هتل های کیشهتل‌های ایران و جهان

هتل پارمیدا کیش | هتل ۵ ستاره پارمیدا کیش

اگر قصد اقامت در هتلی را دارید که هم نزدیک به مراکز خرید و هم نزدیک به ساحل باشد و نسبت به هتل های ساحلی قیمت مناسبی داشته باشد قطعاً هتل پارمیدا کیش گزینه ای قابل تامل در این رابطه است. این هتل با مالکیت و مدیریت یکی از مدیران توانمند و با تجربه در عرصه هتل داری و آژانس داری (جناب آقای محمد صادف رنجکشان) اداره می گردد و به همین میمنت از حیث مدیریت بسیار قابل اطمینان است.
هتل ۵ستاره پارمیدا در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر کیش افتتاح و شروع به کار نمود. این هتل در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی جزیره برخوردار است. فاصلههتل پارمیدا کیش تا فرودگاه با ماشین تنها ۲۰ دقیقه می باشد.

نرخ نامه هتل پارمیدا کیش پاییز ۹۴ :

برای دریافت فایل PDF نرخنامه هتل پارمیدا کیش روی لینک مقابل کلیک کنید : نرخنامه هتل پارمیدا کیش

نرخنامه هتل پارمیدا کیش
نرخنامه هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش ازاتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت تشکیل شده است . اتاق های زیبا و لوکس هتل پارمیدا کیش از چیدمان و طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد . مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر از ویژگی های این اتاق های مدرن است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران عرضه می شود شامل : حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن می باشد.hotel-parmida-kishهتل-پارمیدا-کیش-5hotel-parmida-kish1هتل-پارمیدا-کیش-4Parmida2hotel-parmidaاین هتل ۵ ستاره که به تازگی در جزیره زیبای کیش افتتاح شده است از امکانات رفاهی – تفریحی بسیاری ازجمله استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران ، اسپا ، اینترنت در اتاق و … برخوردار می باشد. مسافران با اقامت در هتل پارمیدا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به مجتمع تجاری نزدیک هتل بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.
همچنین هتل دارای سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های ملاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری می باشد.

برچسب ها
آدرس هتل پارمیدا کیش ارزان قیمت ترین هتل 5 ستاره کیش تلفن تماس هتل پارمیدا کیش تلفن هتل پارمیدا کیش تور کیش هتل پارمیدا تور لحظه آخری کیش هتل پارمیدا رزرو آنلاین هتل رزرو آنلاین هتل پارمیدا کیش رزرو اینترنتی هتل رزرو اینترنتی هتل پارمیدا کیش رزرو نوروزی هتل پارمیدا کیش رزرو هتل رزرو هتل پارمیدا کیش رزرو هتل های 5 ستاره کیش رزرواسیون آنلاین هتل پارمیدا کیش رزرواسیون اینترنتی هتل پارمیدا کیش رزرواسیون هتل پارمیدا کیش سایت رزرواسیون آنلاین هتل پارمیدا کیش سایت رزرواسیون آنلاین هتل های کیش سایت رزرواسیون اینترنتی هتل پارمیدا کیش سایت رزرواسیون اینترنتی هتل های کیش سایت رزرواسیون هتل پارمیدا کیش سایت رزرواسیون هتل های 5 ستاره کیش سایت رزرواسیون هتل های کیش شماره تلفن هتل پارمیدا کیش شماره تماس هتل پارمیدا کیش عکس از هتل پارمیدا کیش عکس های هتل پارمیدا کیش قیمت اقامت در هتل پارمیدا کیش قیمت هتل پارمیدا کیش گالری تصاویر هتل پارمیدا کیش گالری عکس هتل پارمیدا کیش نرخ تور کیش هتل پارمیدا نشانی هتل پارمیدا کیش هتل 5 ستاره پارمیدا کیش هتل 5* پارمیدا کیش هتل پارمیدا 5 ستاره کیش هتل پارمیدا کیش هتل پنج ستاره پارمیدا کیش هتل های 5 ستاره کیش

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن