دیدنی های ژاپن

اودایبا | جزیره مصنوعی در توکیو | ۱۰ تا از بهترین جاذبه ها| دیدنی های ژاپن

Things to Do in Odaiba

• اودایبا | عکس+موقعیت مکانی+جاذبه ها 

اودایبا با تنوع زیادی از جاذبه ها در توکیو، گردشگر های زیادی را به خود جذب کرده است. کارهایی که باید در اودایبا انجام دهید، عبارتند از : خرید در مراکز فروش بزرگ، لذت بردن از فعالیت‌های مختلف در کنار دریا و بازدید از برخی از منحصربه‌فردترین مکان‌های گردشگری شهر می شود.

اودایبا در منطقه جنوبی توکیو، جزیره ای مصنوعی در خلیج توکیو است. این محله شلوغ در ابتدا برای محافظت از شهر در برابر حملات دریایی در دوران ادو (۱۸۶۷-۱۶۰۳) ساخته شد. در ادامه به معرفی چندی از جاذبه های معروف اودایبا می پردازیم:

برای دریافت اطلاعات بر روی هر بخش کلیک کنید

پارک دریایی اودایبا که در امتداد سواحل خلیج توکیو قرار دارد، مقصد اصلی گردشگران برای موج سواری و سایر فعالیت های ساحلی است. پارک دریایی اودایبا همچنین جایی است که می توانید از مناظر پل رنگین کمان (Rainbow Bridge) لذت ببرید. جایی که این جزیره را به سرزمین اصلی توکیو متصل می کند.

• امکانات حمل و نقلی آبی که خود یک جاذبه است :

شما می توانید با دنبال کردن یکی از مسیرهای پیاده‌روی در کنار پل، نمای نزدیکی از این مکان دیدنی را مشاهده کنید، یا سوار امکانات حمل و نقلی آبی شوید تا از پل با پس‌زمینه افق شهر دیدن کنید.


 جاذبه های دیگری از ژاپن که ممکن است برایتان جالب باشد:

 

شما در مجموعه تفریحی اودایبا اوادو اونسن مونوگاتاری (Odaiba Oedo Onsen Monogatari) می توانید یک یوکاتا (کیمونوی نخی سبک) بپوشید و وارد دوره Edo ژاپن شوید و از تفریحات آن دوره لذت ببرید.

• امکانات موجود در مجموعه تفریحی اودایبا :

این مجموعه تفریحی بزرگ در نزدیکی خلیج توکیو در اودایبا هست. و دارای فودکورت، پاساژ و چشمه آبگرم ژاپنی (onsen) است. این اونسن در واقع از چشمه‌های آب گرم داخلی و خارجی تشکیل شده .تنها با ۲ دقیقه پیاده روی از ایستگاه مرکز مخابرات در خط Yurikamome می توانید به این مرکز تفریحی دسترسی داشته باشید.

این مجسمه معروف آزادی به صورت استراتژیک، در مقابل پل رنگین کمان قرار گرفته. و باعث ایجاد این توهم می شود که اندازه آن به اندازه بنای اصلی مجسمه آزادی است.

•مجسمه ای برگرفته از مجسمه ی آزادی در آمریکا :

در واقع، مجسمه آزادی اودایبا هفت برابر کوچکتر از مجسمه آمریکایی خودش است. این بنا در ابتدا به صورت موقت برای ادای احترام به رابطه ژاپن با فرانسه ساخته شد. اما مجسمه ۳۹ فوتی ساخته شده چنان مورد توجه مردم محلی و گردشگران قرار گرفت. که به عنوان یک مکان دائمی شناخته شد. مجسمه آزادی اودایبا تنها ۳ دقیقه پیاده روی از ایستگاه دایبا در خط Yurikamome Monorail دارد.

برای دیدن بهترین مناظر از خط افق توکیو، می توانید به رصدخانه طبقه ۲۱ در ساختمان مرکز مخابرات بروید. این سکوی دید با طراحی منحصربفردی که دارد، موقعیتی عالی برای تماشای برخی از مشهورترین مکان های توکیو به شما ارائه می دهد. از جمله پل رنگین کمان، Sky Tree توکیو، برج توکیو و ساختمان تلویزیونی فوجی.

• منظره ای از شهر با نور های درخشان در اودایبا :

اینجا شما در مقابل پس زمینه ای خیره کننده از نورهای درخشان شهر قرار دارید. ساختمان مرکز مخابرات در منطقه خلیج اودایبا، درست در کنار ایستگاه مرکز مخابرات (خط Yurikamome Monorail) واقع شده.

نمایشگاه های مرتبط با تلویزیون :

دفتر مرکزی تلویزیونی فوجی یک سالن نمایش دارد. در این سالن، چندین نمایشگاه جالب مرتبط با تلویزیون و یک نمایش نوری وجود دارد. همچنین یک سکوی دید کروی در طبقه ۲۵ ساختمان هست که اینجا می توانید از مناظر پانوراما خلیج توکیو لذت ببرید. مغازه هایی برای خرید سوغاتی در طبقه هفتم ساختمان قرار دارند.

در اینجا، می‌توانید یادبودهایی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ژاپن و شخصیت‌های داستانی، از جمله One Piece و Dragon Ball Z را خریداری کنید. شما با چند دقیقه پیاده روی از از ایستگاه دایبا (خط Yurikamome) می توانید به ساختمان دفتر مرکزی تلویزیونی فوجی بروید . این مکان از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تا ۶:۰۰ بعد از ظهر باز است.

• چرخ و فلک اودایبا :

یکی از بلندترین چرخ و فلک های جهان است که ۱۱۵ متر ارتفاع دارد. ۱۶ دقیقه طول می کشد تا یک چرخش کامل در این چرخ و فلک انجام شود. به همین علت زمان کافی برای لذت بردن از مناظر تماشایی شهر وجود دارد. این چرخ و فلک به نام دایکانرانشا شناخته می شود. و دارای ۱۲۰ چراغ نئون است که ۱۶ الگوی مختلف نور را نمایش می دهد. این جاذبه از سه شنبه تا یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲:۰۰ باز است.

• نمایشگاه در مرکز پاناسونینک اودایبا توکیو ژاپن :

شما می توانید به مرکز پاناسونیک بروید تا از نمایشگاهی پر از جدیدترین گجت‌ها و نوآوری‌های فناوری شرکت پاناسونیک بازدید کنید. برای ورود به برخی از نمایشگاه ها باید هزینه پرداخت کنید، اما چندین نمایشگاه رایگان جالب نیز وجود دارد که جدیدترین تلویزیون ها، رایانه ها و لوازم خانگی را به نمایش می گذارد.

فراموش نکنید که به RiSuPia، موزه علم واقع در طبقه سوم ساختمان بروید. در اینجا، چندین نمایشگاه جالب را خواهید دید، از جمله گالری کوئست، که در آن می‌توانید مدل‌هایی از اصول پایه علوم و ریاضیات را ببینید. و تئاتر اجرای جادویی، تجربه ای است که شما را به سفری سه بعدی می‌برد. مرکز پاناسونیک از سه شنبه تا یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر باز است.

• این پارک از سه منطقه تشکیل شده است:

تویوتا مگا وب، یک موزه با تم خودرو است که در مجتمع خرید پالت تاون اودایبا واقع شده. این پارک از سه منطقه تشکیل شده است: منطقه “Look”، که در آن می توانید نگاهی به آخرین مدل های این شرکت بیندازید. یک منطقه «Feel»، که در آن با تاریخچه تویوتا آشنا می‌شوید و نمایشگاه‌های مرتبط با ایمنی خودرو، محیط‌زیست و سایر موضوعات مرتبط با خودرو را بررسی می‌کنید. و یک منطقه با نام “Ride”، جایی که می توانید ماشین رویایی خود را برای گردش ببرید. تویوتا مگا وب همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ صبح تا ۹:۰۰ شب باز است. نزدیکترین ایستگاه قطار، ایستگاه Aomi (خط Yurikamome) است.

• مرکز همایش ها در سراسر ژاپن :

توکیو بیگ سایت بزرگترین مرکز همایش و نمایشگاه در سراسر ژاپن است. این مرکز محل برگزاری برخی از محبوب ترین رویدادهای سالانه توکیو از جمله نمایشگاه خودرو توکیو و نمایشگاه بین المللی انیمیشن توکیو است.

این مجموعه شامل یک تالار شرقی، یک تالار غربی و یک برج کنفرانس هرمی شکل چشمگیر است که ۲۲ اتاق کنفرانس و یک سالن ضیافت ۱۱۰۰ نفری را در خود جای داده . در سراسر این مجموعه هشت مجسمه، ساخته شده توسط هنرمندان مشهور بین المللی وجود دارد. ساعات کار متفاوت است، بنابراین قبل از بازدید حتماً وب سایت رسمی آن را بررسی کنید.

• موزه ملی علوم مهندسی و نوآوری که به عنوان Miraikan شناخته می شود، بهترین موزه مرتبط با علم ژاپن است.

در اینجا، نمایشگاه هایی مبتنی بر فضا، فناوری، نوآوری و پایداری را خواهید دید. نمایشگاه‌های دائمی شامل ربات ASIMO، مدلی از ایستگاه فضایی بین‌المللی و شبیه‌سازی از آشکارساز نوترینو Super-Kamiokande است.

این موزه میزبان نمایشگاه های ویژه هم هست:

 نمایشگاه های گذشته شامل installations می شود که بر اساس آثار بورک و والت دیزنی است. پس از بازدید از نمایشگاه‌ها، به تئاتر Dome بروید، جایی که می‌توانید فیلم‌های کوتاهی درباره کیهان ببنید. البته بر روی صفحه‌ای کروی شکل که متشکل از ۱۰ میلیون پیکسل است. Miraikan در نزدیکی پل رنگین کمان، و پارک موضوعی Joypolis واقع شده. همین موضوع آن را به نقطه شروعی ایده آل برای تور دایبا تبدیل می کند.


موقعیت مکانی :

برچسب ها
Odaiba اودایبا اودایبا توکیو اودایبا در توکیو جاذبه های اودایبا دیدنی های اودایبا دیدنی های ژاپن

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن