تور باکو

تور باکو زمینی از تنکابن-تابستان ۹۸

تور ارزان باکو آذربایجان و تور لحظه آخری باکو

این تور برای شمایی که ساکن تنکابن یا شهرهای اطراف هستید می تواند بسیار خاطره انگیز باشد  این یک سفر به صرفه و ارزان برای ایرانیان است که علاقه دارند از تنکابن به صورت زمینی به شهر باکو سفر کنند. تور زمینی باکو از تنکابن یکی از به صرفه ترین سفرهای خارجی برای همشهریان گرامی می باشد.

مسیر زمینی تور

برای اینکه بتوانید به صورت زمینی به شهر باکو برسید. از شهر تنکابن با اتوبوس VIP به مرز آستارا می روید. از مرز آستارا ترانسفر شیوار در باکو شما را تا پایان سفر همراهی خواهد کرد. شیوار یک روز گشت شهری رایگان برای شما تدارک دیده است که همراه با ناهار رستورانی و لوکس می باشد. بیمه مسافرتی و ویزا برعهده دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان می باشد.

علاوه بر تور گروهی زمینی باکو ، شما می توانید با اتومبیل شخصی خود تا مرز آستارا سفر کرده و ادامه سفر با شیوار همراه شوید.

امکان رزرو کلیه هتل های باکو برای شیوار امکان پذیر است.

در تمامی طول سفر، پشتیبانی ۲۴ ساعته شیوار همراه شما خواهد بود تا شما سفر دلپذیری را تجربه کنید. تلفن تماس پشتیبانی  ۲۴ ساعته شیوار ۰۹۱۹۲۱۲۰۵۲۴ می باشد.

تور باکو زمینی شهریور
تور باکو زمینی شهریور

تور زمینی باکو از تنکابن
تور زمینی باکو از تنکابن

 


دیدنی های باکو

قایق سواری در ونیز کوچک
قایق سواری در ونیز کوچک
تور زمینی باکو
تور زمینی باکو
باکو آذربایجان
باکو آذربایجان
برچسب ها
HOTELS TOUR TOURS آژانس مادر تور باکو آذربایجان آفر تور باکو آفر تور باکو زمینی تور ارزان باکو تور باکو تور باکو آذربایجان تور باکو از تنکابن تور باکو از چالوس تور زمینی باکو تور زمینی باکو از تنکابن تور زمینی باکو ویژه عید قربان تور هوایی باکو رزرواسیون آنلاین هتل های باکو رزرواسیون هتل باکو

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن