دیدنی های تایلند

شهربازی های پاتایا مقصدی فوق العاده برای علاقه مندان به هیجان!

?What to Do for Fun in Pattaya

شهربازی های پاتایا| عکس+ موقعیت مکانی+ اطلاعات شهربازی ها

شهربازی های پاتایا می تواند یک مقصد مناسب برای دوستداران هیجان باشد. پاتایا یک شهر سرگرم‌کننده است که برای انواع مسافران تجربه‌های هیجان انگیز زیادی را ارائه میکند، و این شامل داشتن چیزهای زیادی برای ارائه به خانواده‌ها می‌شود.

در این مقصد تایلندی، شما و خانواده‌تان می‌توانید از جاذبه‌های ویژه کودکان مانند پارک‌ها، شهربازی هاو… لذت ببرید. ویژگی های طبیعی و سرگرمی های درون شهری، هیچ کمبودی برای بزرگسالان و حتی کودکان به جای نمی گذارد. در این پست سه تا از بهترین شهربازی های پاتایا را بررسی میکنیم

پارک آبی کلمبیا پیکچرز آکواورس (Columbia Pictures Aqua verse)

کلمبیا پیکچرز آکواورس یک پارک آبی هیجان انگیز است که هم برای خانواده ها و هم برای افراد مجرد مناسب است. همه ی افراد در این پارک می توانند با آرامش به ماجراجویی بپردازند. تعداد سرسره های این پارک بسیار زیاد است، سرسره در واقع لوله هایی هستند که به دور یکدیگر حلقه می زنند و می چرخند. برخی از سرسره ها برای تک سواران با زمانی معین ساخته شده اند.

در حالی که برخی دیگر به اندازه کافی برای اینکه تعداد زیادی از افراد روی یک لوله بادی پایین بیایند، پهن هستند. البته، رودخانه ای را نیز خواهید یافت که از میان پارک می گذرد. همچنین  یک استخر موج برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. این پارک در چند مایلی جنوب مرکز شهر واقع شده است.

شهربازی کلمبیا آکواورس
شهربازی کلمبیا آکواورس

موقعیت مکانی شهربازی:

مکان:  Sukhumvit Rd, Na Chom Thian, Sattahip District, Chon Buri 20250, Thailand


مینی سیام(mini siam)

مینی سیام یک پارک کوچک است که انواع بناهای تاریخی و مکان های دیدنی را به شکل مینیاتوری به نمایش می گذارد. این پارک تاریخ تایلند و فراتر از آن را به نمایش می گذارد. در میان ماکت‌های اینجا، شما می‌توانید مدل‌های Wat Phra Kaew، مقدس‌ترین معبد بودایی در کل تایلند را ببینید. با گردش در پارک، مکان‌های نمادین زیادی مثل وات آرون(wat arun) و تالار تاج و تخت آنانتا ساماخوم(Ananta Samakhom Throne Hall) را خواهید دید.
حتی چند ساختمان خارج از تایلند در منطقه مینی اروپای پارک به نمایش گذاشته شدند. از جمله Coliseum،  Eiffel tower و Tower bridge. این پارک در فاصله کوتاهی از شمال شرقی مرکز شهر واقع شده است.

شهربازی مینی سیام
شهربازی مینی سیام

موقعیت مکانی این شهربازی:

مکان: ۳۸۷ Sukhumvit Rd, Pattaya City, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand


پارک آبی رامایانا(Ramayana Water Park)

پارک آبی رامایانا یکی از بزرگترین پارک های آبی جنوب شرقی آسیا است که دارای سرسره ها و جاذبه های متنوعی در کنار سه استخر می باشد. با بیش از ۱۸ هکتار فضا،  این پارک سرگرمی های زیادی هم برای خانواده ها و هم برای گروه های دوستانه ارائه میدهد. در میان این پارک آبی، مجموعا ۲۱ سرسره آبی منحصر به فرد را خواهید یافت.
برخی از سرسره ها به دور هم پیچیدند، در حالی که برخی دیگر دارای جت های آبی هستند که بازدیدکنندگان را در نقاط خاصی به سمت بالا می برند. البته اگر بخواهید کمی استراحت کنید، می توانید در کنار رودخانه این پارک ریلکس کنید. این پارک در ۹ مایلی جنوب مرکز شهر واقع شده است.

شهربازی رامایانا
شهربازی رامایانا

موقعیت مکانی شهربازی:

مکان: Ban Yen Rd, Na Chom Thian, Sattahip District, Chon Buri 20250, Thailand
ساعت کاری: شنبه تا دوشنبه از ساعت یازده تا شش بعدازظهر

لینک تورهای خارجی شیوار

لینک هتل های معرفی شده در سایت

لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

برچسب ها
آدرس اینترنتی هتل میلنیوم ریزورت پوکت تایلند آدرس سایت 4* رویال پارادایز پوکت تایلند آدرس سایت هتل 4 ستاره نووتل ریزورت تایلند آدرس سایت هتل 5 ستاره سوییس اوتل پوکت تایلند آدرس سایت هتل 5 ستاره کیمالا پوکت تایلند آدرس سایت هتل 5* جی دبلیو ماریوت پوکت تایلند آدرس سایت هتل 5* سوییس اوتل پوکت تایلند آدرس سایت هتل 5* کیمالا پوکت تایلند آدرس سایت هتل 5* موونپیک ریزورت پوکت تایلند آدرس سایت هتل 5ستاره جی دبلیو ماریوت پوکت تایلند آدرس سایت هتل پنج ستاره کیمالا پوکت تایلند آدرس سایت هتل پنج ستاره هتل لمریدین پوکت تایلند آدرس سایت هتل پنج ستاره هتل هیلتون آرکادیا پوکت تایلند آدرس سایت هتل چهار ستاره نووتل ریزورت تایلند آدرس سایت هتل رویال پارادایز پوکت تایلند آدرس سایت هتل نووتل ریزورت تایلند آژانس مادر تور تایلند آفر تور تایلند ارزان ترین تور تایلند ارزانترین تور تایلند اقتصادی ترین هتل های تایلند باکیفیت ترین هتل های تایلند برترین هتل های تایلند برترین هتل های تایلند کدامند بهترین تور تایلند کدام است بهترین قیمت تور تایلند بهترین هتل های تایلند بهترین هتل های تایلند کدامند پارک آبی رامایانا پارک آبی مینی سیام پکیج نوروزی تور تایلند تور تایلند تور های تایلند رزرو آنلاین هتل های تایلند رزرو اینترنتی هتل های تایلند رزرو هتل های تایلند رزرواسیون هتل های تایلند شهربازی های بانکوک شهربازی های پاتایا شهربازی های تایلند کارگزار فارسی هتل های تایلند کلمبیا پیکچرز هتل های تایلند

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن