جاذبه های روسیهدیدنی‌ها

شاه توپ کرملین | Tsar cannon

سال های متمادی روس ها از حملات قازان ها و تاتارها رنج های بسیاری دیدند و بارها مسکو به آتش کشیده شد و روس ها کشته های فراوانی در جنگ با قازان ها و تاتارها دادند تا سر انجام در زمان حکومت ایوان سوم اولین قدرت مرکزی و اولین تزار روسیه به قدرت رسید و بعد از او بود که ایوان مخوف یا ایوان چهارم توانست تدارک سپاهی عظیم را ببیند تا روس ها را یکبار برای همیشه از مصایب حملات قازان ها برهاند و با شکست سختی که به آنها می دهد دست آنها را برای حمله مجدد به مسکو برای همیشه کوتاه می نماید به مناسبت این پیروزی بزرگ ایوان چهارم بناهای زیادی را در جای جای مسکو می سازد که از آن جمله می توان به کلیسای واسیلی مقدس اشاره نمود ولی شاه توپ کرملین که بیشتر یک ابزار جنگی جنگ روانی بود تا جنگ فیزیکی به دستور ایوان مخوف ساخته شد و به دستور وی در وسط شهر مسکو قرار داده شد تا جاسوس های دول همسایه که به مسکو سفر می کردند تا اطلاعات این شهر را برای رهبران خود ببرند خبر این توپ غیر عادی و عظیم الجثه را هم برای رهبران خود ببرند تا آنها فکر حمله به مسکو را برای همیشه از مخیله خود بیرون کنند و چقدر خوب که این ایده جواب داد و تاثیر آن به مراتب از توپهای نظامی دیگر بیشتر بود.

تاریخچه

شاه توپ کرملین در سال ۱۵۸۶ و زمان سلطنت ایوان مخوف توسط آندری چوخوف برای ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان ساخته شد. طول شاه توپ کرملین ۸۴/۵ متر و وزن آن ۴۰ تن می باشد. قرار بود این توپ عظیم برای تیراندازی به صورت خوشه ای استفاده گردد ولی هیچ گاه نیاز به استفاده از آن احساس نشد. در حال حاضر این توپ و گلوله های آن جنبه تزیینی دارد.
در تور روسیه ما بازدید از شاه توپ کرملین در روز بازدید از کرملین مسکو گنجانده شده است و تمامی مسافرین تور روسیه امکان دیدار این توپ تزاری را از نزدیک خواهند داشت و می توانند با آن عکس بندازند این توپ در موقعیتی بسیار خاص نسبت به کلیساهای کرملین واقع شده است و مسافرین تور روسیه امکان عکاسی های هنری با پشت زمینه زیبایی از کلیساهای کرملین خواهند داشت.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور روسیه (کلیک کنید)
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر جاذبه های گردشگری روسیه (کلیک کنید)
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل های روسیه (کلیک کنید)
سایت انگلیسی زبان ما : (کلیک کنید)

برچسب ها
آثار تاریخی داخل کرملین مسکو آثار تاریخی مسکو روسیه بهترین مجری تور روسیه کیست تاریخ روسیه تور روسیه تور روسیه با پرواز ایرفلوت تور روسیه با پرواز ماهان تور روسیه با پرواز معراج تور روسیه تابستان 95 تور روسیه تابستان 96 تور روسیه تابستان 97 تور مسکو تور مسکو و سنت پترزبورگ جاذبه های سفر به روسیه جاذبه های کرملین جاذبه های گردشگری داخل کرملین مسکو جاذبه های گردشگری روسیه جاذبه های گردشگری میدان سرخ مسکو جاذبه های مسکو درباره کرملین دیدنی های روسیه دیدنی های کرملین دیدنی های مسکو دیدنیهای داخل کرملین مسکو دیدنیهای مسکو شاه توپ شاه توپ کرملین شاه توپ کرملین مسکو شاه توپ مسکو قیمت تور روسیه نرخ تور روسیه نرخ تور مسکو و سنت پترزبورگ همه چیز درباره کرملین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن