دیدنی های موریس

پل معلق نپال موریس دره زیبای د کالرز – پل پیاده رو

Vallee Des Couleurs Nepales Bridge

آشنایی با پل معلق نپال : 

از شهر و سواحل زیبای موریس فاصله بگیرد و پل معلق نپال را در پارک ملی Vallee des Couleurs تجربه کنید

به شما اطمینان خواهم داد که یک روز پر از آدرنالین و هیجان را در این بخش از جزیره بهشتی موریس تجربه کنید. و ترس از ارتفاع خود را به روشی ایمن غلبه خواهید کرد.

در هوای تازه نفس بکشید و در حالیکه در امتداد طولانی ترین پل معلق اقیانوس هند به طول ۳۵۰ متر گذر می کنید کاملا با تجهیزات ایمنی امنیت شما تامین شده است. تا به انتهای این پل معلق برسید.

در طول این پل کمی مکث کنید و از منظره پانوراما و رویایی جنوب جزیره که شبیه هیچ جای دیگری نیست نهایت لذت را ببرید. به طبیعت بی نظیر بنگرید. و از حضور جانوران، گیاهان بومی منحصر به فرد، کوه ها، دریاچه ها، دره ها، آبشارها و زمین هفت رنگ کیف کنید.

این پل در ارتفاعی بیش از ۸۰ تا ۱۰۰ متری بالای سایه بان جنگل ساخته شده است به همین خاطر منظره بدون مانعی به طبیعت پیرامون دارد.

لینک های مهم : 

دریافت پکیج :  تور موریس

اطلاعات کامل :  هتل های موریس

اطلاعات کامل :  دیدنی های موریس

موقعیت مکانی پل معلق نپال موریس :

 

 


برچسب ها
پل معلق نپال موریس تور جزیره موریس تور طبیعت گردی موریس تور موریس جاذبه های توریستی موریس جاذبه های سفر به موریس جاذبه های گردشگری موریس جاذبه های موریس جزیره موریس دیدنی های موریس دیدنیهای موریس سفر به موریس سفرنامه موریس طبیعت گردی در موریس طبیعت موریس کارگزار تور موریس مجری مستقیم تور موریس موریس ویزای موریس

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن