تورهای خارجی

تور مسکو |به همراه گشت و گذار در نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

Moscow Cosmetic Workshop

تور گردشگری به مسکو| نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی+دیدنی های مسکو

در این پست به لیست برند ها و شرکت های حاضر و قیمت تور مسکو می پردازیم:

تور مسکو شیوار به همراه گشت در نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی را از دست ندهید. این نمایشگاه در شهر مسکو در تاریخ ۲۱ به ۲۳ سپتامبر برگزار می گردد‌. نمایشگاه بین المللی با حضور برند های مختلف از کشور های متعدد اجرا خواهد شد. اقامت میهمانان در هتل پنج ستاره گلدن رینگ و به مدت چهار شب می باشد. علاوه بر ترانسفر فرودگاهی، هزینه ی ورودی نمایشگاه برای سه روز، هزینه ی ترنسفر رفت و برگشت روزانه به نمایشگاه برای سه روز، یک روز گشت شهری مسکو رایگان روی تور برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است‌.

تور نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی مسکو
تور نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی مسکو

لیست برند ها و شرکت های اراِئه دهنده محصولات در قسمت زیر برای شما گرد آوری شده است:

لیست شرکت های نمایشگاه
لیست شرکت های نمایشگاه

برند های موجود در نمایشگاه
برند های موجود در نمایشگاه

در ادامه به چندی از شرکت های حاضر در نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی در مسکو می پردازیم:

نمایشگاه olesya Mustaeva

این برند روسی لوازم آرایشی که در تولید محصولات درمانی طبیعی برای مراقبت از پوست و مو تخصص دارد، در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد. این شرکت با هدف تولید محصولات آرایشی طبیعی باکیفیت و با قیمتی مقرون به صرفه شروع به کار کرده است.
این برند از بدو تاسیس به دنبال ارائه راه حل های نوآورانه در ایجاد محصولات جدید تأثیر گذار بوده. اخیرا مراقبت هایی برای پوست و مو که شامل مراقبت از پوست کودکان نیز می شود ارائه میدهد. در ساخت محصولات توجه دقیقی به انتخاب مواد اولیه و مراحل پیشروی ترکیبات می شود. محصولات آرایشی و بهداشتی طبق دستور العمل های مخصوص به خودشان و با رعایت استانداردهای GMP ساخته می شوند.

شرکتLLC “Bakzdrav”

شرکت باکزدراو ( استفاده از باکتری برای سلامتی) یک تولید کننده چند منظوره محصولات پروبیوتیک است.تولیدات این شرکت مطابق با سخت ترین الزامات برای شرکت های صنایع دارویی و غذایی سازماندهی شده است. محصولات در سایت های تولیدی مدرن با سطح ایمنی بسیار بالا و کنترل کیفیت ثابت از آزمایشگاه های معتبر تولید می شوند. سویه های پروبیوتیک مورد استفاده در محصولات، طبیعی و بدون تغییرات ژنی می باشند. محصولات این شرکت در غرفه شماره ۰۴ عرضه می شود.

کارهایی که این شرکت به صورت انحصاری در حال انجام آن می باشد به شرح زیر است:

لوازم آرایشی پروبیوتیک
راه اندازی فرهنگ استفاده محصولات سنتی خانگی.
انجام تخمیر در هنگام تهیه پروبیوتیک ها در خانه.
پروبیوتیک های بسیار تاثیر گذار مایع به طول چندین متر
محصولات سنتی طبیعی از شیر ترش
تخمیر و آنزیمی کردن برای تولید پنیر خانگی.
محصولات پروبیوتیک برای غنی سازی غذا و نوشیدنی های تمام شده
واکنش آنزیمی کردن برای تهیه محصولات شیر ​​ترش لاکتوز

شرکت “VIM Natural”

شرکت “VIM Natural” که از لاتین به معنای قدرت طبیعت ترجمه شده است، در سال ۲۰۱۵ تاسیس شد. این شرکت به عنوان توزیع کننده رسمی، نماینده انحصاری لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک تایید شده، تاسیسات خانگی مطابق با محیط زیست و محصولات مرتبط به بهداشت زنانه از جنس پنبه ارگانیک در میان شرکت های اروپایی معروف است. تمامی محصولات دارای گواهینامه تایید طبیعی بودن می باشند. یکی از اهداف این شرکت این است که در صنایعی که محصولات تست و مورد آزمایش قرار میگیرد، این گواهینامه ها استفاده شوند و اعتماد سازی کامل در رابطه با زیبایی و سلامت محصولاتش صورت گیرد.

هر برند دارای بخش RND (بخش توسعه) مربوط به خودش است که تاثیر گذاری محصولات و نوآوری فرمول ها را تضمین می کند. این فروشگاه برندهایی را با رنج قیمتی متفاوت و رده بندی مختلف ارائه می‌کند. این رده بندی متنوع نیاز خریداران دوستدار محیط‌زیست را برآورده می‌کند. کنترل دقیق بر روی کیفیت محصولات اصلی شرکت اعمال شده است. محصولات این شرکت در غرفه شماره ۰۵ عرضه می شود.

Share Switzerland

محصولات شرکت share که با تخمیری طولانی تولید می شوند برای سم زدایی با کیفیت بسیار بالا و پاکسازی بدن مورد استفاده قرار میگیرند.
این محصولات تولید سوئیس می باشند. این شرکت از سال ۲۰۱۶ تولید میوه های تخمیری(غذاهایی که تحت کنترل رشد میکروبی و تخمیر به وجود آمده اند) را آغاز کرده است و در ۴۴ کشور نمایندگی دارد. گواهی هایی که این شرکت دارد شامل گواهی اروپایی کیفیت غذا، گواهی کیفیت ایالات متحده، گواهی حلال می شود‌.

محصولات Share غنی از پری بیوتیک ها و پروبیوتیک ها هستند. این محصولات بدون مواد نگهدارنده، گلوتن، لاکتوز می باشند. محصولات ۱۰۰% طبیعی و وگان هستند و هیچ گونه منع مصرفی ای ندارند.

از جمله محصولات این سرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

زردآلو سبز ژاپنی تخمیر شده share original
میوه پاملو تخمیر شده Share Pomelozzini
نوشیدنی SHAREAQUA D’ORO

تاثیرات محصولات share بر روی بدن:

روند پیری سلول ها را کند می کند.
بدن را با ویتامین های A، C، B، آهن، فسفر و آنزیم ها اشباع می کند.
برای کاهش وزن موثر می باشد، چربی احشایی را می سوزاند
وضعیت دستگاه گوارش و عملکرد کبد، عملکردهای دفع و غلظت کلیه ها را بهبود می بخشد.
با بازگرداندن میکرو فلور طبیعی دستگاه گوارش، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.
اثر آنتی اکسیدانی ایجاد می کند.

محصولات این شرکت در غرفه شماره ۰۸ عرضه می شود.

My Genetics

این شرکت از سال ۲۰۱۳ آزمایش‌های DNA را توسعه داده است. کارکنان این شرکت تنها ژنتیک نیستند، بلکه متخصصان پزشکی نیز در کنار آن ها مشغول فعالیتند.
این شرکت دارای آزمایشگاهی با جواز مخصوص به خود می باشد که در آن مواد DNA با استفاده از تجهیزات مدرن و فناوری Real-Time PCR مورد بررسی قرار می گیرد. دقت نتایج آزمایش ها ۹۹٫۹٪ تخمین زده شده است . دفتر اصلی در تکنوپارک آکادمگورودکا(Akademgorodka) واقع شده است.

این شرکت همچنین دارای امتیازات ذکر شده در زیر می باشد:

گواهی ISO که کیفیت بالای خدمات را در سطح بین المللی تایید می کند.
اعطا کردن کمک هزینه بر اساس برنامه ابتکار فناوری ملی در راستای شبکه بهداشتی
ثبت اختراع که منحصر به فرد بودن و اثربخشی تحقیق را تأیید می کند.
نماینده ی مرکز نوآورانه در “Skolkovo” (مسکو).

با انجام آزمایش های دی ان ای در Mygenetics:

ترکیب مناسبی از ویتامین ها و مکمل های غذایی را انتخاب کنید.
در مورد ویژگی های سلامتی خود و اینکه چگونه می توان آنها را با کمک متخصصان تغذیه حفظ کرد، آشنا خواهید شد.
رژیم غذایی مناسبی برای خود تهیه کنید.
می توانید یک برنامه برای پیشگیری از بیماری ها و… برای خودتان تهیه کنید. محصولات این شرکت در غرفه شماره ۱۰ عرضه می شود.

جاهای دیدنی مسکو برای گشت و گذار کجا هستند؟

کاخ کرملین کجاست:

کاخ کرملین قابل تشخیص ترین سازه مسکو در نظر گرفته می شود که می توان در تور مسکو از آن دیدن کرد. این کاخ یک مجموعه مستحکم قرن پانزدهمی است که مساحتی معادل ۲۷۵۰۰۰ متر مربع را پوشش می دهد. این مجموعه توسط دیوارهایی احاطه شده است که در سال ۱۴۰۰ ساخته شده اند.
کاخ بزرگ کرملین دارای بیش از ۷۰۰ اتاق است. زمانی محل زندگی خانواده تزار بوده و اکنون اقامتگاه رسمی رئیس جمهور فدراسیون روسیه است، اگرچه بیشتر سران کشورها در جای دیگری اقامت می کنند. این کاخ عظیم همچنین شامل بسیاری از ساختمان‌های دیگر نیز می‌شود که برخی از آن‌ها به روی عموم باز هستند و می‌توان از آنها بازدید کرد.
به غیر از سه کلیسای جامع (از جمله یکی که زمانی تزارها در آن تاجگذاری می کردند) و تعدادی برج، کرملین همچنین ساختمان اسلحه خانه است. همچنین موزه ای وجود دارد که همه چیز را از تاج سلطنتی و کالسکه های امپراتوری گرفته تا تخت عاج ایوان مخوف در خود جای داده است.

کاخ کرملین
کاخ کرملین

مقبره لنین میدان سرخ مسکو:

آرامگاه لنین، آخرین محل استراحت رهبر شوروی ولادیمیر لنین، یک نقطه مرکزی در میدان سرخ را اشغال می کند. جسد او از زمان مرگش در سال ۱۹۲۴ در مقبره بوده است و اگرچه طرح اولیه این بود که او پس از مدت کوتاهی نمایش عمومی برای عزاداری به خاک سپرده شود، اما این طرح به سرعت تغییر کرد. پس از بازدید بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر از مقبره در مدت شش هفته، تصمیم گرفته شد که یک تابوت جدید و یک فضای نمایش دائمی تر ساخته شود. این فضا می توانست جسد لنین را برای مدت بسیار طولانی تر از حد انتظار حفظ کند. به این ترتیب مقبره لنین ساخته شد.

در طول سال‌ها، مقبره و پله‌های مرمرین آن نیز به نقطه‌ی اصلی ای تبدیل شد که رهبران شوروی رژه‌ها و رویدادهای میدان سرخ را از آنجا تماشا می‌کردند. جسد مومیایی شده لنین را هنوز می توان دید که در یک تابوت شیشه ای ضد گلوله دراز کشیده و انگار که خواب است. در حالی که بازدید از مقبره برای شما ممکن است غیرعادی باشد، اما برای علاقمندان به تاریخ که به دنبال درک اینکه چگونه میراث لنین واقعاً ملت را تغییر داده است هستند، می تواند جالب باشد.

آرامگاه لنین در روسیه
آرامگاه لنین در روسیه

میدان سرخ مسکو

همه خیابان‌های اصلی مسکو از میدان سرخ شروع می‌شوند، بنابراین به راحتی می‌توان فهمید که چرا اینجا قلب شهر محسوب می‌شود. این میدان با فضای عظیم ۳۳۰ متر در ۷۰ متر، توسط کرملین، مقبره لنین، دو کلیسای جامع و موزه تاریخی دولتی احاطه شده است. در سال ۱۹۴۵، رژه عظیم پیروزی در اینجا برای جشن شکست آلمان نازی توسط نیروهای مسلح شوروی برگزار شد.
کلیسای جامع سنت باسیل، یکی از قابل تشخیص ترین ساختمان های این میدان، در سال ۱۵۵۵ ساخته شد. این کلیسای جامع دارای جزئیات معماری الهام گرفته از طراحی بیزانسی و آسیایی و همچنین جزئیاتی است که شبیه آنچه در مساجد معروف یافت می شود، می باشد. نه کلیسای کوچک در داخل کلیسا وجود دارد که همگی با نقاشی های دیواری رنگارنگ تزئین شده اند.

کلیسای میدان سرخ مسکو
کلیسای میدان سرخ مسکو

برچسب ها
برنامه تور مسکو تور بلیط مسکو تور به مسکو تور ترکیبی مسکو سن پترزبورگ تور چارتر مسکو تور خارجی مسکو تور روسیه مسکو و سن پترزبورگ تور گردشگری به مسکو تور لیدر در مسکو تور مسکو تور مسکو ابان تور مسکو ارزان تور مسکو ارزان قیمت تور مسکو از اصفهان تور مسکو از تبریز تور مسکو از شیراز تور مسکو از مشهد تور مسکو اسفند تور مسکو تبریز تور مسکو تک تور مسکو تهران تور مسکو روسیه تور مسکو سن پترزبورگ تور نمایشگاهی لوازم آرایشی و بهداشتی مسکو تور نمایشگاهی مسکو تور هوایی به مسکو تورهای داخلی مسکو تورهای نمایشگاهی روسیه تورهای نمایشگاهی مسکو ثبت نام تور مسکو خرید تور مسکو روسیه مسکو سفر به مسکو قیمت تور روسیه مسکو سنت پترزبورگ قیمت تور مسکو قیمت تور مسکو سن پترزبورگ لوازم آرایشی و بهداشتی مسکو واردات لوازم آرایشی واردات لوازم آرایشی و بهداشتی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن