ویزا

اخذ ویزای انگلیس با حداقل هزینه ممکن تخصص ماست !

مدارک مورد نیاز برای ویزای انگلیس | UK VISA

ویزای کشور بریتانیا

با  اخذ ویزای انگلیس (UK Visa)  اجازه ورود به انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی را خواهید داشت. ویزایی قدرتمند که بر اساس هدف از سفر، به چند نوع متفاوت تقسیم می‌شود و به پاسپورت دارنده ویزای انگلیس، اعتبار و وزنی درخور می‌دهد. در مورد کشور انگلیس و تاریخ، فرهنگ چند ملیتی، طبیعت کارت پستالی و استانداردهای زندگی این کشور بسیار گفته و نوشته شده است کشوری با خلاقیت‌های بی پایان که می‌تواند دورنمایی بسیار جذاب برای کار، تحصیل و زندگی در اختیار هر سلیقه‌ای قرار دهد.

ویزای توریستی انگلیس

ویزای توریستی انگلیس یکی از محبوب‌ترین انواع ویزای این کشور محسوب می‌شود. ویزایی که اساسا برای گشت و گذار، دیدار اقوام و دوستان و به طور کل، سفر کوتاه مدت به بریتانیا طراحی شده است. نکته مهم در اخذ ویزای توریستی انگلیس این خواهد بود که متقاضی بتواند در طی پروسه ی درخواست ویزا، برنامه و هدف سفر خود را به طور کامل و روشن برای افسر مهاجرت شرح دهد. این ویزا معمولا به صورت شش ماهه چندبار ورود صادر می‌شود.

سایر انواع ویزای انگلیس

اخذ ویزای انگلیس بسته به هدف از سفر به بریتانیا انواع مختلفی دارد و محدود به ویزای توریستی نمی‌شود. انواع دیگر ویزای انگلیس عبارتند از:

  • ویزای کار انگلیس یا UK work visas
  • ویزای تحصیلی انگلیس یا UK Study Visas
  • ویزای خانوادگی انگلیس یا UK Family Visas

تمامی اقسام دیگر ویزای انگلیس، هم‌چون ویزای ازدواج، ویزای پزشکی و یا ویزای سرمایه گذاری، زیرمجموعه یکی از انواع چهارگانه ویزای انگلیس می‌شوند.

شرایط دریافت ویزای انگلیس

سفارت انگلستان از سال ۲۰۱۳ تاکنون، سخت گیری‌های زیادی را برای صدور ویزا برای اتباع ایرانی اعمال می‌کند. این سخت‌گیری‌ها طبعا شرایط دریافت ویزای انگلیس را بیش از پیش پیچیده کرده و متقاضیان را در پیچ و خم وقت سفارت و ارائه مدارک قرار داده است.
شرایط دریافت ویزای انگلیس به شرح زیر است:

  • سند ملکی و مدارک شغلی قوی نقش بسیار مهمی در موفقیت درخواست خواهند داشت.
  • داشتن ویزاهای معتبری مانند کانادا، استرالیا، امریکا، شینگن و ژاپن در سوابق فرد، بسیار موثر است.
  • ارائه حداقل ۱۰۰ میلیون تومان تمکن مالی در حساب کوتاه مدت
  • ترجیحا ویزای ریجکتی از کشورهای دیگر نداشته باشد. در صورت رد ویزا از کشور مربوطه، حتما ویزای معتبر دیگری بعد از آن اخذ شده باشد. این مورد برای ریجکتی ویزای انگلیس، استثناء به حساب می‌آید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای انگلیس

*اصل گذرنامه امضاء شده با حداقل شش ماه اعتبار
*اصل شناسنامه

*اصل سند ملکی
*اصل سند ازدواج
*گواهی اشتغال به کار یا تحصیل به زبان انگلیسی
*یک قطعه عکس تمام رخ ۴٫۵*۳٫۵ تمام رخ و زمینه سفید
*گواهی تمکن مالی به زبان انگلیسی
*گردش حساب شش ماه اخیر به زبان انگلیسی
*سوابق بیمه تأمین اجتماعی ممهور شده
*فیش های حقوقی شش ماه اخیر

لینک های مهم :  

برچسب ها
UK VISA اخذ ویزای اسکاتلند اخذ ویزای انگلستان اخذ ویزای انگلیس اخذ ویزای ایرلند اخذ ویزای بریتانیا روادید انگلیس ویزا ویزای انگلستان ویزای انگلیس ویزای بریتانیا ویزای توریستی انگلیس

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن