دیدنی های بالی

پارک آبی واتربوم در کوتا بالی ،نامیده شده به عنوان پارک آبی شماره یک آسیا

Waterbom Bali

پارک آبی واتربوم بالی|عکس+موقعیت مکانی+جاذبه ها

پارک آبی واتربوم بالی به عنوان پارک آبی شماره یک آسیا نامیده می شود. این پارک آبی مفرح در جنوب کوتا می باشد. شما می توانید تجربه ای مفرح به همراه خانواده ها و دوستانتان در واتربوم داشته باشید. برای همه افراد، سرسره های زیادی وجود دارد. شما اگر به دنبال این هستید که کمی استراحت کنید و آرامش به دست آورید می توانید از «رودخانه تنبل» دیدن کنید و یا اگر به دنبال هیجان و آدرنالین هستید «بومرنگ» ۲۰ متری همان چیزی است که نیاز دارید.

تفریحات موجود در پارک واتربوم از سرسره های ملایم تا شدید متغیر است. این پارک همچنین به گونه ای تزئین شده که شکل جنگلی را به تصویر می کشد. در واقع این طراحی باعث شده که سایبان های زیادی وجود داشته باشد و شما پناهگاهی برای فرار از گرما داشته باشید. تمام سرسره ها توسط ناجیان غریق  کنترل می شوند و از این بابت هم جای نگرانی نیست. و از آنجایی که پارک آبی واتربوم برای تمام گروه های سنی مناسب است، یکی از مشهورترین مقاصد خانوادگی بالی می باشد. کسانی که به دنبال استراحت در این پارک هستند می توانند از ماساژهای جاوه ای مقرون به صرفه و فیش فوت اسپا در مرکز اسپای داخل پارک لذت ببرند.


• چه زمانی برای رفتن به واتربوم بالی مناسب است ؟

بهترین زمان برای بازدید از پارک آبی واتربوم در بالی بین فوریه و آوریل و سپتامبر است. و در عین حال می توان گفت که بهترین زمان برای سفر به بالی در ماه های جولای تا آگوست است که فصل تعطیلات در نظر گرفته می شود. در این مدت، بهتر است دقیقا در زمانی که پارک باز می شود از آن دیدن کنید چون کمی شلوغ است. برای اینکه در صف های طولانی هم نمانید بهتر است در ماه های فوریه، مارس، آوریل و سپتامبر به پارک بروید.


• جاذبه های دیگری از اندونزی که ممکن است برایتان جالب باشد:

راه های ارتباطی

• سرسره های موجود در پارک به چه صورت هستند؟

سرسره های موجود واتربوم  را به یکی از بهترین پارک های آبی آسیا تبدیل کرده. آن‌ها سرگرم‌کننده و خارق‌العاده هستند و به شما تجربه‌ای شگفت‌انگیز و نفس‌گیر هدیه می دهد.

≡ اسلاید های ملایم تر :

این اسلایدها برای نوزادان یا کودکانی که در رنج سنی مهدکودک هستند، مناسبند.
Funtastic: نوعی زمین بازی آبی است که در آن کودکان (زیر شش سال) می توانند بازی کنند و در این قسمت آب تا زانوهایشان می رسد. این زمین بازی آبی شامل سرسره‌های لوله‌ای، توپ‌ها، واتر جت، سطل بزرگ آب و… است که برای ساعت ها باعث می شود که کودکان شما سرگرم شوند.
Lazy River: لیزی ریور یکی از محبوب ترین جاذبه های پارک هست. برای تمام گروه های سنی هم مناسب می باشد. اگر می خواهید کمی استراحت کنید، این همان چیزی است که مناسب شماست.

≡سرسره های معتدل تر :

این سرسره ها برای بچه های دبستانی تهیه شده و آن ها را به شدت به خود جذب می کند.
Constrictor: شما در اینجا با طولانی ترین سرسره آبی جهان رو به رو خواهید شد. ارتفاع آن ۲۵۰ متر می باشد و سرسره آبی معمولی ای است که با تیوبی پلاستیکی از آن به درون آب سر بخورید. حداقل ارتفاع برای این سرسره از ۱۰۰ سانتی متر شروع می شود. تیوب ها هم یا به صورت تکی هستند و یا به صورت دوتایی.
Python: این سرسره بسیار محبوب است. شما در تونلی سر می خورید که یک قسمت آن در تاریکی کامل است و شما با سقوط و چرخش های غیرمنتظره رو به رو خواهید شد. حداقل ارتفاع برای این سرسره نیز ۱۰۰ سانتی متر است.
Super Bowl: برخلاف سرسره های آبی سنتی، در اینجا شما در تیوبی پلاستیکی چرخش هایی را تجربه خواهید کرد و سپس شما را به سمت استخری زیر آب می برد.  حواستان باشد که این سرسره می تواند کمی باعث شود که  سرگیجه بگیرید اما به همان اندازه با سرسره های آبی یکنواخت و ساده تفاوت دارد. حداقل ارتفاع برای این سرسره ۱۲۲ سانتی متر است.

≡سرسره های شدید:

این سرسره ها Waterbom را به مکانی عالی برای گروه های دانشجویان و دوستان تبدیل کرده است. زیرا که آنها کاملاً چالش برانگیز هستند. قطعا بعد از اینکه سیر حرکتی این سرسره ها را مشاهده کردید نمی دانید که می توانید آنها را امتحان کنید یا خیر.

Twin Racers: این سرسره هیجان انگیز دوقلو تونلی محصور دارد، که انتهای آن سقوطی ناگهانی دارد. در اینجا شما می توانید با دوستان خود مسابقه دهید. حداقل ارتفاع سرسره به ۱۱۰ سانتی متر می رسد.
Fast N Fierce:  تجربه مهیجی دیگر که حداقل ارتفاع آن به ۱۲۰ سانتی متر است. از دیگر سرسره های این بخش می توان به Double Twist ،Green Viper، Pipeline ،Climax ،Flowrider اشاره کرد.


• چه غذاهایی در پارک آبی سرو می شود؟

غذا های پارک ارزان هستند و به راحتی در دسترس بازدیدکنندگانند و البته که خوشمزه هستند. گزینه‌های غذاخوری متعددی در پارک آبی وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از Wantilan Food Court، Pret-a-Manger، The Shack، Poke a dog و Thaitalian می باشد.


• امکان خرید در پارک آبی واتربوم وجود دارد؟

تعدادی فروشگاه در واتربوم بالی وجود دارد که در چیزهای مورد نیاز شما در پارک آبی را می فروشند، از لباس شنا گرفته تا کرم های ضد آفتاب. همچنین در داخل پارک فروشگاه هایی برای خرید سوغاتی و صنایع دستی هم وجود دارد.


• نکاتی که خوب است برای رفتن به پارک بدانید :

  • اگر غذای داخل پارک مطابق میل شما نیست، از بلیط ورود مجدد همان روز استفاده کنید تا برای صرف ناهار به خارج از پارک بروید و برگردید.
  • استفاده از کلاه  و ضد آفتاب را فراموش نکنید.
  • حتما یک کمد اجاره کنید و یک سری لباس اضافی در آن قرا دهید زیرا خیس خواهید شد.
  • همیشه بطری  آب همراهتان باشد.

• چگونه می توانید به پارک آبی بروید؟

Waterbom Bali در قلب کوتا، در مرکز میدان Jalan Kartika واقع شده . این پارک به راحتی با پیاده روی، تاکسی، ماشین یا حتی اسکوتر قابل دسترسی است. اگر نزدیک ساحل کوتا هستید، ساده ترین راه برای رسیدن به واتربوم بالی این است که از هتل خود پیاده به سمت واتربوم بروید. همچنین می توانید تاکسی بگیرید. راه دیگر برای بازدید از پارک، اتوبوس Kura-Kura است

دسترسی آسان به تور،دیدنی ها و هتل های بالی

برای دریافت اطلاعات از هر بخش بر روی آن کلیک کنید

کوتا بالی
کوتا بالی

سرسره های بالی
سرسره های بالی

پارک آبی واتربوم
پارک آبی واتربوم

سرسره های پارک
سرسره های پارک

پارک آبی بالی
پارک آبی بالی

پارک آبی واتربوم
پارک آبی واتربوم

واتربوم
واتربوم

فضای پارک
فضای پارک

دیدنی های بالی
دیدنی های بالی

سرسره ها
سرسره ها

بالی
بالی

دیدنی های بالی
دیدنی های بالی

واتربوم بالی
واتربوم بالی

واتربوم بالی
واتربوم بالی۸۴۰

واتربوم بالی
واتربوم بالی

برچسب ها
Waterbom Bali پارک آبی واتربوم پارک آبی واتربوم بالی دیدنی های اندونزی دیدنی های بالی دیدنی های بالی اندونزی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن