تورهای خارجیتورهای مسافرتی
تازه‌ها

تور کوبا نوروز ۱۴۰۲ با پرواز ترکیش و کامل ترین برنامه ی گشت

زیباترین و بکر ترین سواحل آمریکای شمالی و تجربه ی گذر از تونل زمان

تور کوبا نوروز ۱۴۰۲ :

تور کوبا با پرواز ترکیش در تاریخ ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ به صورت گروهی با همراهی راهنمای مجرب فارسی زبان از تهران آغاز می گردد شهر های عمده و مهم توریستی این کشور زیبای آمریکای شمالی را در یک تور جذاب و کامل مشاهده خواهید کرد.

تور کوبا-ترکیه نوروز ۱۴۰۲-۱
تور کوبا-ترکیه نوروز ۱۴۰۲-۱

 

تور کوبا-ترکیه نوروز ۱۴۰۲-۲
تور کوبا-ترکیه نوروز ۱۴۰۲-۲

۱-ترینیداد

شهر ترینیداد که در میراث جهانی یونسکو ثبت شده، با ساختمان های به جامانده از دوران استعمارش یکی از جاذبه های گردشگری عمده در استان سانکتی اسپیریتوس به شمار می رود.

PLAZA MAYOR ترینیداد کوبا
PLAZA MAYOR ترینیداد کوبا
The Bridge Puente Yayabo کوبا
The Bridge Puente Yayabo کوبا

۲- هاوانا 

هاوانا بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر و عمده ترین مرکز اقتصادی کشور کوبا می باشد. شهر هاوانا در قرن شانزدهم توسط استعمارگران اسپانیایی تاسیس شد و به علت موقعیت استراتژیکی که داشت به نقطه اتصال بین جهان نو(قاره آمریکا) و جهان قدیم(اروپا) تبدیل شد که از آن برای انتقال محصولات پرارزش آمریکا به اروپا استفاده می شد.

امروزه می توان هاوانا را سه شهر در یک شهر خواندکه شامل شهر قدیمی هاوانا، منطقه ودادو و مناطق حومه ی جدید می باشد.

el capitolio کوبا
el capitolio کوبا
Maison en face du capitole هاوانا-کوبا
Maison en face du capitole هاوانا-کوبا
Plaza de la Catedral کوبا
Plaza de la Catedral کوبا
OLD HAVANA کوبا
OLD HAVANA کوبا

۳-سینفوئگوس

شهر سیفوئگوس در مرکز استان سینفوئگوس، شهری در ساحل های جنوبی کوبا می باشد.این شهر ۲۵۰ کیلومتر با شهر هاوانا فاصله دارد. نام این شهر از شهرت خانوادگی خوزه سینفوئگوس، کاپیتان ژنرال کوبا برگرفته شده است و به نام مروارید جنوب لقب گرفته است.

malecon de cienfuegos کوبا
malecon de cienfuegos کوبا
سینفوئگوس کوبا
سینفوئگوس کوبا

۴- وارادرو

شهر وارادرو بزرگترین ساحل شنای دریای کارائیب و در استان متانزاس کوبا واقع شده است. وارادرو در ۱۴۰ کیلومتری هاوانا واقع شده و با ۲۰ کیلومتر ساحل شن سفید یکی از معروف ترین و توریستی ترین سواحل کوباست. از اواخر قرن نوزدهم چند خانواده ثروتمند منطقه شروع به ساخت و ساز ویلا در وارادرو کردند و از سال ۱۹۱۵ ساخت هتل هم آغاز شد و خیلی زود وارادرو تبدیل به یکی از مکان های مورد علاقه خانواده های پولدار آمریکایی شد.

در حال حاضر وارادرو دارای ۵۵ هتل می باشد و عمده سرمایه گذاران اروپایی یا آمریکای لاتین هستند.

وارادرو رکورد روزانه ۳۱.۰۰۰ توریست را هم ثبت کرده است. کشور های کانادا، آلمان، انگلستان و آرژانتین بیشترین گردشگران وارادرو را تشکیل می دهند.

royalton hicacos وارادرو کوبا
royalton hicacos وارادرو کوبا
وارادرو کوبا
وارادرو کوبا

لینک های مهم :

برچسب ها
تور ترینیداد تور خارجی تور کوبا تور کوبا نوروز 1401 تور کوبا نوروز 1402 تور نوروز 1402 تور هاوانا کوبا تور های خارجی نوروز 1402 کوبا

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن