تور اروپاتورهای خارجیتورهای مسافرتی

تور اروپا تابستان ۱۴۰۲ شیوار سیاوشان بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمتها

با شیوار شانس بسیار بالایی جهت اخذ ویزای شنگن خواهید داشت.

تورهای اروپایی ما برای دو کشور فرانسه و چک با شانس بسیار بالایی جهت اخذ ویزا همراه خواهد بود. از واژه تضمینی استفاده نمی کنیم چون معتقدیم امنیت ملی کشورهای اروپایی چیزی نیست که توسط یک شرکت بتوان برایش تعیین و تکلیف کرد ولی نزدیک به قطعی ویزاها در آمده است. و اطمینان ما در این رابطه به حدی است که در صورتی که ویزای شما صادر نشود تمامی مبلغ پرداختی شما کامل و بی هیچ کم و کاستی عودت می گردد. و ما از روز نخست واچرهای پرداخت شده که همه این رزروها مشمول پنالتی برای ما است را صادر و به همراه مدارک شما داخل سفارت می کنیم که اگر ویزای شما به هر دلیلی صادر نگردد ضرر و زیان زیادی متوجه ما خواهد بود چون تعهد کردیم کلیه مبالغ را عودت بدهیم.

پکیج های تور اروپا تابستان ۱۴۰۲ شیوار سیاوشان : 

شیوار سیاوشان این تورها را با خوشنام ترین کارگزارهای اروپایی در کشور های اروپایی بسته که بتواند کیفیت ممتاز خدمات و رضایتمندی مشتریان لاکچری خود را تضمین نماید. حساسیت ما در انتخاب هتل با رعایت مسایل مالی و هزینه ها لحاظ شده است. اگر خواهان رزرو هتلهای لوکس ۵ ستاره هستید می توانید درخواست خود را با کارشناسان فروش شیوار در میان بگذارید.

شماره های تماس دفتر شیوار :   

۰۲۱-۹۱۰۱۴۵۷۴       و    ۹۱۰۱۴۵۸۴-۰۲۱    و موبایل ۰۹۱۹۲۱۲۰۵۲۴ می باشد. 

۱)تور ۱۲ روزه ی اسپانیا

تور دور سوئیس-اسپانیا
تور دور سوئیس-اسپانیا
تور دور سوئیس-اسپانیا
تور دور سوئیس-اسپانیا

نکات مهم برای مسافرین تور اروپا تابستان ۱۴۰۲ :  

۱-  برای سفر به اروپا عجله نداشته باشید. و مقاصد اروپایی را به عنوان نخستین مقاصد برای سفرهای توریستی خود انتخاب نکنید. با توجه به سخت ویزا دادن سفارتخانه ها به ایرانیها سعی کنید با مدارک کامل و بی نقص و سوابق سفر مکفی که نشان از جهانگرد بودن شماست برای سفر به اروپا اقدام کنید.

۲-  برای نخستین بار سفر به اروپا سعی کنید در قالب تور و با آژانسهای معتبر سفارت اقدام کنید تا شانس گرفتن ویزا برای شما بیشتر باشد.

۳-  گول تبلیغات گمراه کننده برای ویزای تضمینی شنگن را نخورید. این تبلیغات پوچ تنها با هدف سودجویی طراحی شده اند و امنیت ملی و صلاحدیدهای لازم برای ارایه ویزا برای اتحادیه اروپا قطعاً دست اشخاص و یا شرکتهایی که برای ویزای تضمینی اقدام میکنند نیست که بخواهند به شما تضمین ویزا بدهند.

۴- هتل های اروپا از نظر استاندارد در سطح بالایی هستند و در بسیاری از شهرهای مهم اروپا هتلهای ۴ ستاره زیادی را خواهید دید که برای مالیات کمتر سعی میکنند گرید پایینتری را داشته باشند. ولی از نظر کیفیت بالاتر از گرید خود خدمات دهی میکنند. به همین خاطر برای صرفه جویی در هزینه ها سعی کنید از اطلاعات سایتهای تریپ ادوایزر برای بررسی کیفیت هتل استفاده کنید.

۵- در سفرهای اروپا موقعیت مکانی هتل بسیار حایز اهمیت است. شیوار توانایی اجرای تورهای اختصاصی با هتلهای بسیار لاکچری در اروپا را دارد. به همین خاطر اگر خواهان دریافت پکیج روی هتلهای لاکچری هستید با ما تماس بگیرید.

مدارک لازم جهت اخذ ویزا ایتالیا و اسپانیا:

۱- مدارک هویتی( اصل گذرنامه امضا شده با ۷ ماه اعتبار از تاریخ شروع سفر، کپی صفحه اول و دو صفحه خالی جهت الصاق روادید، اصل گذرنامه قدیمی در صورت وجود، ۴ قطعه عکس ۳٫۵*۴٫۵ رنگی جدید، اصل و ترجمه شناسنامه( کلیه صفحات)

۲- مدارک شغلی

۳- مدارک مالی( گردش حساب ۳ ماهه اخیر)

۴- سند ملکی

کلیک کنید روی لینک مقابل برای تورهای اروپا شیوار سیاوشان

کلیک کنید روی لینک مقابل برای دیدنی های اروپا 

کلیک کنید روی لینک مقابل برای هتل های اروپا

وب سایت انگلیسی زبان شیوار :  Travel to IRAN

تور اروپا
تور اروپا
تور اروپا
تور اروپا
تور ایتالیا
تور ایتالیا
تور روم ایتالیا
تور روم ایتالیا
تور میلان ایتالیا
تور میلان ایتالیا
تور میلان ایتالیا
تور میلان ایتالیا
تورهای ارزان قیمت اروپا
تورهای ارزان قیمت اروپا
تورهای اروپا
تورهای اروپا
تورهای اروپا
تورهای اروپا
تورهای اروپا
تورهای اروپا
برچسب ها
تور آلمان تور آملفی ایتالیا تور اتریش تور ارزان قیمت اروپا تور اروپا تور اروپا ارزان قیمت تور اروپا تابستان 1401 تور اروپا تیرماه 1401 تور اروپا شهریور ماه 1401 تور اروپا فروردین 99 تور اروپا مرداد ماه 1401 تور اروپا نوروز 98 تور اروپا نوروز 99 تور اسپانیا تور ایتالیا تور ایتالیا و فرانسه تور بارسلونا تور پاریس تور پراگ تور پراگ چک تور پرتغال تور پوزیتانو ایتالیا تور جزایر قناری تور جزیره میکونوس یونان تور چک تور چکسلواکی تور سنتورینی یونان تور سوئیس تور فرانسه تور فرانسه ایتالیا تور فلورانس ایتالیا تور لوکس اروپا تور مادرید تور مجارستان تور مجارستان و چک تور موناکو تور هلند تور ونیز ایتالیا تور یونان تورهای اروپا

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

یک نظر

  1. ممنونم از شما که صادقانه و شرافتمندانه کار میکنید همیشه از نحوه سرویس دهی شما راضی بودم و لذت بردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن