تور بالیتور مالزی و سنگاپورتورهای خارجیتورهای مسافرتی

تور ترکیبی کوالالامپور و بالی، زمستان ۱۴۰۲ با مناسب ترین قیمت ها

تور کوالالامپور و بالی زمستان ۱۴۰۲ – ۴ شب کوالا + ۳ شب بالی : 

تور کوالالامپور و بالی یک تور کاملاً لاکچری است که شروع آن از کوالالامپور و برگشت آن از بالی خواهد بود.

اگر تعداد شب های اقامت در بالی برای شما کافی نیست می توانید تعداد شب های اقامت در بالی را افزایش دهید. و این امکان در این پکیج مقدور می باشد. روز سفر و هتل های محل اقامت به انتخاب شما از پکیج می باشد.

 

کوالالامپور به عنوان پاییتخت کشور مالزی یک شهر جذاب و دیدنی و پر از سرگرمی های متنوع و زیبا برای گردشگر است.
و اگر بخواهید این پکیج فوق العاده را کامل کنید باید یک مقصد زیبا را به آن اضافه کنید و چه چیزی بهتر از جزیره بالی.
جزیره زیبای بالی یکی از زیباترین سواحل جهان را داراست که با زیبایی های طبیعی این جزیره و هتل های ریزورت مجلل آن ترکیبی فوق العاده را برای تفریح و خوشگذرانی گردشگران فراهم دیده است.

 

 

شیوار امکان اجرای تور کوالالامپور و بالی را با هر ترکیب از هتلهای درخواستی شما و به هر تعداد از شب درخواستی شما را دارد. حتی می توانید نوع اتاق درخواستی را هم خودتان انتخاب کنید

تور کوالالامپور - بالی
تور کوالالامپور – بالی

 

شیوار کارگزار و مجری مستقیم تورهای کشور مالزی و جنوب شرق آسیا:

افتخار این را داریم که سفرهای ترکیبی بسیار متنوعی را در جنوب شرق آسیا به شما ارایه نماییم.

به عبارتی شیوار محدودیتی در برگزاری تورهای ترکیبی متنوع به خواست مشتری در جنوب شرق آسیا ندارد.

همینطور شیوار محدودیتی در انتخاب هتل و تعداد شب اقامت در این شهرها ندارد و میتوانید تعداد شبهای اقامت را هم جابجا نمایید. تورهای ما به خواست مشتری قابل تغییر هستند

چون شیوار خود کارگزار و مجری اصلی تورهای مالزی و جنوب شرق آسیا می باشد.

چرا سفر به مالزی ؟ 

کوالالامپور پایتخت مالزی به حق تمام آسیاست چرا که فرهنگ چینی، هند و و اسلامی را در هم تنیده است . تنوع و گوناگونی فریبنده معماری کوالالامپور محصول دوران‌های‌ توسعه ناگهانی آن است؛

ساختمان‌های برازنده مستعمراتی در تضاد با بنا‌های بزرگ و بلندپروازی چون برج‌های دوقلوی پتروناس. به این معجون، فستیوال‌های پرهیاهوی شهر و بازار‌های خیابانی را اضافه کنید.

تا شهری باشد که ارزش گشت و گذار و کشف را داشته باشد. بیشترین لذت در این شهر را می‌توان در پرسه در خیابان‌ها، مراکز و بازار‌های خرید و در رستوران‌ها یافت.

هوای کوالالامپور گرم و شرجی است و ترافیک و شلوغی گاهی فرساینده است، پس در طول روز زمانی را برای آرام گرفتن در مراکز خرید با سیستم‌های خنک‌کننده در نظر بگیرید.

بسیاری از جاذبه‌های دیدنی شهر در آخر هفته‌ها و تعطیلات شلوغ و در طول روز‌های هفته خلوت هستند.

برج‌های دوقلوی پتروناس – Petronas Twin Towers   

بدون شک یکی‌ از نقاط دیدنی‌ مالزی، برج‌های دوقلو در قلب کوالالامپور است. نماد شهر کوالالامپور، دفتر مرکزی شرکت ملی نفت و گاز پتروناس و تا همین اواخر بلند‌ترین برج جهان.

این دو برج زرد رنگ چون دو راکت متصل به هم بر فراز آسمان کوالالامپور قد کشیده‌اند و تمثیلی تمام عیار از رشد شهابی کوالالامپور، معدنی کوچک به کلان‌شهری فضایی، را رقم می‌زنند.

معمار آرژانتینی، سزار پلی، این برج‌ها را با الهام و بهره‌گیری از تلفیق نماد‌های جشن‌های سنتی و هنر اسلامی خلق کرده است.

بنای ستاره‌ای هشت وجهی از کاشی‌های دوره اسلامی می‌آیند، پنج قسمت بنا از پنج رکن اسلام حکایت دارند و تاج برج‌ها نیز مناره‌های مساجد را به یاد می‌آورند. این برج‌های دوقلو با احتساب آنتن بالای آن‌ها، ۴۵۲ متر ارتفاع دارند.

تعداد طبقات هر برج ۸۸ طبقه است و جمعا ۷۸ آسانسور در این دو ساختمان فعال هستند. این دو برج از زیر توسط مرکز خرید سوریا به هم متصل هستند،

همچنین پلی طبقات ۴۱ و ۴۲ این دو برج را به هم متصل می‌کند. ارتفاع این پل از سطح زمین ۱۷۵ متر و طول آن ۵۶ متر است. بازدید از این پل رایگان است.

پارک پروانه کوالالامپور – KL Butterfly Park     

مجموعه‌ای حیرت‌انگیز از بیش از ۶ هزار پروانه از ۱۲۰ گونه مختلف در بوم طبیعی خود. پارک پروانه همچنین بیش از ۱۵ هزار گیاه و گونه‌های گیاهی گوناگون برای بازآفرینی فضای جنگل‌های بارانی را شامل می‌شود.

برخی از پروانه‌های رنگین کمانی که در قفس‌ها پرواز می‌کنند هیولاوار بزرگ هستند. گالری حشرات نیز بخشی دیگر از مجموعه است،

جایی که از هیبت هزارپاها و عنکبوت‌های مالزیایی به لرزه می‌افتید. فروشگاه پارک پروانه‌ها و سایر حشرات خشک‌شده را به فروش می‌رساند.

آشنایی بیشتر با جزیره بالی:

بالی جزیره زیبا و با سواحل شگفت انگیز در کشور اندونزی است و تنها جزیره ای در کشور مسلمان اندونزی است که کلیه ساکنین جزیره مذهب بودایی دارند.

این جزیره در گذشته ها تفریحگاه مخصوص شاهان اندونزی بوده و به همین خاطر به جزیره پادشاهان مشهور است. هتل های ریزورت با شکوه و مجلل و امکانات مفرح گردشگری متنوع جزیره از بالی یک مقصد بسیار محبوب برای گردشگران ساخته است.

سه ساحل معروف جیمباران و نوسادوا و کوتا سواحل شناخته شده توریستی بالی هستند. و منطقه زیبای عبود منطقه کوهستانی بالی که شالیزارهای معروف و طبیعت زیبای جنگلی بالی در این منطقه است.

پارک آبی، رافتینگ، غواصی و کشتی های تفریحی و دیدار از معابد زیبا و شگفت انگیز جزیره بالی، مراکز خرید و … بخشی از تفریحات شما در بالی هستند.

 

تور 4 شب کوالالامپور و 4 شب بالی
تور کوالالامپور و بالی

تور 4 شب کوالالامپور و 4 شب بالی
تور کوالالامپور و بالی

تور 4 شب کوالالامپور و 4 شب بالی با پرواز قطری
تور کوالالامپور و بالی

تور 4 شب کوالالامپور و 4 شب بالی با پرواز قطر ایرویز
تور کوالالامپور و بالی

طبیعت بالی
طبیعت بالی

سواحل بالی
سواحل بالی

تور 4 شب کوالالامپور و 4 شب بالی با پرواز قطر ایرویز
تور کوالالامپور و بالی

کوالالامپور
کوالالامپور

هتل های بالی
هتل های بالی

کوالالامپور
کوالالامپور

هتل های بالی
هتل های بالی

هتل های بالی
هتل های بالی

سایت انگلیسی زبان ما : (کلیک کنید)

تور ۴ شب کوالالامپور و ۴ شب بالی در نقشه گوگل مپ :

برچسب ها
تور 4 شب کوالالامپور و 4 شب بالی تور بالی با پرواز قطر ایرویز تور بالی و کوالا زمستان 1402 تور ترکیبی کوالالامپور مالزی و جزیره بالی اندونزی تور ترکیبی مالزی و اندونزی تور کوالا و بالی تور کوالا و بالی آبان ماه 1400 تور کوالا و بالی آبان ماه 96 تور کوالا و بالی آبان ماه 97 تور کوالا و بالی آبان ماه 98 تور کوالا و بالی آبان ماه 99 تور کوالا و بالی آذر ماه 1400 تور کوالا و بالی آذر ماه 95 تور کوالا و بالی آذر ماه 96 تور کوالا و بالی آذر ماه 97 تور کوالا و بالی آذر ماه 98 تور کوالا و بالی آذر ماه 99 تور کوالا و بالی اردیبهشت ماه 1400 تور کوالا و بالی اردیبهشت ماه 96 تور کوالا و بالی اردیبهشت ماه 97 تور کوالا و بالی اردیبهشت ماه 98 تور کوالا و بالی اردیبهشت ماه 99 تور کوالا و بالی اسفند ماه 1400 تور کوالا و بالی اسفند ماه 95 تور کوالا و بالی اسفند ماه 96 تور کوالا و بالی اسفند ماه 97 تور کوالا و بالی اسفند ماه 98 تور کوالا و بالی اسفند ماه 99 تور کوالا و بالی بهمن ماه 1400 تور کوالا و بالی بهمن ماه 95 تور کوالا و بالی بهمن ماه 96 تور کوالا و بالی بهمن ماه 97 تور کوالا و بالی بهمن ماه 98 تور کوالا و بالی بهمن ماه 99 تور کوالا و بالی تیر ماه 1400 تور کوالا و بالی تیر ماه 96 تور کوالا و بالی تیر ماه 97 تور کوالا و بالی تیر ماه 98 تور کوالا و بالی تیر ماه 99 تور کوالا و بالی خرداد ماه 1400 تور کوالا و بالی خرداد ماه 96 تور کوالا و بالی خرداد ماه 97 تور کوالا و بالی خرداد ماه 98 تور کوالا و بالی خرداد ماه 99 تور کوالا و بالی دی ماه 1400 تور کوالا و بالی دی ماه 95 تور کوالا و بالی دی ماه 96 تور کوالا و بالی دی ماه 97 تور کوالا و بالی دی ماه 98 تور کوالا و بالی دی ماه 99 تور کوالا و بالی شهریور ماه 1400 تور کوالا و بالی شهریور ماه 96 تور کوالا و بالی شهریور ماه 97 تور کوالا و بالی شهریور ماه 98 تور کوالا و بالی شهریور ماه 99 تور کوالا و بالی مرداد ماه 1400 تور کوالا و بالی مرداد ماه 96 تور کوالا و بالی مرداد ماه 97 تور کوالا و بالی مرداد ماه 98 تور کوالا و بالی مرداد ماه 99 تور کوالا و بالی مهر ماه 1400 تور کوالا و بالی مهر ماه 96 تور کوالا و بالی مهر ماه 97 تور کوالا و بالی مهر ماه 98 تور کوالا و بالی مهر ماه 99 تور کوالا و بالی نوروز 1400 تور کوالا و بالی نوروز 95 تور کوالا و بالی نوروز 96 تور کوالا و بالی نوروز 97 تور کوالا و بالی نوروز 98 تور کوالا و بالی نوروز 99 تور کوالالامپور و بالی زمستان 1402 تور مالزی با پرواز قطر ایرویز تور مالزی و اندونزی تور مالزی و جزیره بالی زمستان 1402 قیمت تور 4 شب کوالالامپور و 4 شب بالی اندونزی قیمت تور مالزی و بالی کوالا و بالی نرخ تور کوالالامپور و بالی نرخ تور کوالالامپور و بالی با پرواز قطر ایرویز

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن