دیدنی های عمان

راهنمای سفر به عمان

5 نکته ای که باید مسافرین عمان قبل از خرید تور بدانند ؟

مقدمه :

کشور زیبای عمان همسایه خوب جنوبی ایران که یکی از کشورهای با سابقه و با تاریخ و فرهنگ و تمدن در سواحل جنوبی دریای عمان واقع شده است. جزو  کشورهای موفق در زمینه اقتصادی در سالهای اخیر بوده که آهنگ رشد اقتصادی بسیار بالایی را در سالهای اخیر طی می کند.

شاید بسیاری از شرکتهای خدمات مسافرتی اخیرا نظرشان به عمان جلب شده و یا به خاطر محدودیتهای کرونایی با این مسیر آشنا شده باشند. ولی شرکت شیوار سیاوشان از شرکتهای قدیمی و با سابقه در زمینه سفر به عمان است. که طیف گسترده ای از تجار و بازرگانان و متخصصین و افراد جویای کار و گردشگران حرفه ای را به دیدار این کشور زیبا فرستاده است.

ما به مدد دانش و تجربه فراوانی که در طول سالها در این مسیر کسب کرده ایم نکاتی را برای شما فراهم کرده ایم که امید است برای خرید و انتخاب تور عمان برای شما بسیار مفید باشد.

۵ نکته کلیدی که قبل از سفر به عمان باید بدانید ؟ 

  1. نکته اوّل :  کشور عمان از نظر اقتصادی با کشور ایران که گرفتار مشکلات مالی فراوان است از نظر هزینه های زندگی فاصله زیادی دارد. شاید تصمیم اشتباه در انتخاب هتل باعث تحمیل هزینه های فراوانی به شما در سفر به عمان بشود. دنیای امروز دنیای تخصص گراییست اگر کارشناسی که کارهای سفر شما را هماهنگ می کند مناطق و محله های مسقط و دسترسی های هر یک را به درستی نشناسد و تنها برای ارایه قیمتی ارزانتر شما را به مناطفی از مسقط بفرستد که با مرکز شهر فاصله فراوان دارند ممکن است هزینه ای نزدیک به یک هتل پنج ستاره را به شما با هزینه روزانه ای که باید برای حمل و نقل پرداخت کنید تحمیل کند
  2. نکته دوّم :  عدم اشراف به قوانین مرزی با توجه به اینکه ویزای این کشور در مرز و در فرودگاه عمان صادر می گردد. ممکن است هزینه های پیش بینی نشده به شما تحمیل کند و مامورین مرزبانی به شما اجازه ورود به خاک کشور عمان را ندهند و سفرتان قبل از اینکه شروع بشود در فرودگاه مسقط تمام بشود. بنابراین سعی کنید در قالب تور سفر کنید تا از آخرین قوانین مرزی مربوطه آگاه باشید و کانتر مربوطه شما را در جریان آخرین قوانین مرزی قرار دهد.
  3. نکته سوّم :  اهمیت داشتن راهنمای فارسی زبان در سفر به عمان اگر آشنایی با زبان عربی ندارید بسیار بالاست از آنجایی که بسیاری از مسافرین کشور عمان ما برای انجام کارهای اداری همچون وقت سفارت یا آزمون پرومتریک یا کارهای واردات و صادرات و ثبت شرکت به کشور عمان سفر می کنند همراه داشتن یک راهنمای مجرب فارسی زبان بسیار در این کشور اهمیت پیدا خواهد کرد که اشراف کامل به شهر مسقط داشته باشد. شیوار با تیم مستقر فارسی زبان بهترین کیفیت و سرویس را با ارزان ترین قیمت برای تور عمان به شما عرضه می نماید.
  4. نکته چهارم : عموما مسافرین تور عمان که برای انجام کارهای اداری یا تجاری خود به این کشور سفر می کنند. برای کاهش حداکثری هزینه های خود به دنبال راههای اشتباهی می روند که شامل انتخاب هتلهای ارزان و ارزانتر یا کم کردن از مدت سفرشان است. انتخاب هتل ارزان یعنی گرفتن هتل در حاشیه شهر مسقط و تحمیل هزینه های حمل و نقل بیشتر و انتخاب تعداد شب کمتر یعنی محدود کردن و تحت فشار قراردادن خود برای انجام کارهای خود در تایم زمانی بسیار محدود که ریسک بالایی هم برای خود در پی دارد. پیشنهاد ما این است که با توجه به برقرار بودن پرواز از شهرهای متعدد ایران به مسقط شما می توانید از گزینه پرواز ارزانتر از سایر شهرهای ایران استفاده نمایید چون گزینه پرواز داخلی به مراتب برای شما ارزانتر تمام خواهد شد.
  5. نکته پنجم :  عمان را با همه زیبایی هایش ببینید !  اگر شما به هدف گردشگری به عمان سفر می کنید بدانید که مطرح ترین برندهای هتل داری جهان شکوهمندترین هتلهای منطقه را در عمان در دست ساخت یا داشتند و یا دارند و یا می خواهند داشته باشند. عمان از سواحل بی نهایت بکر و زیبا و دست نخورده و فوق العاده تمیزی بهره مند است. تورهای دریایی بی نظیر و آزادی کامل برای گردشگران و همینطور طبیعت شگفت انگیزی دارد که در نوع خود بی نظیر است. جالب است بدانید که تنها منطقه تروپیکال شبه جزیره عربستان در کشور عمان واقع شده است. جالب است بدانید شما با اختلاف یکساعته می توانید از اقامتگاههای بینهایت لوکس ساحلی خود به قصرهای مجللی در کوهستانهای حجر سفر کنید که با منطقه ساحلی حداقل بیست درجه سانتیگراد اختلاف دما دارند. وادیهای زیبا و تورهای سافاری صحرا و کلی جاذبه در عمان در انتظار شماست. بازارهای سنتی سرپوشیده ای که مشابه آن را تنها در مراکش می توانید بیابید. برای آشنایی بیشتر با عمان روی لینک :  دیدنی های عمان کلیک کنید.


اطلاعات کامل تور عمان در لینک مقابل : تور عمان

کاملترین اطلاعات درباره هتلهای عمان :  هتل های عمان

کاملترین اطلاعات درباره دیدنی های عمان : دیدنی های عمان

وب سایت تورهای ورودی به ایران :  Travel to IRAN

وب سایت دفتر استانبول شیوار :  Travel to ISTANBUL

هتل های ساحلی مسقط عمان
هتل های ساحلی مسقط عمان
هتل اینترکانتیننتال عمان
هتل اینترکانتیننتال عمان
جاذبه های گردشگری مسقط عمان
جاذبه های گردشگری مسقط عمان
جاذبه های گردشگری مسقط عمان
جاذبه های گردشگری مسقط عمان
مسجد جامع مسقط عمان
مسجد جامع مسقط عمان
جاذبه های گردشگری مسقط عمان
جاذبه های گردشگری مسقط عمان
ساحل دریای عمان (چابهار)
ساحل دریای عمان (چابهار)
ساحل دریای عمان (چابهار)
ساحل دریای عمان (چابهار)
تور صلاله
تور صلاله
تور عمان
تور عمان
تور سلاله عمان پاییز 97
تور سلاله عمان پاییز ۹۷
تور سلاله عمان پاییز 97
تور سلاله عمان پاییز ۹۷
هتل آلیلا جبل الاخضر عمان
هتل آلیلا جبل الاخضر عمان
برچسب ها
5 نکته کلیدی برای مسافرین تور عمان 5 نکته مهم برای سفر به عمان پنج نکته مهم برای مسافرین به عمان جاذبه های سفر به عمان جاذبه های عمان جاذبه های گردشگری عمان دیدنی های عمان دیدنیهای عمان راهنمای سفر به عمان سفر به عمان

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن