دیدنی های کازاندیدنی‌ها

تور کشتی کروز کازان | تور کروز ولگا | KAZAN CRUISE TOUR

تور کروز کازان | تور کشتی کروز ولگا | دیدنیهای کازان

شهر توریستی کازان یکی از شهرهای اصلی و مهم روسیه در حوزه گردشگری و پاییتخت منطقه تاریخی تاتارستان روسیه است. این شهر تاریخی که قدمتی بیشتر از تاریخ روسیه دارد. یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری کشور روسیه است. از جمله دیدنیهای کازان که شما می توانید علاوه بر تفریحات مرسوم کازان مثل آثار تاریخی و میراث های ثبت شده جهانی، منطقه تاریخی بولگار، پارک آبی ریوییرا کازان و مراکز خرید و … داشته باشید تور کشتی کروز کازان است. که از یک شب تا ۱۹ شب این تورها عرضه می گردد.

در این مدت یکی از طولانی ترین رودخانه های جهان رودخانه ولگا را طی خواهید کرد و به اکتشاف در سرزمین زیبا و ناشناخته روسیه خواهید پرداخت. شرکت در تور کروز ولگا نیاز به رزرو قبلی و برنامه ریزی از چند ماه قبل دارد. در صورتیکه مایل هستید در تور کشتی کروز کازان  ثبت نام کنید با کارشناسان ما در دفتر شیوار سیاوشان کارگزار اصلی و ایرانی کشور روسیه در تماس باشید.

چه جاذبه هایی در تور کروز ولگا تجربه خواهیم کرد: 

تور کروز ولگا با همراهی راهنمایان انگلیسی زبان و برای گروه ها و یا کسانی که مشکل مالی ندارند با همراهی راهنمای فارسی زبان انجام می پذیرد. شما می توانید تعداد ۳ تا ۴ شب هتل در کازان گرفته و باقی تور خود را با تور کشتی کروز کازان به شهرهای زیبای اطراف کازان بروید شهرهایی همچون سامارا و ساراتوف و ولگوگراد یا همان استالینگراد شهری که سرنوشت و ورق جنگ را بر علیه آلمانها بر گرداند و نقطه عطفی شد در تاریخ معاصر جهان تا از شر یکی از خونریزترین دیکتاتوری های جهان رهایی یابد.

این شهر نماد مقاومت و غرور ملی روس ها و متفقین و جهان آزاد امروز است. با مجسمه مشهور مادر میهمن بزرگترین مجسمه دست ساخت بشر و همینطور شهر های بسیار زیبای دیگر که در تور کروز کازان همه آنها را می توانید از نزدیک ببینید. تور کروز کازان با کشتی های مختلفی در تاریخ های معین برگزار می گردد.

دیدنیهای کازان بسیارند ولی شما می توانید علاوه بر یک برنامه جامع برای دیدنیهای کازان این سفر رودخانه ای زیبا را هم در برنامه سفر خود بگنجانید.

برای مشاهده پکیج تور کازان روسیه روی لینک : کلیک کنید

برای دریافت اطلاعات هتل های کازان روسیه روی لینک کلیک کنید

برای دریافت اطلاعات دیدنی های کازان روسیه روی لینک : کلیک کنید

نسخه انگلیسی سایت شیوار :  کلیک کنید

عکس های زیر بخشی از جاذبه های شهرهای اطراف کازان است که با تور کشتی کروز ولگا امکان بازدید آن را از نزدیک خواهید داشت. 

دیدنیهای کازان (تور کشتی کروز)
دیدنیهای کازان (تور کشتی کروز)
شهر ولگوگراد
شهر ولگوگراد
صومعه ایورسکی سامارا
صومعه ایورسکی سامارا
صومعه تئوتوکوس سامارا
صومعه تئوتوکوس سامارا
مادر میهمن ولگوگراد
مادر میهمن ولگوگراد
مجسمه مادر میهمن استالین گراد
مجسمه مادر میهمن استالین گراد
ولگوگراد
ولگوگراد
ولگوگراد
ولگوگراد
تور کروز ولگا
تور کروز ولگا
تور کروز کازان
تور کروز کازان
تور کشتی کروز ولگا
تور کشتی کروز ولگا
تور کشتی کروز کازان
تور کشتی کروز کازان
برچسب ها
تور کروز تور کروز روسیه تور کروز کازان تور کروز ولگا تور کشتی کروز تور کشتی کروز کازان تور کشتی کروز ولگا دیدنی های کازان دیدنیهای کازان

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن