هتل های سوچیهتل‌های ایران و جهان

هتل گورکی پانوراما سوچی | Gorki Panorama Hotel

این هتل در کراسنایا پولیانا قرار گرفته است. این هتل متصل به سوچی و خط ساحلی دریای سیاه است. تنها ۳۰ دقیقه زمان می برد تا بتوانید با قطار اکسپرس به هوای تازه کوهستانی و مناظر فوق العاده برسید. با یک دقیقه پیاده روی به تله کابین های اسکی می رسید که شما را به سمت پیست اسکی کراسنایا کاروسل هدایت می کند. پس از یک روز پر فعالیت در طبیعت، مهمانان می توانند در سونای هتل استراحت کنند، در مرکز تجاری خرید کنند، از خدمات و سرویس هر رستورانی برای شام قبل از رفتن به بزم های شبانه لذت ببرند.

هتل گورکی پانوراما سوچی با چشم اندازی وسیع از قله های پوشیده از برف که در ارتفاع ۹۶۰ متری از سطح دریا قرار گرفته، در منطقه ی کراسنایا پولیانا (Krasnaya Polyana) اتاق های لوکسی به مسافران ارائه می دهد. هتل گورکی پانوراما سوچی دارای امکاناتی همچون استخر سر پوشیده، مرکز اسپا و حمام می باشد. فاصله ی هتل گورکی پانوراما سوچی تا فرودگاه بین المللی سوچی با اتومبیل، ۴۵ دقیقه می باشد.

اتاق های هتل گورکی پانوراما سوچی دارای امکاناتی نظیر اینترنت وای – فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، صندوق امانات امن و مینی بار است.

رستوران رومانف (Romanov) واقع در محوطه هتل گورکی پانوراما سوجی ، غذا های اروپایی سرو می کند. و انواع نوشیدنی ها نیز در کافی شاپ، تدارک دیده شده است. همچنین منوی غذای کودکان نیز موجود می باشد. از خدمات دیگر هتل می توان به باشگاه کودکان و مرکز تناسب اندام رایگان اشاره نمود. محل نگهداری اسکی عمومی نیز در دسترس می باشد.

ایستگاه قطار آدلر (Adler) نیز از هتل، ۵۰ کیلومتر و شهر سوچی نیز ۷۵ کیومتر فاصله دارند.

تعداد اتاق های هتل گورکی پانوراما سوچی : ۳۰۲ اتاق

انواع اتاق های موجود هتل گورکی پانوراما سوچی :

  • سوئیت
  • سوئیت Superior
  • اتاق استاندارد با یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت دو نفره کوچک

امکانات هتل گورکی پانوراما سوچی شامل موارد زیر است:

 ۲۰۴ اتاق راحت و پرنور، اینترنت وای فای پرسرعت، سونا و باشگاه، مجموعه اسپا که برای مهمانان هتل رایگان است (استخر سرپوشیده، حمام ترکی، اتاق بخار)، ۲ رستوران که شما را به وعده های غذایی روسی و اروپایی دعوت می کند و شامل بوفه صبحانه نیز می شود، اتاق کنفرانس، کلاپ مخصوص کودکان، بانک و دستگاه عابر بانک، فروش و اجاره تجهیزات اسکی، خشکشویی ۲۴ ساعته و پارکینگ رایگان.

اتاق استاندارد:

اتاق های استاندارد ما با طراحی مدرن و راحت خود آسایشی را که شما سزاوار آن هستید برای شما فراهم می نماید. از مسافرت کوهستانی خود در فضایی با ۲۴-۴۱ متر مربع با چشم اندازی بر قله های کوهستان، میدان مرکزی تفرجگاه و یا تفرجگاه گورکی گوراد لذت ببرید.

صبحانه شامل هزینه اتاق می شود.

اتاق های دی لاکس:

در اتاق های جادار ما با مساحت های ۴۳-۶۱ متر مربع گویی در خانه هستید. طراحی داخلی زیبا و وسایل راحتی گرم و هر آنچه که برای استراحت کردن شما بعد از یک روز پر جنب و جوش و پر فعالیت بر روی کوه ها مورد نیاز است، فراهم گردیده. تمامی اتاق ها دارای یک بالکن خصوصی و پنجره هایی به سبک فرانسوی با چشم اندازی خاطره انگیز هستند که نمایی مشرف به کوهستان، میدان مرکزی، و چشم انداز هایی از تفرجگاه دارند که آرامش را در قلب تفرجگاه برای شما به ارمغان می آورند. صبحانه شامل هزینه اتاق می شود.

امکانات هتل گورکی پانوراما سوچی :

رستوران ها

آرنا رستورانی برای ناهار و شام با وعده های غذایی روسی و بین المللی

رستوران آرنا گورکی پلازا اسنک های سبک را در هر سه وعده غذایی پیشنهاد می نماید و محل ایده آلی برای غذاهای خانوادگی یا صرف یک وعده ای سبک قبل از رهسپار شدن به سوی شیب کوه هاست.

منوی رستوران شامل غذاهای کلاسیک معروفی همچون پیتزا، برگر و ساندویچ غذاهای کبابی و لذیذ می باشد. غذاهای اصلی شامل کانفی اردک به همراه هویج وحشی، گلابی و کاسنی، باس دریایی و پیاز سرخ شده، رازیانه جوان و سس رازیانه می باشند.

تمامی وعده های غذایی توسط سرآشپزان با تجربه با مواد وارداتی تازه، محصولات بومی و ادویه جات بسیار خوش طعم و با کیفیت تهیه می شوند.

ساعت های کاری: صبحانه (۶:۳۰ صبح تا ۱۱:۰۰ صبح)

غذاخوری: (۱۱:۰۰ صبح  تا ۱۱:۰۰ شب)

کافه باسه (Base)، ارائه دهنده غذاهای بین المللی و روسی

باسه کافه، رستورانی دنج در گورکی پلازا می باشد. در قلب تفرجگاه، این رستوران به مهمان ها و اسکی بازها خوش آمد می گوید. این رستوران طیف گسترده ای از غذاهای کلاسیک را با بالاترین استانداردها از تازه ترین مواد اولیه تهیه می کند. طرفداران غذاهای روسی می توانند از سوپ برش با خامه ترش یا سولیانکا لذت ببرند. طرفداران غذاهای ایتالیایی، پاپاردله به همراه صدف و پنه و سوسیس پنیری دودی، گوجه و آویشن را حتماً امتحان کنند. در منو غذاهای دریایی، گوشتی،  پیتزا، ساندویچ و دسر را خواهید یافت.

ساعت های کاری :

بوفه صبحانه:( ۶:۳۰ صبح تا ۱۱:۰۰ صبح)

غذا خوری:(۶:۳۰ عصر تا ۱۱:۰۰ شب)

امکانات هتل گورکی پانوراما سوچی :

محوطه: تراس، آفتابگیر.

اسکی: محل نگهداری تجهیزات اسکی.

فعالیت ها: میز بیلیارد، سونا، مرکز تناسب اندام، استخر و اسپا، ماساژ، حمام بخار ترکی، استخر سر پوشیده، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان.

غذا و نوشیدنی ها: کافی شاپ، رستوران با منوی جداگانه،رستوران بوفه، بوفه ی میان وعده.

اینترنت: اینترنت وای – فای رایگان در تمامی فضا های هتل در دسترس می باشد.

پارکینگ: پارکینگ خصوصی در محوطه موجود می باشد. (نیاز به رزرو دارد). هزینه هایی ممکن است اعمال شود.

خدمات هتل:

روم سرویس، خدمات اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافی)، پذیرش ۲۴ ساعته مسافر، تحویل و تخلیه سریع اتاق ها، محل نگهداری چمدان ها، فضای لانج مشترک، خدمات نگهداری از نوزاد و کودک، لباسشویی، خشک شویی، خدمات اتوشویی، واکس کفش، نظافت روزانه اتاق ها، خدمات جلسات/ میهمانی ها، مرکز تجاری، فکس و فتوکپی، سوئیت ماه عسل.

امکانات عمومی هتل گورکی پانوراما سوچی :

گاوصندوق، اتاق های بدون استعمال دخانیات، امکانات برای میهمانان دارای ناتوانی جسمی، اتاق های خانوادگی، آسانسور، اتاق های عایق صدا، سیستم گرمایشی، ممنوعیت استعمال دخانیات در تمامی فضا های هتل (اعم از عمومی و خصوصی).

زبان های رایج: روسی، انگلیسی.

بهتر است بدانیم:

تحویل اتاق از ساعت ۱۴:۰۰

تخلیه اتاق تا ساعت: ۱۲:۰۰

Hotel Address: Fevralskaya Ulitsa 1, 354392 Estosadok, Russia

آدرس هتل گورکی پانوراما سوچی : روسیه، استوسادوک ۳۵۴۳۹۲، خیابان فورالسکایا ۱

موقعیت مکانی هتل گورکی پاناروما سوچی بر روی نقشه گوگل :

برچسب ها
GORKI PANORAMA HOTEL IN KRASNAYA POLYANA SOCHI GORKI PANORAMA HOTEL KRASNAYA POLYANA SOCHI Gorki Panorama Hotel Sochi برترین هتل های 4 ستاره سوچی بهترین هتل های 4 ستاره سوچی رزرو آنلاین هتل گورکی پاناروما سوچی رزرو اینترنتی هتل گورکی پاناروما سوچی روسیه رزرو اینترنتی هتل گورکی پانوراما سوچی رزرو هتل گورکی پاناروما هتل گورکی پاناروما سوچی روسیه هتل گورکی پاناروما کراسنایا پولیانا هتل گورکی پانوراما سوچی هتل گورکی پانوراما کراسنایا پولیانا سوچی هتل گورکی کراسنایا پولیانا هتل های 4 ستاره سوچی هتل های پیست اسکی سوچی هتل های پیست اسکی کراسنایا پولیانا سوچی هتل های چهار ستاره سوچی هتل های سوچی هتل های نزدیک به پیست اسکی روزا خوتر سوچی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن