دیدنی های مالدیو

کوسه نهنگ های مالدیو را از دست ندهید| تور غواصی مالدیو

Whale Sharks in Maldives

• کوسه نهنگ های مالدیو| عکس+موقعیت مکانی

مالدیو یکی از مهم‌ترین نقاط زندگی کوسه‌ نهنگ ها است که در تمام طول سال می‌توان آن‌ها را دید. اگرچه کوسه‌ نهنگ هایی که در مالدیو یافت می‌شوند نسبتاً کوچک‌تر از سایر کوسه‌ نهنگ ها هستند. اما با این حال باز تا ۸ متر اندازه دارند و شنا کردن با این موجودات برای افرادی که قلب ضعیفی دارند مناسب نیست. کوسه‌ نهنگ ها در مالدیو را می‌توان در منطقه حفاظت‌شده دریایی مرجانی جنوبی آری(Ari) دید. تور های غواصی، بهترین راه برای شناسایی کوسه‌ نهنگ ها هستند. شما به راحتی می توانید تور خودتان را در هتلی که در آن اقامت دارید یا از طریق یک اپراتور غواصی محلی رزرو کنید.

برای دریافت اطلاعات کامل از هتل های مالدیو لطفا کلیک کنید!

برای دریافت اطلاعات کامل از جاذبه های مالدیو کلیک کنید!

۱) بهترین زمان برای بازدید از کوسه نهنگ ها در مالدیو چه زمانی است؟

بهترین زمان برای دیدن کوسه نهنگ ها در مالدیو ماه های می، نوامبر و دسامبر است که دریا آرام است و دید خوب است. توصیه می شود ۳ تا ۵ ساعت قبل از جزر و مد به شنا بروید.

۲) بهترین مکان‌ها برای شناسایی کوسه‌ نهنگ ها در مالدیو کجاست؟

جزیره مرجانی آری جنوبی:

جزیره مرجانی آری جنوبی یک منطقه حفاظت شده دریایی با تور های غواصی در تمام طول سال است که در این جزیره کوسه نهنگ ها را به راحتی می توان مشاهده کرد. منطقه اطراف Sun Island، به ویژه قسمت جنوبی صخره آن، برای مشاهده این موجودات آرام مناسب‌تر است، زیرا عمق آب بین ۵ تا ۱۰ متر است و این کار را آسان تر میکند. صخره های جزیره Rangali نیز گزینه ای عالی برای مشاهده کوسه نهنگ ها و manta rays(نوعی سفره ماهی) هستند.

تور غواصی در مالدیو
تور غواصی در مالدیو


جزیره مرجانی باآ :

خلیج هانیفارو(Hanifaru)، جزیره‌ای خالی از سکنه در Baa می باشد که گزینه‌ای عالی برای کسانی است که در فصل های شرجی تر، یعنی از مه تا سپتامبر و اکتبر به مالدیو سفر می‌کنند.بادهای موسمی جنوب غربی سبب تجمع خیل عظیمی از پلانکتون های می شود که صدها کوسه نهنگ و مانتا ریز ها را به سمت این نقطه می کشد. کوسه نهنگ در قسمت باریک خلیج هانیفارو بیشتر دیده می شود.

این منطقه در سال ۲۰۰۹ با در نظر گرفتن مقرراتی به عنوان منطقه حفاظت شده دریایی اعلام شد، یعنی غواصی مجاز نیست. و ماهیگیری و قایق سواری به صورت محدود انجام می شود. برای غواصی فقط پنج قایق موجود است که ظرفیت آن ۸۰ بازدیدکننده در هر بار می باشد و هر باری که این قایق ها به حرکت در می آیند بازدیدکنندگان ۴۵ دقیقه زمان دارند تا از مناظر جزیره لذت ببرند.

کوسه نهنگ های مالدیو
کوسه نهنگ های مالدیو


۳) اقامتگاه ها و مجریانی که تور بازدید از کوسه نهنگ ها در مالدیو را ارئه میدهند، کدامند؟

برخی از استراحتگاه ها و هتل ها در مالدیو برنامه های غواصی و سایر گشت و گذارهای روی آب را ارائه می دهند. برای کسانی که مشتاق دیدن کوسه‌ نهنگ ها در مالدیو هستند، بهترین گزینه این است که یک هتل در جزیره مرجانی آری جنوبی داشته باشند، زیرا این منطقه به عنوان کانون کوسه نهنگ ها مشهور است و به شما امکان دسترسی آسان به تور های محلی و یا تور های هتل برای بازدید از کوسه نهنگ ها را می‌دهد. برخی از هتل ها این تور را به عنوان بخشی از پکیج خود به مسافرین ارائه میدهند.

می توان به ریزورت هایی مانند LUX* South Ari Atoll، Sun Island Resort and Spa، و Conrad Maldives اشاره کرد. همچنین هتل هایی مانند Whale Sharks Inn Maldives, TME Retreats, and The Holiday Inn Resort Kandooma برخی از بهترین گزینه ها برای تجربه ای شگفت انگیز در مالدیو هستند.

هتل های ارائه دهنده تور غواصی
هتل های ارائه دهنده تور غواصی

کوسه نهنگ های مالدیو
کوسه نهنگ های مالدیو

برچسب ها
10 هتل برتر مالدیو کدامند 5 نکته کلیدی که باید مسافرین تور مالدیو بدانند 5 هتل برتر مالدیو 5 هتل لوکس مالدیو Sun Aqua یکی از بهترین هتل های 5ستاره مالدیو Sun Aqua یکی از بهترین هتل های مالدیو Sun Aquaیکی از برترین هتل های 5 ستاره مالدیو آدرس اینترنتی سایت هتل کاندیما مالدیو آدرس سایت هتل 5* کیها مالدیو آدرس سایت هتل پنج ستاره کیها مالدیو آدرس سایت هتل کیها مالدیو آژانس مادر تور مالدیو آنگسانا ولاوارو مالدیو ارزان ترین تور مالدیو ارزان ترین قیمت تور مالدیو ارزان ترین هتل های مالدیو برترین مجری تور مالدیو برترین هتل های مالدیو بهترین تور مالدیو بهترین قیمت تور مالدیو بهترین قیمت رزرو هتل های مالدیو بهترین کارگزار تور مالدیو بهترین مجری تور مالدیو بهترین مجری تور مالدیو در ایران بهترین هتل های مالدیو بهترین هتل های مالدیو کدامند تصویر از هتل های مالدیو تفریحات در تور مالدیو تور جزایر مالدیو تور غواصی تور غواصی مالدیو تور مالدیو جزایر مالدیو خوب ترین هتل های مالدیو دبلیو یکی از برترین هتل های مالدیو دبلیو یکی از بهترین هتل های مالدیو رزرو آنلاین هتل های مالدیو رزرو اینترنتی هتل های مالدیو رزرو هتل های مالدیو رزرواسیون آنلاین هتل های مالدیو رزرواسیون اینترنتی هتل های مالدیو رزرواسیون هتل های مالدیو سایت رزرو آنلاین هتل های مالدیو سایت رزرو اینترنتی هتل های مالدیو سایت رزرو هتل های مالدیو سایت رزرواسیون آنلاین هتل های مالدیو کوسه ماهی های مالدیو کوسه نهنگ مالدیو مادیو و کوسه ماهی هایش مالدیو تور غواصی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن