هتل های دبیهتل‌های ایران و جهان

هتل هالیدی این دبی | هالیدی این بر دبی البرشا

این هتل در منطقه بر دبی و نزدیک سفارت آمریکا و با فاصله ای نه چندان زیاد به محل نمایشگاههای دبی واقع شده است این هتل چهار ستاره یکی از با کیفیت ترین هتل های برند هتل های زنجیره ای هالیدی این است. گستردگی امکانات و خدمات این هتل و کیفیت بالای سرویس دهی های این هتل از آن یک هتل مسافر پسند ساخته که استقبال خوبی از طرف مسافرین تور دبی برای این هتل دیده می شود. تورهای دبی ما هم از این هتل برای پکیج های خود استفاده نموده است. برای توضیحات تکمیلی به بخش تور دبی سایت مراجعه نمایید.

هتل هالیدی این دبی در منطقه بردبی دیره واقع شده است و هتلی ۴ ستاره با ۲۱۰ اتاق می باشد. موقعیت هتل هالیدی این دبی که در خیابان بردبی دیره واقع شده است ، امکان دسترسی ساده و آسان مسافرین را به سفارت آمریکا فراهم می کند ، چرا که هتل هالیدی این دبی تنها ۲ دقیقه تا سفارت آمریکا فاصله داشته و بنابراین مسافرین هتل می توانند برای مصاحبه یا انجام کارهای مربوط به ویزای آمریکا به راحتی به سفارت دسترسی داشته باشند.همچنین هتل هالیدی این دبی ، در بین هتل های بردبی هتلی شیک ، مدرن و ۴ ستاره می باشد و مقدمات اسکانی راحت و آرامش بخش را برای مسافرین خود به همراه دارد.

امکانات هتل هالیدی این دبی

اتاق های هتل هالیدی این دبی دارای مبلمانی بسیار شیک و مدرن می باشند و رنگ آمیزی شاد و زیبایی دارند. از خدمات اتاق های این هتل بزرگ و مدرن می توان به تلویزیون LCD متصل به ماهواره ، حمام و دستشویی شخصی ، میز کار در هر اتاق ، روزنامه و گاو صندوق اشاره داشت.اینترنت هتل در تمامی فضاهای هتل به صورت رایگان قابل استفاده مسافرین بوده که امکانات راحتی را برای آنان فراهم می کند.

هتل هالیدی این دبی با دارا بودن سالن کنفرانسی شیک و مدرن ، آماده ارائه خدمات در رابطه با جلسات کاری و تجاری مسافرین خود می باشد.همچنین رستوران های هتل هالیدی این دبی با داشتن چیدمانی زیبا و مدرن آماده برگزاری جشن های عروسی ، میهمانی ها ، جلسات کاری و همایش می باشد.

رستوران هتل ۴ ستاره هالیدی بردبی با نام رستوران انوار ، ۲۴ ساعته می باشد و با طبخ انواع غذاهای بین المللی و خوشمزه در اختیار انواع ذائقه هاست.همچنین رستوران روباز این هتل با فضایی زیبا و رویایی آماده پذیرایی از مسافرین هتل می باشد.

از خدمات کلوب سلامتی هتل هالیدی این بر دبی ، استخری بزرگ و زیبا در پشت بام هتل می باشد که امکان ورزشی شاد و مفرح را برای مسافرین هتل فراهم می آورد. از دیگر خدمات ورزشی هتل هالیدی این بر دبی می توان به سونای بخار و سالن ورزشی کاملا” مجهز اشاره داشت.

سرویس رایگان هتل ۴ ستاره هالیدی این دبی امکان دسترسی به ساحل جمیرا و مرکز خرید دیره را برای مسافرین هتل فراهم می آورد.همچنین تنها با چند دقیقه پیاده روی ، برج المال دبی قابل وصول است.فرودگاه بین المللی دبی نیز تنها ۱۵ دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد.همچنین همان طور که قبلا” گفتیم ، هتل تنها ۲ دقیقه تا سفارت آمریکا فاصله دارد که امکانات دسترسی سریع و آسان را به سفارت آمریکا فراهم می کند.

لازم به توضیح می دانم هتل مورد نظر برای این پست هتل هالیدی این البرشا دبی است .

لینک هتل هالیدی این دبی – منطقه البرشا در سایت TripAdvisor :  (کلیک کنید)

موقعیت مکانی هتل هالیدی این دبی - منطقه البرشا در نقشه گوگل مپ

برچسب ها
Holiday in Hotel in Dubai تور دبی هتل هالیدی این تور دوبی هتل هالیدی این خرید آنلاین هتل پارمیس کیش رزرو آنلاین هتل هالیدی این دبی رزرو اینترنتی هتل هالیدی این دبی رزرو هتل هالیدی این دبی رزرواسیون آنلاین هتل هالیدی این دبی رزرواسیون اینترنتی هتل هالیدی این دبی سایت رزرواسیون هتل هالیدی این دبی عکس از اتاق های هتل هالیدی این دبی عکس از هتل هالیدی این دبی موقعیت مکانی هتل هالیدی این دبی نزدیک ترین هتل به سفارت آمریکا در دبی هالیدی این هالیدی این دبی هتل 4 ستاره هالیدی این دبی هتل 4* هالیدی این دبی هتل Holiday inn دبی هتل چهار ستاره هالیدی این دبی هتل هالیدی این ال برشا هتل هالیدی این البرشا دبی هتل هالیدی این بر دبی هتل هالیدی این دبی هتل هالیدی این دبی البرشا هتل های 4 ستاره دبی هتل های 4* دبی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن