جاذبه های روسیهدیدنی‌ها

پارک ودنخا مسکو روسیه | VDNKH Park

این پارک یکی از مشهورترین پارک های مسکو است پارک ودنخا مسکو روسیه که روزگاری یک بازارچه محلی بود در زمان اتحاد جماهیر شوروی که فروشندگانی از تمامی بلوک های اتحاد جماهیر شوروی محصولات خود را در این بازارچه عرضه و به فروش می رساندند. ساختمانی که امروزه در وسط این پارک از زمان استالین به یادگار مانده زمانی غرفه های متعددی داشته است که در این غرفه ها بازارچه های باشکوهی دایر می گردید. اکنون این ساختمان محلی برای اجرای موسیقی های کلاسیک و فاخر روسی شده است. این پارک که مزین به فواره های بسیار و زیبا است برای توریست ها بسیار جذاب و دیدنی و دوست داشتنی است. شهر بازی بسیار خوب و مجهز و آکواریوم و مرکز خرید بسیار مدرن و بزرگی در نزدیکی این پارک واقع شده است.

این نمایشگاه و پارک زیبا و بزرگ در شمال شرقی مسکو و در نزدیکی ایستگاه مترویی به همین نام است. حروف (V.D.N.Kh) خلاصه کلمات روسی نمایشگاه دستاوردهای اقتصادی اتحاد شوروی است. سالن های نمایشگاه پس از فروپاشی شوروی در اختیار شرکت های تجاری قرار گرفت.

تاریخچه

پارک ودنخا مسکو روسیه در سال ۱۹۳۹ با عنوان نمایشگاه سراسری کشاورزی گشایش یافت. در دوران جنگ نمایشگاه تعطیل و در سال ۱۹۵۴، ۱۰ سال پس از جنگ مجدداً بازگشایی شد.

در سال ۱۹۵۹ این نمایشگاه از انحصار محصولات کشاورزی خارج شد و به تمامی محصولات تولیدی اختصاص یافت. هر یک از جمهوری های شوروی سابق برای خود سالن مخصوص داشتند. ودنخا دارای ساختمان ها، مجسمه ها و دیگر نمودهای معماری بسیار زیبا است. محوطه نمایشگاه آن قدر بزرگ است که تماشای تمام بخش ها در یک روز میسر نیست. دریاچه مصنوعی، میدان ویژه نمایش و مسابقه حیوانات اهلی، چند شهر بازی، گلخانه و غیره از دیگر دیدنی های این محل است. در بسیاری از جشن ها و روزهای شادی در این محل مراسم متعددی برگزار می شود. امروزه این نمایشگاه به بازاری برای عرضه کالا و یا به عبارتی دیگر نمایشگاه دستاوردها و بازار محصولات خارجی و داخلی تبدیل شده است.

یکی دیگر از دیدنی های این منطقه مجسمه بزرگی است که در میدان مجاور ودنخا نصب شده که زن دهقان و مرد کارگر روسی را نشان می دهد.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور روسیه (کلیک کنید)

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر جاذبه های گردشگری روسیه (کلیک کنید)

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل های روسیه (کلیک کنید)

سایت انگلیسی زبان ما : (کلیک کنید)

برچسب ها
VDNKH Park پارک های مسکو پارک های مشهور روسیه پارک های معروف مسکو پارک ودنخا روسیه پارک ودنخا مسکو پارک ودنخا مسکو روسیه پارک ودنخوا مسکو پارک ودنخواه روسیه تور روسیه تور مسکو تور مسکو و سنت پترزبورگ جاذبه های توریستی شهر مسکو جاذبه های توریستی مسکو جاذبه های سفر به مسکو جاذبه های گردشگری شهر مسکو جاذبه های گردشگری مسکو جاهای دیدنی مسکو دیدنی های شهر مسکو دیدنی های مسکو سفرنامه مسکو شهر مسکو عکس های پارک ودنخا مسکو مرکز خرید ودنخا مسکو مسکو ودنخا ودنخا مسکو روسیه ودنخواه

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن