ویزا

ویزای دبی | ویزای دوبی | Dubai Visa

امارات متحده عربی که از هفت امیر نشین ابوظبی، دبی، شارجه، عجمان، ام القوین، رأس الخیمه، فجیره تشکیل شده و امارات متحده عربی را شکل داده توسط شیخ زاید بن سلطان آل نهیان ایجاد شده است. این کشور ۸۳۶۰۰ کیلومتر مربعی که جمعیتی حدود ۵ میلیون نفر دارد اکنون به مدد مدیریت خوب و بهره برداری از فرصتی که ضعف های مدیریتی ما در منطقه ایجاد کرده است توانسته یکی از قطب های بزرگی تجاری منطقه شود و عامل تحریم های ایران هم بر این شتاب اقتصادی دبی افزوده و توانسته در کنار در آمد ناشی از نفت، تجارت و توریسم را به یکی از منابع اصلی در آمدی شهر دبی بیفزاید و این شهر هر روز رونق بیشتری بگیرد و سرمایه گذاران بیشماری از ایران را به خود جذب نماید.

تجملات و سرویس دهی عالی و زیرساخت های بسیار مدرن و پیشرفته در عرصه خدمات دهی گردشگری در کنار وجود تفریح گاههای متعدد مناسب خانواده در دبی و نزدیکی فرهنگ اسلامی آن به فرهنگ ایران باعث شده دبی به مقصدی محبوب برای توریست های ایرانی بدل گردد . با وجود درخواست های بالای گردشگری از ایران به امارات متاسفانه رفتارهای زشت مسئولین اماراتی با توریست های ایرانی و گهگاهی سخت گیری های بی معنی بدون اطلاع قبلی بر روی ویزاهای اتباع ایرانی سبب شده موضوع سفر دبی و ویزای آن رسانه ای شود. ما به همه مسافرین تور دبی توصیه می کنیم به خاطر اینکه در تمام طول سال چون تورهای دبی از بلیط های چارتر و هتل های گارانتی بهره می برد که غیر قابل کنسلی و استرداد می باشد. ابتدا برای ویزای خود اقدام کنند و بعد از اخذ کامل ویزاهای توریستی خود که ۵۸ روز هم اعتبار دارند اقدام لازم جهت خرید تور دبی را انجام دهند تا متحمل هزینه های جبران ناپذیر حاصل از عدم صدور ویزایشان نشوند و نهایت هزینه ای که سوخت می شود هزینه ویزایشان باشد.

ویزای دبی به

ویزای عادی دبی :  ویزای دبی که به صورت عادی صادر می گردد ۵۸ روز اعتبار دارد که از ورود مسافر به مدت ۱۴ روز می تواند از ویزای دبی استفاده نماید. مدت زمان لازم جهت اخذ ویزای دبی به صورت عادی ۳ تا ۱۰ روز کاری می باشد. (روزهای جمعه و شنبه در شمارش این روزها محاسبه نمی گردد و این روزها در شرایط عادی صدور ویزای دبی است و در مواقعی که اداره مهاجرت شروع به بررسی با حساسیت مدارک می کند این روزها دیگر مبنایی جهت صدور ویزای دبی نیستند)

ویزای فوری و خیلی فوری دبی ( ارجنت و تاپ ارجنت): ویزای دبی به صورت فوری یا غیر فوری که به ویزای سرویس معروف است با هزینه های بیشتری اخذ می گردد از ۱ تا ۳ روز کاری پروسه صدورشان طول خواهد کشید شما برای این ویزاها تنها ۱۴ روز مهلت برای استفاده از آنها دارید و با آنها می توانید همین ۱۴ روز را در دبی بمانید و غیر قابل تمدید هستند.

ویزای ترانزیت دبی: این نوع ویزا را عموماً ایرلاین هایی که در دبی توقف دارند در پروازهای کانکشن دار درخواست می کنند و مسافر می تواند ۷۲ ساعت بدون پرداخت بهای اضافه ای بابت ویزای دبی از این ویزا بهره ببرد.

ویزای دبی به صورت برگه ای در برگه ای A4 صادر می گردد. و در پاسپورت شما فقط مهر ورود و خروج به امارات عربی متحده خواهد خورد.

ویزای دبی به مدت های یک، دو  و سه ماهه هم صادر می شود که هزینه های بیشتری دارد.

زن های زیر ۳۰ سال بدون همراه (پدر و یا همسر) نمی توانند به دبی سفر کنند به عبارتی برایشان ویزای دبی صادر نمی گردد. و افراد بالای ۶۰ سال هم بدون یکی از بستگان جوانترشان نمی توانند ویزای دبی را اخذ نمایند.

برای ویزای دبی تنها نیاز به اسکن واضحی از صفحه اوّل پاسپورت و برای موارد خاص نیاز به اسکن صفحه اول و دوم شناسنامه والدین و یا بستگان داریم.

جهت خرید تور دبی که تخصص ماست به منوی بالای صفحه قسمت تور دبی مراجعه نمایید.

برچسب ها
انواع ویزای دبی تور توریستی دبی تور دبی تور لحظه آخری دبی دبی شرایط ویزای دبی شرایط ویزای کار دبی قیمت ویزای دبی مدارک لازم جهت اخذ ویزای دبی ویزا ویزای امارات ویزای ترانزیت دبی ویزای دبی ویزای دوبی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن