هتل های اردبیلهتل های ایرانهتل‌های ایران و جهان

هتل رویال پارک سرعین|Royal Park Hotel

هتل رویال پارک

این هتل یکی از بهترین هتلهای سرعین که در نوروز ۱۳۹۷ افتتاح شده است. مجموعه هتل و آبدرمانی رویال پارک سرعین بزرگترین مجموعه آبدرمانی خاورمیانه و اولین عضو ایرانی اتحادیه آبهای درمانی دنیا با اهداف ارائه خدمات با کیفت برتردر مجاورت آبگرم گاومیش گلی سرعین احداث شده است. این مجموعه دارای هتل چهارستاره، مجموعه اسپا و سالن ورزشی و هیدروتراپی می باشد. آبگرم معدنی مجموعه رویال پارک سرعین از محل آبگرم گاومیش گلی تامین گردیده است.
مجموعه هتل و آبدرمانی رویال پارک سرعین با معماری فاخر و با چشم انداز کوه سبلان برای ارائه خدمات بی وقفه به میهمانان از آخرین متدهای روز دنیا استفاده کرده و برای میهمانان مجموعه بالاترین کیفیت استاندارد اقامتی و خدمات آب درمانی و اسپا را ارائه می دهد.هتل و آبدرمانی رویال پارک سرعین با مجموعه امکانات و تجهیزات بی نظیر خود آرامش روحی و دوری از استرس روزانه را در فصول سال هدیه می دهد و با مرکز بدنسازی مجهز، سلامتی و نشاط را برای شما به ارمغان می آورد. از لحاظ موقعیت مکانی، هتل چهار ستاره رویال پارک سرعین با قرارگیری در خیابان دارایی، موجب دسترسی آسان مهمانان به مناطق مختلف شهر و مرکز خرید اطلس می شود.

هتل و آبدرمانی رویال پارک سرعین با مجموعه امکانات و تجهیزات بی نظیر خود آرامش روحی و دوری از استرس روزانه را در فصول سال هدیه می دهد و با مرکز بدنسازی مجهز، سلامتی و نشاط را برای شما به ارمغان می آورد. از لحاظ موقعیت مکانی، هتل چهار ستاره رویال پارک سرعین با قرارگیری در خیابان دارایی، موجب دسترسی آسان مهمانان به مناطق مختلف شهر و مرکز خرید اطلس می شود.

آبگرم مجموعه آبدرمانی رویال پارک سرعین

آبگرم مجموعه آبدرمانی رویال پارک سرعین از محل چشمه سحرآمیز گاومیش گلی تامین گردیده که از تماس برف های مذاب کوه سبلان با سنگ های ماگمایی گدازه های آتشفشانی در اعماق زمین به نقطه جوش رسیده و از محل چشمه گاومیش گلی فوران می کند. و همچنین دلیل خاصیت درمانی آن جذب سریع املاح آن از طریق پوست است.


 

آدرس هتل رویال پارک سرعین اردبیل: اردبیل – شهرستان سرعین – خیابان دارایی

شماره تماس جهت رزرو کردن هتل رویال پارک سرعین اردبیل: ۹۵۱۱۸۵۶۳-۰۲۱ ۲۱۲۰۵۲۴-۰۹۱۹


 

تصاویر هتل رویال پارک سرعین

 

هتل رویال پارک سرعین
هتل رویال پارک سرعین

هتل رویال پارک سرعین
هتل رویال پارک سرعین

هتل رویال پارک سرعین
هتل رویال پارک سرعین

هتل رویال پارک سرعین
هتل رویال پارک سرعین

هتل رویال پارک سرعین
هتل رویال پارک سرعین

هتل رویال پارک سرعین
هتل رویال پارک سرعین

هتل رویال پارک سرعین
هتل رویال پارک سرعین

هتل رویال پارک سرعین
هتل رویال پارک سرعین

هتل رویال پارک سرعین
هتل رویال پارک سرعین


موقعیت مکانی هتل رویال پارک سرعین

برچسب ها
HOTEL HOTELS TOUR TOURS آب درمانی سرعین اردبیل آبگرم آبگرم گاومیش گلی آبگرم گاومیش گلی سرعین آبگرم مجموعه آبدرمانی رویال پارک سرعین ارزان ترین تورها با شیوار ارزان ترین هتل های 4 ستاره اردبیل ارزان ترین هتل های 4 ستاره با شیوار ارزان ترین هتل های اردبیل ارزان ترین هتل های ایران بهترین تورها با شیوار سیاوشان بهترین تورها در بهار 98 بهترین هتل ها در بهار 98 خاصیت درمانی رزرواسیون آنلاین رزرواسیون آنلاین هتل رزرواسیون اینترنتی رزرواسیون اینترنتی هتل رویال پارک سرعین اردبیل کوه سبلان گدازه های آتشفشانی هتل آب درمانی رویال پارک سرعین هتل اردبیل هتل چهار ستاره هتل رویال پارک اردبیل هتل رویال پارک سرعین هتل رویال پارک سرعین اردبیل هتل رویال پارک سرعین بهار 98 هتل سرعین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن