دیدنی های تایلند

شهربازی دریم ورلد در بانکوک تایلند با تنوعی فراوان از امکانات تفریحی!

Dream World in Bangkok

شهربازی دریم ورلد در بانکوک تایلند با سرگرمی های فراوان و هیجان انگیز را از دست ندهید!

درباره ی شهربازی دریم ورلد

شهربازی دریم ورلد یک روز مفرح و سرگرم کننده برای خانواده ها می تواند ایجاد کند. همانطور که از نام این شهربازی پیداست، در این مکان فانتزی‌های کودکان می تواند به واقعیت تبدیل شود. آنها می‌توانند در Snow Land سورتمه سواری کنند. می توانند سوار ترن هوایی شده و به بالای کوه فضایی بروند. و یا با سیندرلا و پوکاهونتاس ملاقات کنند.
شهربازی دریم ورلد در تایلند
شهربازی دریم ورلد در تایلند

نکات برجسته در Dream World تایلند

دریم ورلد تایلند شما را برای تجربه ای خارق‌العاده‌ آماده می‌کند. آدم فضایی های بامزه ی سبز رنگی که زیر دیوارهای قلعه های مربوط به قرون وسطا با حالت خندانی قرار گرفتند، حتما شما را متعجب می سازد. موسیقی شادی در سرتاسر پارک در حال پخش شدن است. شما در این پارک می توانید مجموعه‌ای از باغ‌های آراسته، گل‌ها و آب‌نماها را ببینید و از آن ها لذت ببرید.
تفریحات جذاب‌تر شامل وسایلی مانند کوه فضایی (Space Mountain)، ترن هوایی و کشتی وایکینگ‌ها می شود. یکی از پرطرفدارترین وسایل تفریحی این پارک، sky coaster است. این وسیله یک ترن هوایی مدرن است که پای مسافران آزادانه از صندلی آویزان می‌شود، و سپس می چرخد. و همچنین super splash که طراوت و نشاط را به کسانی که سوار می شوند هدیه می‌دهد.
امکانات تفریحی (sky coaster)
امکانات تفریحی (sky coaster)

بهتر است در مورد Dream World تایلند بدانید که:

این شهربازی در تایلند همچنین برای عکاسی مکانی بسیار مناسب است، مثلا جایی که یک غول بزرگ بر روی زمین افتاده مکانی مناسب برای گرفتن عکس های فانتزی است. همچنین باغی که در بین زوج‌ها بسیار محبوب است و مکانی پر از عشق است. شما تعداد زیادی تصویر از شخصیت ها از جمله سوپرمن و جیمز باند را در این پارک خواهید یافت.
چندین نمایش در طول روز برگزار می شود، مانند نمایش حیوانات و نمایش شیرین کاری.  بعدازظهرها، یک رژه خیابانی پر جنب و جوش در امتداد معابر پارک اجرا می شود. این یکی از اتفاق های برجسته روز در Dream World است.  در این پارک تعداد بی‌پایانی از شخصیت‌های معروف، طلسم‌های بامزه، و دلقک‌هایی که در حال رقصیدن هستند وجود دارد.
شهربازی در بانکوک
شهربازی در بانکوک

چگونه به شهربازی دریم ورلد بروید:

دریم ورلد تایلند که در میان خانواده‌های محلی محبوب است، در آخر هفته‌ها در شلوغ‌ترین حالت ممکن است.  این شهر بازی در بانکوک نیست، بلکه در Pathum Thani، در حدود ۱۷ کیلومتری شمال شرقی فرودگاه بین المللی Don Mueang قرار دارد.
هزینه ورودی و سواری حدود ۱۱۰۰ بات (به استثنای تفریحات آبی و سرزمین برفی) می باشد.  اگر می‌خواهید از تمام امکانات این شهربازی لذت ببرید، می‌توانید نرخ کلی را پرداخت کنید که از ۱۱۲۵ بات شروع می‌شود.
شهربازی در تایلند
شهربازی در تایلند
فعالیت های تفریحی در شهربازی دریم ورلد
فعالیت های تفریحی در شهربازی دریم ورلد

لینک های مهم

اطلاعات کامل : هتل های تایلند 

اطلاعات کامل : دیدنی های تایلند 

اطلاعات کامل : تور های تایلند 

 

راه های ارتباطی با شیوار

گروه اطلاع رسانی شیوار درواتس اپ 

لینک کانال اطلاع رسانی شیوار در تلگرام

لینک اینستاگرام شیوار

لینک تورهای خارجی شیوار

لینک هتل های معرفی شده در سایت

لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

برچسب ها
بانکوک تایلند ترن هوایی تفریحات تایلند دریم ورلد سورتمه سواری شهربازی در تایلند شهربازی دریم ورلد شهربازی دریم ورلد تایلند شهربازی دریم ورلد در تایلند شهربازی های تایلند فعالیت های مهیج در تایلند

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن