هتل های فیلیپین

ال نیدو ریزورت لاگن آیلند چهار ستاره ای ساحلی و زیبا| هتل های فیلپین

El Nido Resorts Lagen Island

• ال نیدو ریزورت لاگن آیلند|عکس+موقعیت مکانی+ امکانات هتل

ال نیدو ریزورت لاگن آیلند در خلیجی با جنگل‌های انبوه واقع شده است که در منطقه ی زیبای ال نیدو، پالاوان قرار دارد. مرکز ورزش های دریایی در هتل فعالیت هایی مانند غواصی، کایاک سواری و موج سواری را ارائه می دهد.مهمانان می توانند از تماشای حیات وحش در ملک یا شنا با ماهی های استوایی لذت ببرند. فعالیت های هتل شامل پیاده روی، غواصی و تورهای مانگرو(اکوسیستمی خاص در مناطق استوایی) یا غار می شوند. هتل لاگن آیلند همچنین دارای استخر روباز، اسپا و کتابخانه است.این جزیره، پناهگاهی برای انواع پرندگان و پستانداران است. میهمانان می توانند از طریق مسیر جنگلی جزیره لاگن که به دامنه کوهی آن سوی جزیره منتهی می شود، پیاده روی کنند.

• فضای داخلی اتاق ها به چه صورت هستند؟

اتاق‌ها کفی چوبی با دکوری به سبک عتیقه‌جات و اثاثیه چوبی، سی‌دی پلیر، مینی بار و امکانات دیگر دارند. درهای شیشه ای که از کف تا سقف را در بر گرفته اند به بالکن خصوصی ای مشرف اند که منظره ای از صخره ها، دامنه کوه ها و یا خلیج را به شما نشان میدهد. هر اتاق دارای حمام اختصاصی با امکانات بهداشتی بسیار کامل و جامع می باشد.

• فاصله ال نیدو ریزورت لاگن آیلند تا اماکن دیگر:

بوفه و غذا با منوی آلاکارته در کافه با تهویه مطبوع سرو می شود. در حالی که نوشیدنی در کافه ی کنار استخر موجود است. ناهار به صورت پیک نیک نیز می تواند انجام شود. از طریق پرواز به مدت زمان ۷۵ دقیقه می توان از مانیل به فرودگاه ال نیدو (LIO) و به ریزورت جزیره لاگن رسید. ترانسفر رایگان از فرودگاه ال نیدو ارائه می شود که با قایق ۵۰ دقیقه ای تا ریزورت فاصله دارد.


• امکانات ارائه شده هتل چه چیز هایی هستند؟

خدمات میز پیشخوان

Concierge
Tour desk
Currency exchange

غذا و نوشیدنی ها

Bar
Restaurant

مناظر از بیرون

Terrace
Garden

اینترنت

WiFi is available in public areas and is free of charge

اسپا

Spa facilities
Massage
Spa

امنیت هتل

Safe

فعالیت های تفریحی

Kids’ club
Water sports facilities on site
Snorkeling
Diving
Hiking
Canoeing
Windsurfing

سرویس دهی برای خانواده ها

Indoor play area
Babysitting/Child services

زبان های مورد استفاده

English
Filipino

خدمات نظافتی

Daily housekeeping
Ironing service
Laundry

خدمات تجاری

Fax/Photocopying
Business center
Meeting/Banquet facilities

خدمات کلی

Shuttle service
Air conditioning
Packed lunches
Facilities for disabled guests
Airport shuttle
Non-smoking rooms
Room service

استخر هتل

Pool with view
Pool/Beach towels
Pool bar

• عکس از ال نیدو ریزورت لاگن آیلند

فضای داخلی هتل
فضای داخلی هتل

هتل های فیلیپین
هتل های فیلیپین

باشگاه هتل
باشگاه هتل

منظره هتل در لاگن آیلند
منظره هتل در لاگن آیلند

فضای داخلی هتل
فضای داخلی هتل

تور فیلیپین
تور فیلیپین

تور ارزان فیلیپین
تور ارزان فیلیپین

ساحل در نزدیکی هتل
ساحل در نزدیکی هتل

• موقعیت مکانی هتل:

برچسب ها
آداب و سنن مردم فیلیپین آژانس مادر تور فیلیپین آژانس مادر تور فیلیپین در ایران ارزان ترین قیمت تور فیلیپین ال نیدو ال نیدو ریزوت لاگن آیلند ال نیدو هتل برترین هتل های فیلیپین بهترین کارگزار تور فیلیپین بهترین مجری تور فیلیپین بهترین هتل های فیلیپین بوراکای بوراکای ساحل بوراکای و مانیل پتور فیلیپین فروردین تاریخچه فیلیپین تور ارزان فیلیپین تور ارزان قیمت مانیل و بوراکای فیلیپین تور ارزان مانیل و بوراکای فیلیپین تور بوراکای تور بوراکای فیلیپین تور فیلیپین آبان 1402 تور لحظه آخر مانیل و بوراکای فیلیپین تور مانیل و بوراکای تور مانیل و بوراکای فیلیپین تور مانیل و بوراکای فیلیپین ارزان تور مانیل و بوراکای فیلیپین ارزان قیمت تور مانیل و بوراکای فیلیپین فروردین رزرو آنلاین هتل های فیلیپین رزرو اینترنتی هتل های فیلیپین رزرو هتل های فیلیپین رزرواسیون هتل های فیلیپین سواحل فیلیپین قیمت هتل های فیلیپین لاگن آیلند لاگون ایسلند مانیل هتل لاگن آیلند هتل لاگون ایسلند هتل های باکیفیت فیلیپین هتل های پنج ستاره فیلیپین هتل های چهار ستاره فیلیپین هتل های فیلیپین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن