بین المللی   Tatler Clubهتل رادیسون رویال مسکو:

این رستوران فوق العاده با مدیریت رستوران دار معروف،  آرکادی نوویکوف Arkady Novikov، منظره ای از رودخانه موسکوا Moskva داشته و نیز دارای ایوان تابستانی می باشد. سالن های غذاخوری آن، که در دو طبقه قرار دارند، گنجایش ۱۶۰ میهمان را دارند.

Beefbar Junior هتل رادیسون رویال مسکو:

این کافی شاپ و رستوران پروژه­ی مشترک دو گروه مشهور سندیکای رستوران ها و گروه بین المللی رستوران های Beefbar است که در مونته کارلو، نیس و لوکزامبورگ شعبه هایی دارند. قطعات درجه یک گوشت که از کشورهای گوناگون دنیا انتخاب شده اند به عنوان پایه­ی اصلی غذاهای این رستوران مورد استفاده قرار می گیرند. به اضافه منوی غذاهای گوشتی این رستوران، سرآشپز دمیتری زوتوف Dmitry Zotov، خلاقیت های دیگری به شکل منوی سوپ ها، کلکسیونی از ساندویچ های اصیل و برگرها و بسیاری از غذاها و نوشیدنی های بی نظیر دیگر را ارائه می دهد. فضای داخلی رستوران و معماری آن کاملا با مفاهیم رستوران همخوانی دارد. اینجا در یکی از مهمترین شاهکارهای معماری عضو هفت خواهر افسانه ای، تلفیقی از گذشته، حال و آینده را می بینیم. این کافی شاپ و رستوران گنجایش ۱۰۰ نفر را دارد.

رستوران  Romantik

رستوران Romantik، رستورانی ویژه­ی زوج ها و شاعرانه ترین مکان در سراسر مسکوست.این رستوران در طبقه­ی سی و پنجم هتل دقیقا زیر پایه­ی برج هتل و در فضایی مملو از پرندگان و نزدیک ابرها  قرار دارد. منظره ای بی نظیر و نفس گیر از شهر مسکو، که غذا خوردن در این رستوران را به یک رویای زیبا تبدیل خواهد کرد. دکور، گل های زیبا، موزیک، منوی رستوران، تمامی اینها به صورت مسحور کننده ای با علایق شما همگام خواهند بود.

رستوران های Ginza Project

منظره ای تماشایی از شهر مسکو به همراه ابداعات غذایی بی نظیر سر آشپز مشهور، ویلیام لامبرتی William Lamberti، از مزیت های این رستوران می باشد و این مجموعه دارای سه  بخش است:

– رستوران Buono: غذاهای ایتالیایی، گنجایش ۲۲۰ نفر

– رستوران Takasa: غذاهای ژاپنی، گنجایش ۶۰ نفر

– رستوران Troubadour: کافی شاپ Karaoke، دارای سه سالن غذاخوری در سه طبقه و یک رستوران در فضای باز و گنجایش ۶۰ تا ۷۰ نفر می باشد.

قایق های تفریحی هتل رادیسون رویال مسکو و رستوران Radisson Royal Flotilla

این پنج قایق- رستوران مدرن رادیسون رویال، در تمامی فصول آماده خدمت رسانی هستند که به عنوان پروژه ای اختصاصی در سال ۲۰۰۹ ساخته شدند. این قایق ها سراسر سال بر آب های رودخانه­ی موسکوا به حرکت در آمده و منظره هایی بی نظیر از صومعه نووودویچی Novodevichy، دانشگاه ایالتی مسکو، استادیوم لوژنیکی Luzhniki، کاخ کرملین Kremlin و دیگر مناطق جذاب را به مسافران نمایش می دهند. در حین این گشت و گذارها، میهمانان با غذاهای اروپایی که توسط سرآشپز مخصوص بر روی همین قایق ها تهیه و سرو می شود پذیرایی خواهند شد. نوشیدنی های گوناگون نیز در کافی شاپ این مجموعه سرو می شوند.

این قایق ها همچنین می توانند برای گردهمایی ها و جلسات تجاری شما رزرو شوند و گنجایش ۲۰۰ نفر را دارند. سالن رستوران با نمای شیشه ای زیبا، کاملا ضیافت شما را با شکوه خواهد کرد. از امکانات دیگر این قایق- رستوران می توان به کافی شاپ، تجهیزات حرفه ای چند رسانه ای، سیستم نور پردازی و Karaoke اشاره کرد. همچنین امکان رزرو رستوران فضای آزاد نیز برای میهمانان میسر می باشد.

مجموعه  Royal Wellness Club

سالن های زیبایی و ماساژ هتل رادیسون رویال مسکو:

– سرویس های آرایشی و بهداشتی هتل رادیسون رویال مسکو

– ماساژهای تایلندی، بالیایی، relaxation، anti-cellulite و توانبخشی توسط ماساژ

– سالن Nail SPA: مانیکور، پدیکور، و خدمات زیبایی دست و پا

– خدمات آرایشی مکانیزه  VELA SHAPE ، ELOS و JET PEEL

– اتاق برنزه کردن Tanning Room

کلکسیون آثار هنری هتل رادیسون رویال مسکو

نقاشی ها

کلکسیون هنرهای زیبای هتل، در برگیرنده ی بیش از ۱۲۰۰ نقاشی اصیل می باشد. در این هتل تابلوهای هنرمندان شهیر و بزرگی از جمله الکساندر دینکا Aleksandr Deyneka، آریستارخ لنتولوف Aristarkh Lentulov، دیمیتری نعلبندیان Dmitry Nalbandyan، نیکولای رومادین Nikolai Romadin، میخائیل سوزدالتزف Mikhail Suzdaltsev، کوکرینیکسی Kukryniksy و بسیاری دیگر وجود دارد. با ارزش ترین آثار این کلکسیون تابلو های واسیلی پولنوف Vasily Polenov است. این تابلوها که در خور بهترین موزه ها هستند، زمانی که او در کریمیا Crimea سکونت داشت، بین سال های ۱۹۱۰ تا ۱۹۱۲، کشیده شده اند.

مجسمه های هتل رادیسون رویال مسکو:

در حین بازسازی هتل بین ماه مارس ۲۰۰۷ تا آوریل ۲۰۱۰ کلکسیون آثار هنری و فرهنگی هتل نه تنها با دقت تمام مرمت شد، بلکه با ماکتی از شهر مسکو و ۵۷ مجسمه و تندیس دوران شوروی سابق نیز تکمیل گردید. این کلکسیون مجسمه ها ارزش هنری بسیار بالایی داشته و حاصل جمع آوری آثار هنرمندانی بی نظیر و با استعداد، از کارگاه های مسکو و سنت پیترزبورگ می باشد.  تعدادی از این مجسمه های قدیمی مرمت گردیدند اما دیگر مجسمه ها که قابل مرمت نبودند از نو بازسازی شدند. پوشکین Pushkin، لرمونتوف Lermontov، اسنین Esenin، چخوف Chekhov، تولستوی Tolstoy، مایاکوفسکی Mayakovsky، کوتوزوف Kutuzov و گاگارین هرگز هتل یوکراینا رو ندیدند اما مجسمه هایشان زینت بخش سالن های هتل هستند و این آثار حدود نیم قرن پیش توسط هنرمندان باذوقی از جمله کوچوکوف N.S. Kochukov، یاکیموویچ P.A. Yakimovich، گابه M.R. Gabe، کوموف O.K. Komov ، مورزین A.A. Murzin ، ونکووا I.A. Venkova ، ایگناتیف A.M. Ignatyev و هنرمند و مجسمه ساز معروف موتوویلوف G.I. Motovilov، که مجسمه ساز نابغه­ی مجسمه های سالن متروی مسکو نیز بوده است، ساخته شده اند.

ماکت شهر مسکو (The Moscow Diorama) در هتل رادیسون رویال مسکو

ماکت مسکو- پایتخت شوروی، در سال ۱۹۷۷ با دستور وزارت خارجه روسیه برای شرکت در نمایشگاه ملی که در ایالت متحده­ی آمریکا برگزار شد، ساخته شد. بیش از سیصد استاد ماهر، زیر نظر مبتکر این پروژه، افیم دشالیت Efim Deshalyt، کار پر مشقت ایجاد این مدل را که ماکتی بسیار دقیق و با جزئیات بسیار بالا، که فضایی حدود ۹۷٫۵ متر مربع را در بر گرفته است و مجهز به مکانیسمی که گذر ساعت های روز را با دقت تمام نشان می دهد را برعهده داشتند. این ماکت ۱۶ متر طول، تقریبا ۱۰ متر عرض و ۶ متر ارتفاع دارد. تمام این ماکت، فضایی در حدود چهارصد متر مربع را اشغال کرده است. این ماکت منظره ای از مرکز تاریخی مسکو و اطراف آن، از ساحل رودخانه سوفیسکایا Sofiyskaya تا ساحل رودخانه لوژنتسکایا Luzhnetskaya را نشان می دهد.

تعداد اتاق های هتل رادیسون رویال مسکو: ۴۹۷ اتاق

انواع اتاق های موجود هتل رادیسون رویال مسکو:

  • اتاق کلاسیک
  • اتاق Superior
  • اتاق دیلاکس
  • اتاق سفیر
  • اتاق Executive

امکانات هتل رادیسون رویال مسکو:

محوطه: زمین بازی، تراس.

فعالیت ها: سونا، مرکز تناسب اندام، سولاریوم، اسپا، ماساژ، وان آّب گرم، حمام بخار ترکی، استخر سرپوشیده (قابل استفاده در تمامی طول سال)، کارائوکه.

غذا و نوشیدنی ها: کافی شاپ، سرو صبحانه در اتاق، رستوران با منوی جداگانه، رستوران بوفه.

اینترنت: اینترنت رایگان در تمامی فضا ها در دسترس است.

پارکینگ: پارکینگ عمومی رایگان در محوطه در دسترس است (به رزرو نیاز ندارد) .

خدمات هتل رادیسون رویال مسکو:

 نهار های بسته بندی شده، اجاره اتومبیل، خدمات ترانسفر (با پرداخت هزینه اضافی)، پذیرش ۲۴ ساعته مسافر، تحویل و تخلیه سریع اتاق ها، صرافی، خدمات تور، خدمات بلیط، محل نگهداری چمدان ها، دستگاه خودپرداز در محوطه هتل، خدمات اطلاع رسانی، تحویل و تخلیه اتاق بصورت خصوصی، خدمات نگهداری از نوزاد و کودک، لباسشویی، خشک شویی، خدمات اتوشویی، واکس کفش، ارائه امکانات جلسات/ میهمانی ها، مرکز تجاری،  فکس/فتوکپی، آرایشگاه و سالن زیبایی، فروشگاه جهت خرید هدیه و سوغات، خدمات اتاق VIP، سوئیت ماه عسل.

امکانات عمومی: روزنامه ها، گاوصندوق، فروشگاه (واقع در محوطه هتل)، اتاق های بدون استعمال دخانیات، امکاناتی برای میهمانان دارای ناتوانی جسمی، آسانسور، سیستم گرمایشی، استعمال دخانیات در تمامی فضا های هتل (اعم از عمومی و خصوصی) ممنوع می باشد.

زبان های رایج: روسی، انگلیسی، فرانسوی.

بهتر است بدانیم:

تحویل اتاق: از ساعت ۱۵:۰۰

تخلیه اتاق: تا ساعت ۱۲:۰۰

Hotel Adress: Kutuzovsky Prospekt 2/1 bld.1, 121248 Moscow, Russia

آدرس هتل رادیسون رویال مسکو: روسیه، مسکو ۱۲۱۲۴۸، خیابان کوتوزوفسکی پراسپکت  ، ساختمان شماره۱/۲

موقعیت مکانی هتل رادیسون رویال مسکو در نقشه گوگل

برچسب ها
Radisson royal hotel in moscow Radisson royall hotel moscow امکانات اتاق های هتل رادیسون رویال مسکو امکانات هتل رادیسون رویال مسکو تاریخ هتل رادیسون رویال مسکو تصاویر هتل رادیسون رویال مسکو تور روسیه هتل رادیسون رویال رادیسون رویال مسکو رزرو آنلاین هتل رادیسون رویال مسکو رزرو اینترنتی هتل رادیسون رویال مسکو رزرو هتل رادیسون رویال مسکو عکس هتل رادیسون رویال مسکو موقعیت مکانی هتل رادیسون رویال مسکو هتل رادیسون رویال هتل رادیسون رویال اوکراین مسکو هتل رادیسون رویال مسکو هتل رادیسون رویال یوکراینا مسکو هتل رادیسون مسکو هتل یوکراینا مسکو هفت خواهر استالینی مسکو

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن