جاذبه های روسیهدیدنی‌ها

باغ پترگوف سنت پترزبورگ | باغ پترهوف | PETERHOF

در حومه­ ی شهر سن پترزبورگ و در کنار خلیج فنلاند مکانی وجود دارد که بی­تر دید یکی از زیباترین مجموعه ­های دنیا یعنی پترگوف را در­ خود جای داده است. پتر کبیر در سال ۱۷۱۱ شروع به احداث قصر به سبک کاخ ورسای فرانسه نمود.
باغ پترگوف سنت پترزبورگ در نزدیکی خلیج فنلاند قرار داشت و به همین جهت امکانات مناسب برای ساخت فواره را دارا بود که این موضوع کاملاً با میل و علاقه­ی پتر کبیر که فواره ها را بسیار دوست می­داشت، مطابق بود.
ساخت باغ پترگوف سنت پترزبورگ که یکی از قصرهای تابستانی تزارهای روس بود، در زمان­های الیزابت اول، کاترین کبیر، پاول اول و الکساندر اول ادامه داشت و در سال ۱۸۱۹ تکمیل گردید. پترگوف از دو پارک بالا و پایین تشکیل شده است و مساحت کلی آن ۱۱۷ هکتار است. در این مکان ۱۵۰ فواره و ۵ آب نمای بزرگ به صورت آبشار وجود دارد. این فواره­ها در زمان پترکبیر با جریان آب طبیعی و با استفاده از اختلاف سطح کار می کردند، اما امروزه به پمپ های مدرن مجهز شده اند. در این مجموعه کلیسا، آشپزخانه، حمام خانواده ی تزار و ده ها بنای دیگر موجود است. رو به روی قصر بزرگ مجموعه­ی فواره های سامسون قرار گرفته اند که به مناسبت پیروزی ارتش روسیه بر کشور سوئد احداث شده است.
بسیاری از وقایع تاریخی در این قصر روی داده است. به عنوان مثال می­توان به بازداشت خانگی کاترین کبیر قبل از رسیدن به قدرت و توطئه­ی او برای سرنگونی پتر سوم اشاره نمود. این مجموعه به دلیل برخورداری از فواره­های بی­نظیر، در دنیا به پایتخت فواره ها شهرت دارد.
مجموعه­ ی باغ پترگوف سنت پترزبورگ ، این نگین سن پترزبورگ از طریق زمینی و دریایی با سن پترزبورگ ارتباط دارد که سفر دریایی با جذابیت بیشتری همراه است.
سایت رسمی باغ پترگوف سنت پترزبورگ : www.peterhofmuseum.ru/?lang=eng
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور روسیه (کلیک کنید)
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر جاذبه های گردشگری روسیه (کلیک کنید)
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل های روسیه (کلیک کنید)
وب سایت انگلیسی ما: کلیک کنید

برچسب ها
Peterhof Garden Peterhof Garden Saint Petersburg Peterhof Palace saint Petersburg باغ پتر هوف سنت پترزبورگ باغ پترگوف سنت پترزبورگ باغ پترهوف باغ پیترگوف باغ پیترهوف باغ روسی باغ فواره ها باغ فواره های سنت پتربورگ باغ فواره های سنت پترزبورگ باغ های روسی پیترگوف پیترهوف پیترهوف سنت پترزبورگ تاریخ باغ پترگوف جاذبه های سفر به سنت پترزبورگ درباره باغ پترگوف دیدنی های سنت پترزبورگ عکس از باغ پترگوف عکس باغ فواره ها باغ پترگوف عکس های باغ پترگوف عکس های باغ پترهوف کاخ پترگوف کاخ پترگوف سنت پترزبورگ کاخ های روسی کاخ های روسیه کاخ های سنت پترزبورگ گالری تصاویر باغ پترگوف معروف ترین باغ روسی معروف ترین باغ های روسیه موقعیت مکانی باغ پترگوف موقعیت مکانی باغ پترگوف در نقشه گوگل نقشه باغ پترگوف

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن