دیدنی های مالدیو

رستوران ایتا در زیر سطح آب با مرجان های درخشان جزیره رانگالی| طبیعت مالدیو

Ithaa Undersea Restaurant

• رستوران زیر دریایی ایتا|عکس+ موقعیت مکانی

رستوران ایتا در ۵ متری زیر سطح دریا در کنراد مالدیو، جزیره رانگالی که در بخش مرجانی آلیف دال واقع شده است، می باشد. این رستوران یک ساختمان ساخته شده با اکریلیک است که ۱۴ نفر در هر زمان می توانند در آن صرف غذا کنند. سقف شیشه ای رستوران منظره ای پانارومیک از مرجان های درخشان را ارائه می دهد که آن را به یکی از زیباترین رستوران ها در سراسر جهان تبدیل کرده است.

رستوران زیردریایی Ithaa به دلیل سرو غذاهای اروپایی آمیخته شده با طعم های آسیایی و به دلیل سونامی ای که در سال ۲۰۰۴ در منطقه رخ داد اما هیچ آسیبی به رستوران وارد نشد معروف است. مهمانی های خصوصی و مراسمی مثل عروسی و سالگرد ها در این رستوران انجام می شود.

• برای دریافت اطلاعات کامل از هتل های مالدیو لطفا کلیک کنید!

• برای دریافت اطلاعات کامل از جاذبه های مالدیو کلیک کنید!

۱) با رستوران زیر دریایی ایتا بیشتر آشنا شوید!

دستور پخت استفاده شده برای غذاهای رستوران ایتا همانطور که گفته شد اساساً اروپایی هستند اما تأثیرات متمایزی از طعم های آسیایی گرفته اند. رستوران هم برای ناهار و هم برای شام باز است. همچنین در اواسط صبح در این رستوران نوشیدنی های خوش طعم از هر برندی که بخواهید را می توانید سفارش دهید. صرف شام در این رستوران به صورت رسمی تر انجام می شود، به همین علت هیچ کودکی اجازه ندارد برای صرف غذا بماند. با این حال، آنها می توانند در ساعت ناهار با والدین خود از غذا ها لذت ببرند‌.

۲) غذاهایی که حتما باید در رستوران ایتا میل کنید:

  • خاویار به صورت سفارشی با خرچنگ های مالدیوی سرو می شود که با زعفران و فلفل چیلی هلندی و سیر تفت داده شده مزه دار شده است.
  • یکی دیگر از غذا های عالی این رستوران مرغ Sous vide bresse است که یکی از غذاهای اصلی مورد علاقه برای ناهار در نظر گرفته می شود.
  • چیزکیک کدو تنبل برشته شده عسلی دسری است که اغلب توسط بازدیدکنندگان سفارش داده می شود.
  • ماهی دندان به همراه پوسته نارگیل و فیله گوشت گوساله اغلب به عنوان غذای اصلی سفارش داده می شود.
  • شکلاتBolivian cru sauvage هم نیز به عنوان دسری  شناخته شده است که افراد زیادی آن را سفارش میدهند.

۳) جاذبه هایی از این رستوران که همگان را به خود جذب می کند!

طرح اولیه ساخت دیوارها و پنجره های شیشه ای رستوران به صورت مستقیم در نظر گرفته شده بود، اما در نهایت در طراحی نهایی سازندگان تصمیم گرفتند از تونل اکریلیک R-Cast شبیه به بزرگترین تونل آکواریومی جهان در کولالامپور استفاده کنند. بازدیدکنندگان رستوران از دیدن مانتا ری ها(نوعی سفره ماهی) که به داخل رستوران زیرچشمی نگاه می اندازند و یا کوسه‌ نهنگ ها و تعدادی ماهی رنگارنگ که از کنار دیوارهای رستوران شنا می کنند لذت می برند.

۴) جاذبه هایی از مالدیو که نباید از دست بدهید!

این رستوران زیرزمینی بخشی از استراحتگاه مجلل Conrad Maldives Island Rangali است که در دو جزیره خصوصی پراکنده شده اند.  صخره‌های مرجانی، ساحل سفید و شنی می توانند به عنوان جاذبه های اصلی این منطقه شناخته شوند. علاوه بر این ها تماشای زندگی هیجان‌انگیز زیر آب از میان دیوارها و سقف‌های شیشه‌ای، جاذبه ای هستند که در این رستوران می توانید از آن لذت ببرید.۴

۵) چگونه به رستوران زیر دریایی Ithaa برویم؟

مهم است که برای صرف غذا در رستوران وقت رزرو کنید. معمولاً قایق برای رسیدن به جزیره در دسترس نیست، اما گردشگران می توانند سوار هواپیمای دریایی شوند تا در جزیره رانگالی مالدیو فرود آیند و سپس به سمت رستوران پیاده روی کنند. همچنین مهمانان هتل کنراد مالدیو رانگالی می‌توانند به فرودگاه ماله بروند و با یک قایق تندرو خصوصی به مقصد برسند.

• عکس و فیلم هایی از رستوران زیردریایی ایتا:

رستوران های مالدیو
رستوران های مالدیو

تور مالدیو
تور مالدیو

فضای داخلی
فضای داخلی

• موقعیت مکانی هتل:

 

برچسب ها
5 هتل برتر مالدیو 5 هتل لوکس مالدیو Sun Aqua یکی از بهترین هتل های 5ستاره مالدیو آدرس اینترنتی سایت هتل کاندیما مالدیو آدرس سایت هتل 5 ستاره کیها مالدیو آدرس سایت هتل پنج ستاره کیها مالدیو آدرس سایت هتل کیها مالدیو آژانس مادر تور مالدیو ارزان ترین تور مالدیو ارزان ترین قیمت تور مالدیو برترین مجری تور مالدیو بهترین تور مالدیو بهترین قیمت تور مالدیو بهترین کارگزار تور مالدیو بهترین مجری تور مالدیو بهترین مجری تور مالدیو در ایران تفریحات در تور مالدیو تور جزایر مالدیو تور مالدیو تور مالدیو 1402 تور مالدیو آبان ماه 1402 جاذبه های مالدیو جزایر مالدیو دیدنی های مالدیو رستوران زیردریاایی ایتا رستوران زیردریایی مالدیو رستوران های مالدیو ریزورت های مالدیو کارگزار اصلی مالدیو مالدیو هتل های اقتصادی مالدیو هتل های باکیفیت مالدیو هتل های چهار ستاره مالدیو هتل های مالدیو

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن