تور ترکیهتورهای خارجیتورهای مسافرتی

تور آلانیا ترکیه را با رقابتی ترین و ارزانترین قیمت از ما بخواهید

شهر ساحلی آلانیا ترکیه سفری شگفت انگیز با آژانس شیوار با بهترین خدمات

تور آلانیا نوروز۹۹

تور آلانیا نوروز 99
تور آلانیا نوروز ۹۹

شهر ساحلی آلانیا ترکیه

آلانیا  شهری است ساحلی که در ۱۱۵ کیلومتری شرق شهر آنتالیا قرار دارد، ۸۰۰ سال پیش به عنوان یکی از بندرگاه‌های مورد علاقه سلجوقیان شناخته می‌شد، و امروزه نیز یکی از مقاصد گردشگری محبوب بین جهانیان و مخصوصاً اروپایی‌ها به حساب می‌آید.

گردشگرانی که امروزه این شهر را به عنوان یکی از مقاصد گردشگری خود در سفر به ترکیه انتخاب می‌کنند، مواردی مانند سواحل شنی طولانی، آب‌های گرم سواحل مدیترانه‌ای ترکیه، ویلاها و هتل‌های مناسب این شهر، و تاریخی که پشت آلانیا قرار دارد را دلیل رفتن خود به این شهر بیان می‌کنند.

آلانیا در دهه‌های گذشته رشد بسیاری داشته و هم‌اکنون جمعیت آن به بیش از ۲۵۰ هزار نفر رسیده است و در فصل تابستان که فصل توریستی این شهر به حساب می‌آید، جمعیت آن تقریباً دو برابر می‌شود. این شهر در حال حاضر از یک شهر کوچک و ناشناخته، تبدیل به شهری محبوب بین گردشگران و یکی از مقاصد محبوب مدیترانه‌ای ترکیه شده است.

آب و هوای آلانیا 

آب و هوای آلانیا به طور کلی گرم و معتدل بوده و میزان بارش باران در این شهر، در فصل زمستان بسیار بیشتر از فصل تابستان است. اکثر مسافرینی که شهر آلانیا را برای سفر انتخاب می‌کنند، در فصل بهار و تابستان به این شهر می‌روند.

کارهایی که در سفر به آلانیا نباید از دست داد:

رفتن به ساحل Damlataş آلانیا

ساحل Damlataş در شرقی‌ترین قسمت ساحل Cleopatra قرار داشته و یکی از مکان‌های محبوب برای غواصی است. روزانه قایق‌های زیادی افراد علاقمند به غوصی را به این مکان می‌آروند. ساحل Damlataş ساحل بزرگی با شن‌های طلایی است که از جمله امکانات آن می‌توان به وجود بارها و رستوران‌های متعدد در طول ساحل، زمین‌های مخصوص والیبال، باشگاه‌های تناسب اندام در فضای باز، محل بازی مخصوص کودکان، زمین‌های تنیس و بسکتبال و پارک‌ها و آبشارهای زیبا اشاره کرد.

رفتن به ساحل Cleopatra

معروف‌ترین ساحل آلانیا، ساحل Cleopatra است که نام خود را از ملکه مصری برگرفته است. ملکه Cleopatra به اندازه‌ای مجذوب زیبایی‌های این ساحل بود که همواره در سفرهای مدیترانه‌ای خود، در این ساحل مدت زمانی را توقف کرده و به شنا کردن در آن می‌پرداخت.

موج سواری پارویی (stand up paddle board)

موج سواری پارویی یکی از ورزش های آبی است که اخیراً طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این ورزش، بر خلاف موج سواری سنتی که موج سوار منتظر می‌نشست تا باد بوزد و بتواند حرکت کند، این بار او روی تخته موج ایستاده و به کمک یک پارو آن را به حرکت در می‌آورد. موج سواری پارویی را می‌توانید در سواحل آلانیا انجام داده و از آن نهایت لذت را ببرید.

بازدید از غار Damlataş آلانیا

برخی معتقدند که رفتن به غار برای بیماری آسم خوب است؛ و به همین دلیل نیز سالانه بیش از ۲۰۰۰ نفر به این منظور از غار Damlataş آلانیا که در نزدیکی ساحل Damlataş قرار دارد بازدید می‌کنند. این غار هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر برای بازدید باز است و در صورت رفتن به ساحل Damlataş می‌توانید از آن نیز بازدید کنید.

بازدید از موزه هرباریوم آلانیا

این موزه در سال ۲۰۱۲ توسط شهرداری باز شده و میزبان بازدیدکنندگان علاقمند است.

بازدید از موزه باستان‌شناسی آلانیا

این موزه نیز در سال ۱۹۶۷ افتتاح شده است که بعدها در سال ۲۰۱۲ مورد مرمت قرار گرفته و بازسازی شد. در صورت علاقه به تاریخ و موزه،‌ بازدید از این موزه پیشنهاد می‌شود.

رفتن به طبیعت شگفت‌انگیز تنگه Sapadere در آلانیا

در صورت علاقه به طبیعت و پیاده‌روی، رفتن به تنگه Sapadere یکی از کارهایی است که در سفر به آلانیا حتماً باید انجام دهید. این تنگه در سال ۲۰۰۸ به طور رسمی معرفی شد و قبل از آن تنها توسط مردم محلی منطقه شناخته شده بود.

خرید از بازار جمعه در آلانیا – Cuma Pazarı

بازار آلانیا یکی از بزرگترین بازارهای ساحل جنوبی ترکیه است و اگر به دنبال کارناوالی رنگارنگ از لباس‌ها، چراغ‌ها، جواهرات، ادویه‌جات، میوه‌ها و سوغات ترکیه هستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً به این بازار سر بزنید.

تور قایقرانی در Köprülü Canyon

با شرکت در این تور، یک روز کامل هیجانی را سپری خواهید کرد که مطمئناً خاطره آن همیشه در ذهنتان خواهد ماند.

گردش با قایق در آلانیا

گردش با قایق در آب آبی کریستالی همراه با نسیم دریا حس یک تطیلات کامل را به شما القاء خواهد کرد. گردش با قایق در آلانیا از بندرگاه قدیم شروع می‌شود؛ جایی که در آن می‌توانید از بین قایق‌های چوبی بی‌شمار که با نام Gullets شناخته می‌شوند، قایق خود را انتخاب کرده و ماجراجویی خود را شروع کنید.

رفتن به حمام ترکی

حمام‌های ترکی،‌ که در ترکیه نیز با نام حمام (Hamam) شناخته می‌شوند، یکی از سنتی‌ترین مواردی هستند که از زمان‌های باستانی باقی مانده‌اند. حمام ترکی مکانی برای دوری جستن از زندگی شلوغ شهری بوده و بهترین مکان برای دوری از شلوغی‌های روزمره به حساب می‌آید.

رفتن به رودخانه دیم چای (Dim Çay)

این رودخانه مکان مناسبی برای تجربه آب و هوای خنک و به دور از ساحل‌های گرم است. رودخانه دیم چای، در سال‌های گذشته نقش موثری در کشاورزی آلانیا داشته و هم‌اکنون نیز یکی از مکان‌های دیدنی این شهر به حساب آمده و گردشگران زیادی نیز در سفر به آلانیا بازدید از آن را از دست نمی‌دهند. به همین دلیل نیز رستوران‌های زیادی در اطراف این رودخانه ساخته شده‌اند. این رودخانه محل پیک نیک اهالی شهر در آخر هفته‌ها نیز بوده و مردم آلانیا معمولاً آخر هفته‌ها را به اطراف این رودخانه آمده و به تفریح و شادی می‌پردازند.

تصاویری زیبا از آلانیا

آلانیا
آلانیا
آلانیا ترکیه
آلانیا ترکیه
طبیعت زیبای آلانیا
طبیعت زیبای آلانیا
تور آلانیا
تور آلانیا
تور ترکیه
تور ترکیه
پکیج ترکیه
پکیج ترکیه
پکیج الانیا
پکیج الانیا

 

برچسب ها
آفر بهار 99 با شیوار آفر نوروز 99 آلانیا آفر نوروز با شیوار آلانیا آلانیا با شیوار آلانیا ترکیه ارزان ترین تور آلانیا بهترین تور آلانیا تور آلانیا نوروز تور آلانیا نوروز99 رزرو آنلاین هتل آلانیا سفر به شهر ساحلی آلانیا قیمت تور لحظه آخری آلانیا

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن