تورهای خارجیتورهای قرقیزستان
تازه‌ها

تور قرقیزستان را با ارزانترین قیمتها و بهترین کیفیت از شیوار بخواهید

شیوار با تیمی حرفه ای در بیشکک در خدمت شماست - بدون واسطه خرید کنید

شیوار سیاوشان کارگزار سفرهای تفریحی به کشور قرقیزستان در ایران سفر به این سرزمین بکر و دست نخورده و زیبا را برای تمامی گردشگران و علاقمندان به سفر فراهم کرده است.

پرواز به بیشکک با ایرلاین های ایرعربیا، فلای دبی، امارات، ترکیش و … با یک توقف، انجام می گیرد.

در قرقیزستان جاذبه های فرهنگی و هنری و طبیعت گردی بی همتایی در انتظار شماست. تفریحات شهری و مراکز خرید و زندگی شبانه مردمان قرقیز از جاذبه های این کشور زیباست.


تماس با شیوار سیاوشان :

برای اطلاع بیشتر از تورهای ما کافی است. با کانتر قرقیزستان دفتر هواپیمایی شیوار سیاوشان در تماس باشید.
برای آشنایی با دیدنی های قرقیزستان روی لینک مقابل کلیک کنید = دیدنیهای قرقیزستان
برای آشنایی با هتل های قرقیزستان روی لینک مقابل کلیک کنید = هتلهای قرقیزستان
وب سایت انگلیسی زبان شیوار سیاوشان : Travel to IRAN

تور ۷ شب و ۸ روز قرقیزستان:

ویژه خرداد ماه ۱۴۰۳

تور قرقیزستان خرداد ماه 1403
تور قرقیزستان خرداد ماه ۱۴۰۳

* نکته: در پکیج فوق یک شب اقامت در مهمانسرای silence چولپون آتا، یک شب اقامت در مهمانسرای Olive کوچکور، سه شب اقامت در یورت، دوشب اقامت در هتل بیشکک را داریم و تفاوت نرخ ها فقط به دلیل تغییر هتل بیشکک و تعداد شب اقامت می باشد.

* نکته: در پکیج ۹ شب و ۱۰ روزه، دو شب اقامت در هتل بیشکک همراه با منوی صبحانه به تور اضافه می گردد.

خدمات تور قرقیزستان:

اقامت در هتل بیشکک، مهمانسرا و کمپ یورت به مدت ۷ شب و ۸ روز ، ۷ وعده صبحانه، ۷ وعده ناهار، ۷ وعده شام، انجام تمامی گشت ها و بازدید از سایتها طبق پکیج، راهنمای انگلیسی زبان محلی، پرداخت ورودیه ها، ترانسفر فرودگاهی و ترانسفر گشت ها، هزینه محیط زیستی، مستر کلاس و نمایش( مانند کلاس فرش بافی  و …)، پرواز بین المللی به بیشکک، بیمه مسافرتی

توجه: هزینه ی پرواز و بیمه مسافرتی به صورت ریالی به نرخ دلاری فوق اضافه خواهد شد.

هتل ها و مهمانسراهای پکیج:

Ambassador Hotel

Bugu Hotel Bishkek

Silence hotel

Olive hotel Kochkor

مدارک مورد نیاز ویزای قرقیزستان:

اصل پاسپورت ، دوقطعه عکس ۳ در ۴ و مشخصات فردی، آدرس منزل و محل کار به همراه شماره تلفن ثابت وهمراه
ویزای قرقیزستان فرودگاهی می باشد و هزینه ی آن به صورت نقدی توسط مسافر در فرودگاه بیشکک پرداخت می گردد.

درصورتی که درخواست ویزا قبل از سفر را دارید، دفتر شیوار می تواند برای ویزای شما اقدام کند. هزینه ی ویزا نفری ۱۰۰ دلار می باشد.

نکات مهم:

*منوی غذایی، غذای محلی قرقیزستانی می باشد.

*قیمت ها به دلار آمریکا می باشد و بر اساس نرخ حواله روز دلار به ریال اخذ می گردد.
*ظرفیت تور های قرقیزستان ۸ نفر می باشد. در صورتی که قصد تهیه تور را دارید، با کارشناس مربوطه جهت بررسی ظرفیت تماس حاصل نمایید.
*با توجه به اینکه تور از نوع تور طبیعت گردی و اقامتگاه ها متناسب با یک تور طبیعت گردی می باشد، مسافرین انتظار اقامتگاه های لاکچری نداشته باشند. طبیعتا شیوار بهترین انتخاب اقامتی موجود را در مناطق مورد نظر برای اقامت شب را در نظر خواهد گرفت.
*حداقل اعتبار پاسپورت ۷ ماه و مسئولیت کنترل پاسپورت از بابت ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر یا آژانس درخواست دهنده می باشد.
*مبلغ بیمه مسافران بالای ۶۰ سال متفاوت بوده برای اطلاع از جزییات با کارشناس فروش در تماس باشید.


برنامه سفر:

روز اول : بیشکک

ورود به فرودگاه بیشکک قرقیزستان، ترانسفر به هتل بیشکک و تحویل گرفتن اتاق، شروع گشت شهری با راهنما ی محلی شامل گشت و گذار در اطراف میدان پیروزی، پارک بلوط با مجسمه های سنگی، میدان قدیم، پارلمان، کاخ سفید، میدان آلا تو، موزه تاریخی ، همچنین در روز اول از بازار آسیایی نیز دیدن خواهید کرد که بازاری شرقی با غرفه های میوه، سبزیجات و گوشت است. در اینجا می توانید کفش و بالش نمدی، روسری و موارد دیگر بخرید. ادامه روز گشت آزاد، عصر به رستورانی می روید که در آن غذاهای ملی را میل می کنید.
🏠 یک شب اقامت در هتل بیشکک/ 🍽ناهار و شام

روز دوم : بیشکک، دریاچه Issyk Kul، ریزورت Cholpon Ata

اولین نقطه روز برج بورانا است که قدمت آن به قرن یازدهم باز می گردد. برج بورانا در شهر بالاساگون باستانی واقع شده است که شهری مهم در جاده ابریشم بوده که در آن کاروان های بسیاری در مسیر خود از چین به سمت دریای مدیترانه توقف می کردند. این منطقه یک موزه در فضای باز با برج بورانا، بالبال ها (جنگجویان کوچک تراشیده شده از سنگ(، بقایای تپه ها و موزه کوچکی از آثار باستانی است. از طریق تنگه زیبای بوم به سمت دریاچه “ایسیک کول” ترانسفر خواهید داشت. دریاچه ایسیک کول بزرگترین دریاچه کوهستانی آسیای مرکزی است. ایسیک کول ۱۸۰ کیلومتر طول و ۶۰ کیلومتر عرض دارد و در ارتفاع ۱۶۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد. پس از ورود، در شهر “چلپون آتا” و دیدن سنگ نگاره های معروف (ایجاد شده در ۲۰۰۰ سال پیش)، بعد از ظهر به استراحت و شنا در ساحل اختصاص دارد( در تابستان آب حدود ۲۲ درجه است).

مسافت رانندگی – ۲۴۰ کیلومتر

🏠 یک شب اقامت در مهامانسرا  silence/ 🍽 صبحانه، ناهار و شام

روز سوم : شهر چلپون آتا، کاراکول و جتی اوغوز

امروز صبح به سمت شهر “Jety Oguz Gorge” حرکت خواهید داشت. جاده آنجا از بخش زیبایی در ضلع شمالی دریاچه می گذرد. در راه به سمت تنگه زیبای “چونگ آک سو” و “قیرچین” می روید. در انتهای شرقی دریاچه “ایسیک کول” مرکز منطقه ای “کاراکول” قرار دارد که در آن ناهار و گشت و گذار در شهر انجام دارید. راه رسیدن به “کمپ یورت” از طریق صخره های معروف “قلب شکسته” و “جتی اوغوز” (به معنی هفت گاو نر است) می گذرد. بالا رفتن از رصدخانه، سپس وارد دره ای زیبا می شوید، جایی که عشایر قرقیز عشایر خود را با گاو، اسب و گوسفند دارند و تمام تابستان در یورتهای نمدی زندگی می کنند.

مسافت رانندگی – ۲۰۰ کیلومتر

🏠 یک شب اقامت در کمپ یورت/ 🍽 صبحانه، ناهار و شام

 روز چهارم : شهر جتی اوغوز، روستای کوچکور

این سفر در سمت جنوبی دریاچه ایسیک کول ادامه دارد. سفری زیبا با کوه های پوشیده از برف در یک طرف و دریاچه آبی در طرف دیگر. در مسیر روستای “کوچکور” از خانواده ای از شکارچیان سنتی قرقیزی با عقاب های طلایی دیدن می کنید. داستان شکار عقاب را خواهید شنید.

در امتداد دریاچه و از طریق دره سرسبز تا روستای کوچکور ادامه می دهیم. کوچکور به خاطر فرش‌های نمدی سنتی قرقیزستان به نام «Shyrdak» معروف است. بازدید از تشکل جمعی زنان، آشنایی با روند ساخت فرش، بازدید از صنایع دستی

مسافت رانندگی – ۲۶۰ کیلومتر

🏠 یک شب اقامت در مهمانسرا Olive / 🍽 صبحانه، ناهار و شام

روز پنجم : روستای کوچکور، دریاچه Son Kul

گشت امروز را با بازدید از دریاچه سون کول، سرزمین غروب های شگفت انگیز و فرهنگ ناب عشایری آغاز می کنیم. رانندگی در میان کوه ها و مراتع مرتفع و بسیار متنوع با اسب، گوسفند و گاو، دریاچه سون کول باورنکردنی را در ارتفاع ۳۰۰۰ متری از سطح دریا برای ما به ارمغان می آورد. عشایر هر تابستان می آیند تا از اطراف به عنوان مرتع برای چرای احشام استفاده کنند. بعد از ظهر به کمپ یورت خود می رسیم.می توانید کمی در اطراف منطقه قدم بزنید یا در دریاچه شنا کنید. آب می تواند به اندازه کافی سرد باشد تا تازه شود. بقیه روز برای گشت و گذار در منطقه آزاد است.

مسافت رانندگی – ۱۶۰ کیلومتر
🏠 یک شب اقامت در کمپ یورت/ 🍽 صبحانه، ناهار و شام

روز ششم : دریاچه سون کول

بازدید از دریاچه بسیار زیبا و بکر سون کول، گشت و گذار و پیاده روی و بازدید از عشایر، صعود به بالای تپه و لذت بردن از چشم انداز زیبای دریاچه، نگاهی اجمالی به سنت های عشایری، بعد از ظهر می توانید اسب اجاره کنید و در کنار دریاچه سوار شوید.

مسافت رانندگی – ۲۴۰ کیلومتر

🏠 یک شب اقامت در کمپ یورت / 🍽 صبحانه، ناهار و شام

روز هفتم : دریاچه سون کول، بیشکک

صبح به گذرگاه طوطی ۳۳ “The 33 Parrots Pass”در ارتفاع ۳۴۰۰ متری می روید، پس از گذر از قله می توانید از فرود زیبا تا دامنه کوه لذت ببرید، ترانسفر به روستای کوچکور، صرف ناهار، ترانسفر به بیشکک، تحویل گرفتن اتاق، ادامه روز وقت آزاد

مسافت رانندگی – ۳۳۰ کیلومتر

🏠 یک شب اقامت در هتل بیشکک/ 🍽 صبحانه، ناهار و شام

روز هشتم : بیشکک

صرف صبحانه در هتل بیشکک و ترانسفر به فرودگاه بیشکک برای پرواز به تهران    🍽 صبحانه

 

عکسهایی از طبیعت و مردم قرقیزستان :

سفر به قرقیزستان
سفر به قرقیزستان
سفر به قرقیزستان
سفر به قرقیزستان
سفر به قرقیزستان
سفر به قرقیزستان
تور لحظه آخری بیشکک
تور لحظه آخری بیشکک
تور لحظه آخری بیشکک
تور لحظه آخری بیشکک
تور لحظه آخری قرقیزستان
تور لحظه آخری قرقیزستان
کارگزار تورهای قرقیز
کارگزار تورهای قرقیز
تور ارزان قیمت بیشکک قرقیزستان
تور ارزان قیمت بیشکک قرقیزستان
تور بیشکک قرقیز
تور بیشکک قرقیز
قیمت تور بیشکک
قیمت تور بیشکک
قیمت تور بیشکک
قیمت تور بیشکک
قیمت تور بیشکک
قیمت تور بیشکک
قیمت تور بیشکک
قیمت تور بیشکک
تور طبیعتگردی قرقیز
تور طبیعتگردی قرقیز
تور ارزان قیمت قرقیز
تور ارزان قیمت قرقیز
تور ارزان قیمت قرقیز
تور ارزان قیمت قرقیز
تور بیشکک قرقیزستان
تور بیشکک قرقیزستان
تورهای قرقیز
تورهای قرقیز
تور ارزان قیمت بیشکک
تور ارزان قیمت بیشکک
تور ارزان قیمت قرقیزستان
تور ارزان قیمت قرقیزستان
تور ارزان قیمت بیشکک
تور ارزان قیمت بیشکک
برچسب ها
تور ارزان قیمت بیشکک تور ارزان قیمت قرقیزستان تور بیشکک تور بیشکک قرقیزستان تور شهر بیشکک تور شهر بیشکک قرقیزستان تور قرقیزستان تور قرقیزستان آبان ماه 1400 تور قرقیزستان آبان ماه 98 تور قرقیزستان آبان ماه 99 تور قرقیزستان از اصفهان تور قرقیزستان از تبریز تور قرقیزستان از تنکابن تور قرقیزستان از تهران تور قرقیزستان از چالوس تور قرقیزستان از رامسر تور قرقیزستان از رشت تور قرقیزستان از رویان تور قرقیزستان از ساری تور قرقیزستان از کرج تور قرقیزستان از گرگان تور قرقیزستان از لاهیجان تور قرقیزستان از مشهد تور قرقیزستان از نور تور قرقیزستان از نوشهر تور قرقیزستان از یزد تور قرقیزستان بهار 1401 تور قرقیزستان بهار 1403 تور قرقیزستان بهار 98 تور قرقیزستان بهار 99 تور قرقیزستان پاییز 1400 تور قرقیزستان پاییز 98 تور قرقیزستان پاییز 99 تور قرقیزستان تابستان 1400 تور قرقیزستان تابستان 98 تور قرقیزستان تابستان 99 تور قرقیزستان تیر ماه 1400 تور قرقیزستان تیر ماه 98 تور قرقیزستان تیر ماه 99 تور قرقیزستان خرداد 1403 تور قرقیزستان خرداد ماه 1400 تور قرقیزستان خرداد ماه 98 تور قرقیزستان خرداد ماه 99 تور قرقیزستان شهریور ماه 1400 تور قرقیزستان شهریور ماه 98 تور قرقیزستان شهریور ماه 99 تور قرقیزستان فروردین ماه 1400 تور قرقیزستان فروردین ماه 98 تور قرقیزستان فروردین ماه 99 تور قرقیزستان مرداد ماه 1400 تور قرقیزستان مرداد ماه 98 تور قرقیزستان مرداد ماه 99 تور قرقیزستان مهر ماه 1400 تور قرقیزستان مهر ماه 98 تور قرقیزستان مهر ماه 99 تور قرقیزستان نوروز 1400 تور قرقیزستان نوروز 1401 تور قرقیزستان نوروز 98 تور قرقیزستان نوروز 99 تورهای ارزان قیمت قرقیزستان تورهای بیشکک قرقیزستان تورهای قرقیزستان تورهای قرقیزستان لحظه آخری

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن