دیدنی های مالدیو

مجمع الجزایر مالدیو| اطلاعات کامل از زمان مناسب سفر، تاریخچه و زبان مالدیو

• مالدیو| عکس+موقعیت مکانی+ تاریخچه

۱) نگاهی کوتاه به تاریخچه مالدیو:

مالدیو مجمع الجزایری است که در اوایل قرن پنجم قبل از میلاد، بوداییانی که گمان می رود اهل سریلانکا و جنوب هند بودند، در آن سکونت داشتند.این کشور جزیره ای که در مسیر اصلی عبور از اقیانوس هند واقع شده است، قبلاً مرکزی برای تجدید قوا، غذا، آب، زغال سنگ و سایر تجهیزات بود. طبق ویرانه های بودایی که از این جزایر کاوش شده است، مردم این کشور پیرو آیین بودا بودند. آثار باستانی نیز نشان دهنده ی زمان پیدایش آثار هندوئیسم و بت پرستی می باشد.

› سلطنت پرتقالی ها بر مالدیو:

در سال ۱۱۵۳ میلادی بود که مردم مالدیو اسلام را پذیرفتند. همچنین ابن بطوطه، کاوشگری معروف در اینجا اقامت داشته. این مجمع الجزایر در سال ۱۵۵۸ توسط پرتغالی ها مورد هجوم قرار گرفت و آن ها به مدت ۱۵ سال سلطنت کردند، پس از آن هلندی های سیلان در قرن هفدهم و سرانجام در سال ۱۸۸۷ پس از تسلط بریتانیا بر سیلان تبدیل به مستمعره ای از بریتانیا شد.

› استقلال سیاسی از بریتانیا:

در سال ۱۹۳۲ بود که رژیمی دموکراتیک به تصویب رسید. در سال ۱۹۵۳ اولین جمهوری اعلام شد، و مالدیو در سال ۱۹۶۵ به استقلال سیاسی مطلق از بریتانیا دست یافت. ابراهیم نصیر به عنوان اولین رئیس جمهور در دومین جمهوری مالدیو منصوب شد. بعد از آن، کشورهای جزیره ای در طول سال به طور فوق العاده ای توسعه یافته اند و از فرصت های اقتصادی مختلف استفاده کرده و در نهایت تبدیل به بهشتی برای مسافران شدند.

• برای دریافت اطلاعات کامل از هتل های مالدیو لطفا کلیک کنید!

• برای دریافت اطلاعات کامل از جاذبه های مالدیو کلیک کنید!


• خرید در مالدیو:

ماله، منطقه اصلی خرید در این کشور است و مسیرهای آن پر از بوتیک‌هایی است که محصولات بین‌المللی می‌فروشند. Majeedhee Magu یکی از معروف ترین مقاصد برای خرید اقلام پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم جانبی، لوازم الکترونیکی و مواد غذایی است. Orchid Magu و Chaandhanee Magu با ردیف‌هایی از مغازه‌های سوغاتی تزئین شده‌اند که انواع مصنوعات محلی را می‌فروشند. مرکز تجارت STO نیز در Orchid Magu واقع شده است. همچنین بیشتر ریزورت ها فرصت خرید در بوتیک های برندهای معتبر بین المللی را در اختیار شما قرار میدهند.

› سوغاتی های مالدیو

فروشگاه‌های جزایر مسکونی نیز سوغاتی‌هایی مانند صنایع دستی dhoni (مینیاتور قایق‌های سنتی)، کنده‌کاری روی چوب، حصیربافی، محصولات پوسته نارگیل، طناب‌های زغالی و لباس می‌فروشند. برای تجربه بیشتر به جای خرید کردن، از بازار محلی ماله و بازار ماهی دیدن کنید. هنگامی که با پای پیاده در بازارها گشت و گذار می کنید، محصولات تازه با رنگ های زنده شما را به خود جلب می کند. میوه ها، سبزیجات، ماهی خشک و همچنین ماهی تازه، نارگیل سبز و ادویه جات کمی از چیزهایی هستند که به فروش می رسند و به عنوان یک بازدید کننده، شما حتما از خرید مواد اولیه محلی استقبال خواهید کرد.


• زندگی شبانه در مالدیو:

زندگی شبانه این کشور بیشتر به سمتی آرام تمایل دارد و بیشتر سرگرمی های عصرگاهی در ریزورت ها انجام می شود. paradise islands که در درجه اول به عنوان مقصدی برای زوج‌ها معرفی می‌شوند، کمتر برای افرادی که به دنبال کلاب ها و فعالیت های پر شور و هیجان هستند مناسب است. با این حال، برخی از هتل‌ها کافه هایی شبانه دارند. برجسته‌ ترین آن ها عبارتند از: Fifteen Below در W Retreat and Spa، کافه شبانه زیر آب Subsix در Per Aquum Niyama Resort و Reethi Beach Resort. شما می توانید در مهمانی های ساحلی شرکت کنید و از باربیکیوها و نوشیدنی های خوش طعم در کنار ساحل لذت ببرید.


• زبان مالدیو:

زبان ملی اینجا دیوهی با گویش های مختلف است. این زبان به خانواده زبان های هندوآریایی تعلق دارد و از این رو کاملاً با زبان انگلیسی متفاوت است. با این حال، به عنوان یک مقصد توریستی محبوب، انگلیسی نیز صحبت می شود.


• بهترین زمان برای سفر چه زمانی است؟

بهترین زمان برای سفر از دسامبر تا آوریل است.این زمان فصل خشک در مالدیو و فصل اوج گردشگری است، میانگین دما در این زمان بین ۲۴ تا ۳۱ درجه سانتیگراد می باشد. ۲۶ جزیره مرجانی مالدیو در این دوره بارندگی بسیار کم، آسمان آبی روشن، رطوبت کم و دریای آرام را تجربه می کنند. دسامبر تا آوریل همچنین زمان ایده آلی برای آفتاب گرفتن و غواصی است زیرا که دید در زیر آب عالی است.

از می تا نوامبر فصل مرطوب به همراه باران های موسمی با رطوبت بالا و بارندگی های متناوب شدید است. بادهای موسمی جنوب غربی از پایان آوریل شروع می شود و احتمال بارندگی در جزایر جنوبی بیشتر است. با این حال، ابرها به سرعت از روی جزایر مرجانی کم ارتفاع عبور می کنند. از ماه می تا نوامبر نیز به دلیل امواج بزرگتر زمان ایده آل برای موج سواری است.

خلاصه:

  • بهترین زمان برای ورزش‌های آبی (غواصی): نوامبر تا مارس
  • بهترین زمان برای موج سواری: مارس تا اکتبر
  • بهترین زمان برای مشاهده بیولومینسانس: ژوئن تا دسامبر

• عکس هایی از مالدیو:

تور مالدیو
تور مالدیو

مجمع الجزایر
مجمع الجزایر

سواحل مالدیو
سواحل مالدیو

گونه های جانوری
گونه های جانوری

هتل های مالدیو
هتل های مالدیو

تور مالدیو از کجا بخریم؟
تور مالدیو از کجا بخریم؟

طبیعت
طبیعت

کوهپایه های مالدیو
کوهپایه های مالدیو

جزایر مالدیو
جزایر مالدیو

هتل های مالدیو
هتل های مالدیو

ساحل سفید
ساحل سفید

کارگزار اصلی تور مالدیو
کارگزار اصلی تور مالدیو

اقیانوس شفاف
اقیانوس شفاف


• موقعیت مکانی:

برچسب ها
10 هتل برتر مالدیو کدامند 5 نکته کلیدی که باید مسافرین تور مالدیو بدانند 5 هتل برتر مالدیو 5 هتل لوکس مالدیو آدرس اینترنتی سایت هتل کاندیما مالدیو آدرس سایت هتل 5 ستاره کیها مالدیو آدرس هتل رویال آیلند ریزورت مالدیو آژانس مادر تور مالدیو ارزان ترین تور مالدیو ارزان ترین قیمت تور مالدیو ارزان ترین هتل های مالدیو اطلاعات مالدیو برترین مجری تور مالدیو برترین هتل های مالدیو بهترین تور مالدیو بهترین قیمت تور مالدیو بهترین قیمت رزرو هتل های مالدیو بهترین کارگزار تور مالدیو بهترین مجری تور مالدیو بهترین مجری تور مالدیو در ایران بهترین هتل های مالدیو بهترین هتل های مالدیو کدامند تاریخچه مالدیو تصویر از هتل های مالدیو تفریحات در تور مالدیو تور جزایر مالدیو تور مالدیو تور مالدیو آبان ماه 1402 خرید در مالدیو دبلیو یکی از برترین هتل های مالدیو دبلیو یکی از بهترین هتل های مالدیو رزرو آنلاین هتل های مالدیو رزرو اینترنتی هتل های مالدیو رزرو هتل های مالدیو رزرواسیون آنلاین هتل های مالدیو رزرواسیون اینترنتی هتل های مالدیو زبان مالدیو زمان مناسب برای سفر به مالدیو سایت رزرو آنلاین هتل های مالدیو سایت رزرو اینترنتی هتل های مالدیو سایت رزرو هتل های مالدیو سایت رزرواسیون آنلاین هتل های مالدیو کشور مالدیو مالدیو مجمع الجزایر مالدیو هتل های مالدیو

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن