دیدنی های مالدیو

بهترین سواحل مالدیو که حتما باید از آن دیدن کنید| جزایر مالدیو

Most Beautiful Beaches in Maldives

• سواحل مالدیو| عکس+موقعیت مکانی

بهترین سواجل مالدیو، مجمع الجزایری واقع در اقیانوس هند، را در این مقاله باهم بررسی میکنیم. در حالی که بیشتر سواحل مالدیو سواحل تفریحی خصوصی هستند، برخی از سواحل عمومی نیز وجود دارند که به راحتی می توان از آنها بازدید کرد. سواحل مالدیو با ماسه های سفید ریز، آسمان آفتابی و آب های فیروزه ای، معمولا بهشت ​​عاشقان نامیده می شود. بهترین زمان برای بازدید از این سواحل بین دسامبر و آوریل است.

• برای دریافت اطلاعات کامل از هتل های مالدیو لطفا کلیک کنید!

• برای دریافت اطلاعات کامل از جاذبه های مالدیو کلیک کنید!


۱) جزیره هولهوماله (Hulhumale)

هولهوماله جزیره ای مصنوعی در مالدیو است که در جنوب جزیره مرجانی شمالی ماله واقع شده است و توسط یک گذرگاه به فرودگاه متصل می شود. مساحت آن ۱۸۸ هکتار است و تلفیقی کامل از زندگی شهری با زندگی جزیره ای را به شما نشان میدهد. این ساحل محبوب به اسم  Hulhumale واقع در سمت طلوع خورشید جزیره است. جاده ساحلی ای که در این جزیره قرار دارد برای پیاده روی ایده آل است و چند ریزورت و کافه را در خود جای داده است. جاذبه های دیگر اینجا پارک مرکزی، بازار میوه و سبزیجات و برخی مساجد هستند.

هولهوماله در میان گردشگرانی که در اواخر عصر به مالدیو می‌رسند یا قبل از پرواز خود فرصت پرسه زدن برای مدت زمان کوتاهی دارند مشهور تر است. زیرا می توانند از زیبایی های مسیری که به فرودگاه متصل است لذت ببرند. هدف از توسعه Hulhumale کاهش میزان ازدحام در شهر ماله، پایتخت مالدیو بود. نتیجه این کار یک جزیره سبز و زیبا بود که با وجود مصنوعی بودنش اما طبیعی تر از اکثر جزایر مالدیو به نظر می رسد.

جاذبه های این جزیره:

ساحل هولهوماله دارای ماسه های سفید و آب های کریستالی کم عمق است که آن را به مکانی عالی برای قدم زدن تبدیل میکند. این ساحل مردم را مجذوب طلوع یا غروب خورشید یا انجام تفریحات آبی دیگر می کند. این ساحل خیره کننده همچنین توسط صخره ای که تا حدود ۱۰۰ متر در دریاست محافظت می شود. این موضوع ساحل را به مکانی بسیار امن برای شنا تبدیل می کند. هنگام غواصی در ساحل ممکن است بچه کوسه ها، لاک پشت ها، سفره دریایی ها و چندین ماهی مرجانی رنگارنگ دیگر را ببینید.

علاوه بر فعالیت های ساحلی، کافه ها و پارک ها در جزیره Hulhumale گنجینه های پنهانی برای دید و بازدید در نظر گرفته می شود. این جزیره در مجموع دارای چهار فروشگاه غواصی است که نویدبخش  ماجراجویی ای پر شور است. شما  در آب های عمیق دریا به کمک راهنمایان ماهر می توانید غواصی کنید.

تور ارزان مالدیو
تور ارزان مالدیو

سواحل مالدیو
سواحل مالدیو

تور مالدیو
تور مالدیو

موقعیت مکانی جزیره:


۲) سواحل در حال درخشش در مالدیو:

برخی از سواحل در مالدیو با حضور پلانکتون های بیولومینسانس همواره در حال درخششند. شما می توانید شاهد این پدیده طبیعی و در عین حال کاملاً غیرعادی باشید که در عین حال جذاب و آرام بخش است. توجه به این نکته مهم است که هیچ ماه یا زمان خاصی برای اینکه این پدیده رخ دهد وجود ندارد زیرا پلانکتون های بیولومینسانس بسیار غیرقابل پیش بینی هستند. با این حال، توصیه می شود زمانی که ماه در حال غروب کردن است به ساحل بروید زیرا می تواند بهترین شانس برای دیدن این جاذبه باشد.
نوع: ساحل عمومی
سواحل پرطرفدار:  Kuredu Beach, Veligandu beach, Finalholi, Mirihi, Athuruga, Komandoo, Kandolhu

سواحل مالدیو
سواحل مالدیو

۳) جزیره کرومبا (Kurumba Maldives)

کرومبا مالدیو اولین استراحتگاهی است که فقط ده دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و خدمات مسافرتی با قایق تندرو لوکس را نیز به صورت ۲۴/۷ در دسترس همه قرار میدهد. ساحل کورومبا که میتواند مقصدی عالی برای فرار از شلوغی شهر باشد، به شما این امکان را می دهد که زیبایی های صخره های مرجانی را کشف کنید. روی شن های سفید استراحت کنید، یا به وسیله ی اسپای آرامش بخشی استرس را از خود دور کنید.

جزیره کورومبا
جزیره کورومبا

۴) جزیره کاکائو(Cocoa Island Beaches)

سواحل جزیره کاکائو برای ارائه برخی از  شیک ترین و عجیب ترین تجربیات جهان شناخته شده و محبوب هستند! سواحل جزیره کاکائو که در نزدیکی هر دو کانال Kandooma و Guraidhoo واقع شده اند، تنوع بسیار خوبی از حیات دریایی دارند.
نوع: ساحل خصوصی

جزیره کاکائو مالدیو
جزیره کاکائو مالدیو

۵)جزیره باروس

این ساحل که به راحتی یکی از ده ساحل برتر در تمام مجمع الجزایر مالدیو است، نزدیک به ریزورت ۵ ستاره زیبای باروس مالدیو قرار دارد.این ساحل با آب های شفاف، ماسه های سفید و مناظر زیبا، قطعا یکی از بهترین سواحل در تمام مالدیو است!
نوع: ساحل خصوصی

جزیره باروس در مالدیو
جزیره باروس در مالدیو

موقعیت مکانی جزیره:


۶)جزیره بودومورا(Bodu Mora)

بودو مورا واقع در Vaavu Atollمالدیو، یک ساحل زیبا است که توسط جزیره ای کوچک فشرده شده. پوشش گیاهی متراکم تشکیل شده از درخت نخل و درخت نارگیل در این ساحل به وفور دیده می شود. گستره وسیعی از ساحل شنی سفید به آبهای فیروزه ای اقیانوس منتهی می شود. ساحل کم عمق است و برای غواصی نیز مناسب است. غواصان باتجربه می توانند برای کاوش در  حیات دریایی از جمله صخره های مرجانی غواصی کنند.
نوع: ساحل عمومی

جزیره بودومورا
جزیره بودومورا

برچسب ها
10 هتل برتر مالدیو کدامند 5 نکته کلیدی که باید مسافرین تور مالدیو بدانند 5 هتل برتر مالدیو 5 هتل لوکس مالدیو آدرس اینترنتی سایت هتل کاندیما مالدیو آدرس سایت هتل 5 ستاره کیها مالدیو آدرس سایت هتل پنج ستاره کیها مالدیو آدرس هتل میرو آیلند مالدیو آژانس مادر تور مالدیو آنگسانا ولاوارو مالدیو ارزان ترین تور مالدیو ارزان ترین قیمت تور مالدیو ارزان ترین هتل های مالدیو برترین مجری تور مالدیو برترین هتل های مالدیو بهترین تور مالدیو بهترین قیمت تور مالدیو بهترین قیمت رزرو هتل های مالدیو بهترین کارگزار تور مالدیو بهترین مجری تور مالدیو بهترین مجری تور مالدیو در ایران بهترین هتل های مالدیو بهترین هتل های مالدیو کدامند تصویر از هتل های مالدیو تفریحات در تور مالدیو تور مالدیو تور مالدیو 1402 تور مالدیو آبان ماه 1402 جزایر مالدیو جزیره کاکائو جزیره کرومبا جزیره هولهوماله خوب ترین هتل های مالدیو دبلیو یکی از برترین هتل های مالدیو دبلیو یکی از بهترین هتل های مالدیو رزرو آنلاین هتل های مالدیو رزرو اینترنتی هتل های مالدیو رزرو هتل های مالدیو رزرواسیون آنلاین هتل های مالدیو سایت رزرو هتل های مالدیو سایت رزرواسیون آنلاین هتل های مالدیو سواحل مالدیو طبیعت مالدیئ هتل های مالدیو

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن