هتل های ایرانهتل های مازندرانهتل‌های ایران و جهان

هتل صدرا تنکابن یک هتل بسیار ارزان در موقعیتی عالی در تنکابن

هتلی سه ستاره با کیفیتی متوسط چند قدمی ساحل دریای کاسپین

آشنایی با هتل :  

این هتل یک هتل سه ستاره بسیار ساده و معمولی است و مسافرین در صورت انتخاب این هتل باید انتظار یک اقامتگاه سه ستاره با استانداردهای کشور ایران را داشته باشند.

هتل صدرا تنکابن تنها مزیتی که دارد موقعیت مکانی این هتل است که در بهترین منطقه شهر تنکابن در شهرک کریم آباد واقع شده است و دسترسی عالی به رستوران ها و کافه های خوب شهر تنکابن و بافت فرهنگی بسیار عالی منطقه دارد.

موقعیت مکانی هتل صدرا تنکابن

هتل صدرا شهسوار کمتر از ۵۰ متر با ساحل فاصله دارد و ساحل معروف باغ آلمانی که از سواحل محبوب تنکابنی ها است در نزدیکی این هتل واقع شده است. هتل صدرا یک کافی شاپ و لابی دارد . امکانات تفریحی زیادی از این هتل نمی توانید انتظار داشته باشید.

در صورتی که با ماشین خود به این هتل آمده اید این هتل فضای لازم جهت پارک خودرو را در خیابان و کوچه های اطراف به شما ارایه خواهد کرد. دکوراسیون داخلی اتاق ها قدیمی بوده و بیشتر به عنوان مکانی برای استراحت با قیمت بسیار عالی و مناسب در منطقه می توانید روی آن حساب باز کنید.

به علت قیمت بسیار مناسبی که این هتل دارد جا گرفتن در این هتل بسیار سخت است و در اکثر ایام سال این هتل از هفته ها پیش تکمیل است. برای همین در صورتی که این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب نموده اید به خصوص در ایام تابستان از مدتها قبل اقدام به رزرو این هتل بنمایید.

هتل ۳* صدرا تنکابن یکی از تورهای پکیج تور رامسر و تنکابن ما است که تنها به دلیل قیمت مناسب و موقعیت مکانی مناسب در پکیج گذاشته شده است. هتل صدرا شهسوار اینترنت لابی هم ارایه می نماید و اینترنت داخل اتاق ها ندارد.

شماره تماس جهت رزرو کردن هتل سه ستاره صدرا :    ۰۲۱۹۱۰۱۴۵۷۴  –   ۲۱۲۰۵۲۴-۰۹۱۹  تماس در ساعات اداری

لینکهای مهم برای مسافرین تور شمال :  

لینک دریافت پکیج :  تور شمال گردی

لینک دریافت اطلاعات :  هتلهای مازندران

لینک دریافت اطلاعات : دیدنی های مازندران

Travel to IRAN

عکس های هتل صدرا شهسوار :

هتل صدرا شهسوار
هتل صدرا شهسوار
هتل سه ستاره صدرا تنکابن
هتل سه ستاره صدرا تنکابن
هتل صدرا شهسوار
هتل صدرا شهسوار
هتل صدرا شهسوار
هتل صدرا شهسوار
هتل صدرا تنکابن
هتل صدرا تنکابن
هتل 3* صدرا شهسوار
هتل ۳* صدرا شهسوار
هتل 3* صدرا شهسوار
هتل ۳* صدرا شهسوار
برچسب ها
آژانس های تنکابن بهترین تور متل قو بهترین تور نمک آبرود تور ایران تور ایرانگردی تور تنکابن تور رامسر تور رامسر ارزان قیمت تور شمال تور شمال ایران تور شمال گردی تور شمالگردی تور متل قو تور نمک آبرود تورهای تنکابن تورهای شمال ایران تورهای متل قو دفاتر خدمات مسافرتی تنکابن دفاتر خدمات مسافرتی شهسوار رزرو آنلاین هتل های تنکابن رزرو آنلاین هتل های شهسوار رزرو اینترنتی هتل های تنکابن رزرو اینترنتی هتل های شهسوار رزرو هتل های تنکابن رزرو هتل های شهسوار شرکت های خدمات مسافرتی شهسوار قیمت تور رامسر قیمت تور متل قو قیمت تورهای شمال قیمت هتل های تنکابن قیمت هتل های شهسوار کارگزار تور تنکابن مجری تور رامسر نرخ تور رامسر هتل 3 ستاره صدرا تنکابن هتل 3 ستاره صدرا شهسوار هتل 3* صدرا تنکابن هتل 3* صدرا شهسوار هتل سه ستاره صدرا هتل سه ستاره صدرا تنکابن هتل سه ستاره صدرا شهسوار هتل صدرا 3 ستاره هتل صدرا تنکابن هتل صدرا شهسوار هتل های تنکابن هتل های رامسر هتل های شهر تنکابن هتل های شهسوار هزینه تور رامسر

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن