دیدنی های چیندیدنی‌ها

کارخانه مروارید پکن | Pearl Factory Beijing

زمانی که وارد کارخانه پرورش مروارید پکن می شویم کارکنان آنجا با خوشرویی با ما برخورد می کنند کاملا مشخص است که در چین در ارتباط با موضوع توریست مسائل علمی رعایت شده و سرمایه گذاری وسیعی نیز در این زمینه چه از ناحیه دولت و یا بخش خصوصی به عمل آمده و نتیجه اش نیز در عمل قابل مشاهده است. در آنجا یکی از کارکنان برای ما توضیحاتی راجب صدف ها و مروارید های تولیدیشان می دهد.

انواع صدف ها

صدفها انواع مختلفی دارند و از دریاها و اقیانوسهای مختلفی که آبشان شور است آورده میشوند و بیشتر مروارید آنها، به رنگ طلایی بوده و کمیاب اند ولی آبهای شیرین یا همان رودخانه ها صدفهایشان ارزانتر است. خطهای روی صدف سن آن را نشان میدهد ( مانند درختان ). سپس صدفی را باز می کند که داخل آن بیش از ۲۰  مروارید وجود دارد  در آنجا متوجه می شویم که بدلیل وجود املاح و مواد معدنی در آبها  مرواریدها به رنگهای سفید ، صورتی ، سیاه ، و طلایی پرورش می یابند که با ارزشترین آن رنگ طلایی است.

ضمن اینکه برای تشخیص مروارید اصل باید آنها را به هم سایید و در اثر سایش پودری تولید می شود  که با پاک کردن آن نبایستی هیچ گونه اثری از سایش در رویش باشد در این صورت آن مروارید اصل است.  جالب است بدانید که از همین پودر نیز در محصولات آرایشی استفاده می شود و برای پوست مفید است.
هرچه قدر که عمر صدف ها بیشتر می شود به  قطر مروارید ها نیز افزوده می شود. تنوع رنگ آنها واقعا شگفت انگیز است. با اضافه نمودن مواد معدنی در پرورش این صدفها موجب رنگی شدن مروارید داخل آنها می شوند چرا که هر ماده ای یک رنگ خاصی را ایجاد می کند.

همان طور که میدانید مروارید نتیجه ترشحات داخلی صدف هست لذا ماده ای را داخل دهان صدف قرار میدهند که با ترشح بزاق آن و جمع شدنش دور آن جسم مروارد شکل میگیرد. چیزی که بیشتر از همه مرا متاسف میکند قبضه کردن بازار های جهانی با این اجناس بدلی چینی است که نمونه اش همین مروارید های پرورشی آنهاست که در مقابل در های غلتان و طبیعی و خدادادی خلیج فارس شن و ماسه ای بیش نیستند واقعا کی ما به ارزش نعماتی که خدا به ما عنایت فرموده پی می بریم …
در محل کارخانه مروارید پکن ،نمایشگاه و فروشگاه زیبائی از محصولاتشان ترتیب داده اند. آنقدر به موضوع marketing یا همان بازاریابی بهاء داده اند که حتی اگر قصدی نداشتید خریدی کنید، مجبور می شوید به هر قیمتی که شده از مروارید های رنگیشان بخرید و نوع آن را مشخص می کنید  و همان جا برایتان به شکل گردنبند در اندازه ای که سفارش می دهید می بندند.


برای کسب اطلاعات درباره تور چین کلیک نمایید

برای کسب اطلاعات درباره هتل های چین کلیک کنید

برای کسب اطلاعات درباره دیدنی های چین کلیک کنید

عکس هایی از کارخانه مروارید پکن چین :

کارخانه مروارید پکن
کارخانه مروارید پکن
کارخانه مروارید پکن
کارخانه مروارید پکن
فروشگاه کارخانه مروارید پکن
فروشگاه کارخانه مروارید پکن
کارخانه مروارید شهر پکن
کارخانه مروارید شهر پکن
برچسب ها
ارزانترین تور تایلند تور ارزان قیمت چین تور چین تور چین ارزان قیمت تور چین با پرواز ماهان تور لحظه آخری چین جاذبه های بیجینگ جاذبه های توریستی بیجینگ جاذبه های توریستی پکن جاذبه های سفر به بیجینگ جاذبه های سفر به پکن جاذبه های گردشگری بیجینگ جاذبه های گردشگری پکن دیدنی های بیجینگ دیدنی های پکن دیدنی های شهر پکن سفرنامه بیجینگ سفرنامه پکن چین فروشگاه کارخانه مروارید پکن قیمت تور چین کارخانه مروارید بیجینگ کارخانه مروارید پکن کارخانه مروارید چین کارخانه مروارید شهر پکن مراکز خرید بیجینگ مراکز خرید پکن نرخ تور چین هزینه تور چین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن