تور مالزی و سنگاپورتورهای مسافرتی

تور کوالا و لنگکاوی زمستان ۹۷ | تور کوالالامپور و لنکاوی

این تور به صورت ترکیب ۴ شب کوالالامپور و ۳ شب لنگکاوی با پرواز مستقیم ماهان اجرا می گردد. شما می توانید مدت اقامت خود را در لنگکاوی به دلخواه خود افزایش دهید و هیچ اجباری بر خرید تور کوالالامپور و لنگکاوی برای ۷ شب وجود ندارد. ولی در این حالت باید با پروازهای سیستمی ماهان یا قطر ایرویز یا عمان ایر سفر کنید که در این صورت پرواز شما گرانتر خواهد شد و یا می توانید تعداد شب های خود را تغییر دهید.

در تور کوالالامپور و لنگکاوی اگر خواهان هتل هایی غیر از هتل های مندرج در پکیج هستید می توانید آنها را از کانترهای شرکت درخواست و قیمت آنها را دریافت نمایید از آنجایی که پکیج ما فضای کافی برای اعلام نرخ تمامی هتل ها را ندارد این هتل ها از بین هتل های اعلامی انتخاب و اعلام قیمت شده است.

لنکاوی

لنکاوی مجمع الجزایری متشکل از حدود صد جزیره است و در نقطه ای که تنگه مالاکا با آبهای دریاهای آندامان برخورد می کند واقع شده است. ‍جواهر کده که رسما با نام لنکاوی شناخته می شود، در سواحل شمال غربی مالزی قرار دارد. بسیاری از جزایر لنکاوی از جنگل های انبوه پوشیده شده و غیر مسکونی هستند. در روزگاران کهن این جنگل ها به دلیل تودرتو بودن مکان های مناسبی برای دزدان دریایی به شمار می رفتند.با این حال امروزه، تعدادی از جزایر لنکاوی به مکان هایی عجیب تبدیل شده اند که باعث جذب بازدیدکنندگانی از سراسر جهان شده است. بزرگترین این جزایر? جزیره پولائو لنکاوی است که جزیره افسانه ای لقب گرفته است و نام مجمع الجزایر نیز از همین جزیره گرفته شده است. اگر خرید بیشتر شما را راضی می کند، جزیره لنکاوی می تواند جای مناسبی برای شما باشد.

غارها و آبشارهای لنکاوی

در لنکاوی یک شگفتی طبیعی در گوشه شمال غربی آن است. نام این مکان از آبشاری گرفته می شود که در هفت برکه مختلف می ریزد.جنگل پر شاخ و برگ و سرسبز این مکان حال و هوایی سحر آمیز به محیط پیرامونی آن می دهد.یک اعتقاد اساطیری درباره این آبشار می گوید که پریان برای شنا و تفریح به این آبشار و حوضچه های آن می آیند. در شکل زیر نمایی از آبشار تیلاگا توجو را مشاهده می کنید.

آبشارهای دوریان پیرانگن

این مکان جای مناسبی برای پیک نیک ، غواصی آرامش بخش و تجدید قوا می باشد. این آبشارها از ۱۴طبقه ریزش آب تشکیل می شود و در منطقه کوا شایان تماشا می باشد.ب رای رفتن به این نقطه می توان به سادگی سفری کوتاه از منطقه جتگلهای استوایی به این سمت و سو داشت. در شکل زیر عکس دیگری از یکی از آبشارهای دوریان پیرانگن را مشاهده می کنید.

پل هوایی لنکاوی

یکی از معروف ترین پل های کابلی در جهان است که در نزدیکی تله کابین جزیره لنکاوی در غرب مالزی واقع شده است. ارتفاع پل ۷۰۰متر از سطح دریا و طول آن ۱۲۵ متر و عرض پیاده روی آن ۱۰۸ متر است. هرچند ظاهری رعب آور دارد اما از ایمنی بالایی برخوردار است. وجود دو ورودی مثلثی شکل بر روی پل استراحتگاهی است که عابران می توانند مناظره اطراف را بیشتر ببینند و از این طبیعت زیبا و همیشه سبز لذت ببرند.

پارک سونگای کیلیم

برای دوستداران ماجرا و هیجان مناظری فراموش نشدنی و تجاربی به یاد ماندنی دارد.گشت و گذار در آنجا با قایق صورت می گیرد.پارک طبیعی کیلیم دروازه طبیعی به این جهان بدیع است.این پارک مساحت بزرگی دارد و در آن جنگلهای درخت شاه پسند استوایی که کاملا مورد توجه و مراقبت قرار گرفته اند.در کنار سواحل سفید رنگ منحصر به فرد و تالابهای زمردین در کنار هم قرار گرفته اند .شما با عبور از گذرگاههایی در امتداد رود پرپیچ و خم کالم ضمن استنشاق نسیم ملایم و دل انگیز گردشگاههای دریایی،انواع جانوران و گیاهان را مشاهده خواهید کرد.در آنجا شما درختان عظیم و عقابهای قرمز رنگ،خرچنگ های درختی،سوسمارهای سبز درختی و طوطیها را خواهید دید.این شگفتی های جغرافیای طبیعی به معبد بروبودور که در آنجا واقع است جلوه ای خاص داده اند.در آنجا همچنین به صخره فیل وباغ های معلق برخورد می کنید.فراموش نکنید که به گروه غذادهندگان به عقابها بپیوندید چراکه عقابها بر فراز درختان مشتاقانه در انتظار غذایی هستند که از سوی قایقها به آب پرتاب می گردد.

دریاچه پرگنانت میدن

این دریاچه که نام دیگرش تاسیک دایانگ بونتینگ است با نام منحصر به فردش با مناظر بس زیبایش و با گذشته پر از رمز و رازش شما را مسحور می کند.این جزیره که شامل بزرگترین دریاچه آب شیرین در لنکاوی است نام خود را از یک افسانه فولکلوریک گرفته است،گفته می شود که یک شاهزاده خانم زیبای پریان با یک شاهزاده زمینی ازدواج کرد و مدتی را با وی بر روی زمینن زیست،صاحب کودکی شد ولی پس از مدت کوتاهی فرزندش را از دست داد .وی پس از این رویداد اندوهگین و نومید به سرزمین پریان بازگشت لیکن فرزند خود را به آبهای شفاف و بلورین این دریاچه سپرد و به دریاچه مذکور این برکت را ارزانی داشت که هر زن نازایی پس از شنا در آبهای این دریاچه صاحب فرزند می شود.برای رسیدن به این دریاچه باید پس از وارد شدن به جزیره قدری در یک جنگل حفاظت شده پیاده روی کرد.

پارک دریایی پولائوپایار

بخش شمالی تنگه مالاکا را تشکیل می دهد. این مکان در ۱۹ مایل دریایی جنوب لنکاوی قرار دارد.در این پارک جزایر پولائو پایار،پولائولمبو،پولائو سگانتانگ و پولائو کاسا قرار دارند.این پارک دارای حیات آبی متنوع و گیاهان دریایی فراوان است.جزیره پولائو پایار از سایر جزایر معروف تر است.آبهای این مکان حفاظت شده است و برای غواصی سطحی،غواصی عمقی و شنا بسیار مطلوب می باشد.از نقاط جذاب این مکان باغ مرجان در زیر دریاست که با مرجانهای نرم و رنگارنگ پوشیده شده است.در مسافتت اندکی از ساحل دریا جایی وجود دارد که دیدهرکنندگان می توانند با غذا دادن به کوسه ها تفریح کنند.دیدارکنندگان می توانند از لنگرگاه کواه به وسیله قایقهای چوبی (کاتاماران) یا سریع السیر به پولائوپایار بروند.این مسافت بین ۴۵ دقیقه الی ۱ ساعت طول می کشد.بهتر است برای سوار شدن بر قایقهای پوبی، از یک روز قبل بلیط بگیرید.در آنجا از هر مسافر عوارض ورود به جزیره گرفته می شود که این به جز قیمت بلیط می باشد

تور کوالالامپور و لنگکاوی زمستان 97
تور کوالالامپور و لنگکاوی زمستان ۹۷

تور کوالالامپور و لنگکاوی
تور کوالا و لنگکاوی

پارک آسمانی لنگکاوی
پارک آسمانی لنگکاوی

پارک آسمانی لنگکاوی
پارک آسمانی لنگکاوی

تور کوالالامپور و لنگکاوی
تور کوالا و لنگکاوی

پارک آسمانی لنگکاوی
پارک آسمانی لنگکاوی

تور کوالالامپور و لنگکاوی
تور کوالا و لنگکاوی

پارک آسمانی لنگکاوی
پارک آسمانی لنگکاوی

سایت انگلیسی زبان ما : (کلیک کنید)

تور کوالالامپور و لنگکاوی در نقشه گوگل مپ :

برچسب ها
تور کوالا و لنگکاوی تور کوالا و لنگکاوی اسفند ماه 96 تور کوالا و لنگکاوی اسفند ماه 97 تور کوالا و لنگکاوی اسفند ماه 98 تور کوالا و لنگکاوی اسفند ماه 99 تور کوالا و لنگکاوی بهار 1400 تور کوالا و لنگکاوی بهار 96 تور کوالا و لنگکاوی بهار 97 تور کوالا و لنگکاوی بهار 98 تور کوالا و لنگکاوی بهار 99 تور کوالا و لنگکاوی بهمن ماه 1400 تور کوالا و لنگکاوی بهمن ماه 96 تور کوالا و لنگکاوی بهمن ماه 97 تور کوالا و لنگکاوی بهمن ماه 98 تور کوالا و لنگکاوی بهمن ماه 99 تور کوالا و لنگکاوی پاییز 1400 تور کوالا و لنگکاوی پاییز 96 تور کوالا و لنگکاوی پاییز 97 تور کوالا و لنگکاوی پاییز 98 تور کوالا و لنگکاوی پاییز 99 تور کوالا و لنگکاوی تابستان 1400 تور کوالا و لنگکاوی تابستان 96 تور کوالا و لنگکاوی تابستان 97 تور کوالا و لنگکاوی تابستان 98 تور کوالا و لنگکاوی تابستان 99 تور کوالا و لنگکاوی دی ماه 96 تور کوالا و لنگکاوی دیماه 1400 تور کوالا و لنگکاوی دیماه 97 تور کوالا و لنگکاوی دیماه 98 تور کوالا و لنگکاوی دیماه 99 تور کوالا و لنگکاوی زمستان 1400 تور کوالا و لنگکاوی زمستان 95 تور کوالا و لنگکاوی زمستان 96 تور کوالا و لنگکاوی زمستان 97 تور کوالا و لنگکاوی زمستان 98 تور کوالا و لنگکاوی زمستان 99 تور کوالا و لنگکاوی نوروز 1400 تور کوالا و لنگکاوی نوروز 96 تور کوالا و لنگکاوی نوروز 97 تور کوالا و لنگکاوی نوروز 98 تور کوالا و لنگکاوی نوروز 99 تور کوالالامپور تور کوالالامپور و جزیره لنگکاوی تور کوالالامپور و لنگکاوی تور کوالالامپور و لنگکاوی با پرواز قطر ایرویز تور کوالالامپور و لنگکاوی زمستان 94 تور لنگکاوی تور مالزی قیمت تور کوالا و لنگکاوی نرخ تور کوالا و لنگکاوی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن