دیدنی های سیشل

پرنده نگری در سیشل

Bird Watching In Seychelles

پرندگان سیشل

جزایر بیرونی سیشل به تنوع زیستی غنی خود مشهور هستند و این شامل انبوهی از گونه های مختلف پرندگان  است که بیش از ۲۵۰ گونه مختلف پرنده در ثبت شده است که زیستگاه این پرندگان تحت حفاظت کامل است.

سیشل بهشت پرنده نگرها است، شما به راحتی می توانبد پرندگان بی نظیر خشکی، دریایی و پرندگان مهاجر را تماشا کنید. برخی از کلنی های پرندگان همانند کلنی چلچله های دریایی سیاه بسیار فراوان است. شما می توانید این پرندگان را در جزایر Cousin و Aride و یکسری از جزایر خصوصی مشاهده کنید.

 

پرنده نگری در سیشل
پرنده نگری در سیشل
پرندگان سیشل
پرندگان سیشل

بهترین مکان ها برای پرنده نگری عبارتند از: 

  • گل و لای های ساحل، که در آن جا میتوانید مرغ های دراز پا را به ویژه در (Promenade, Victoria, Seybrew, Le Rocher, مشاهده کنید)
  • تالاب های آب شیرین: جایی که میتوانبد حواصیل کوچک و مرغ های ماهیخوار را در انجا مشاهده کنید.(ماهه، لادیگ، L’ Union Estate و North East Point از مقاصد اصلی مشاهده این نوع پرندگان است)
  • در جنگل های بومی در هر ارتفاعی میتوانید کمیاب ترین پرندگان بومی را مشاهده کنید.
  • جزایر کوچک و بدون شکارچی، مکان ماسبی برای تماشای برخی از پرندگان بومی و کمیاب خشکی و دریایی است که میتوانید انها را در جزایر (Aride, Cousin, Cousine) مشاهده کنید.

 

پرندگان سیشل
پرندگان سیشل
پرندگان سیشل
پرندگان سیشل

مکان پرنده نگری دریایی:

بسیاری از جزایر پرندگان دریایی در سیشل، کوچک و غیرقابل دسترس هستند. با این حال پنج تا از چشمگیرترین جزایر کلنی های پرندگان دریایی قابل دسترسی است.

وجود گونه های پرندگان به ماه های سال بستگی دارد، بطور کلی بادهای موسمی جنوب شرقی (از ماه مه may تا سپتامبر September) بهترین زمان مشاهده پرندگان است، اگرچه بسیاری از گونه ها در خارج از فصل تولید مثل نیز در اطراف کلنی باقی می مانند.

جزایر Cousin و Aride هر دو میزبان کلنی های چشمگیری هستند و روزانه میزبان بازدیدکنندگان می باشد. جزیره Bird یا همان جزیره پرنده شامل میلیون ها جفت چلچله دریایی سیاه است. Bird Island Lodge, Frégate Island Private ,Cousine نیز میزبان کلنی های پرندگان دریایی است.

 

پرندگان سیشل
پرندگان سیشل
پرندگان سیشل
پرندگان سیشل
پرندگان سیشل
پرندگان سیشل
پرندگان سیشل
پرندگان سیشل
پرندگان سیشل
پرندگان سیشل

راه های ارتباطی با شیوار

گروه اطلاع رسانی شیوار در واتس اپ 

لینک کانال اطلاع رسانی شیوار در تلگرام

لینک اینستاگرام شیوار

لینک تورهای خارجی شیوار

لینک هتل های معرفی شده در سایت

لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

برچسب ها
bird watching bird watching in seychelles بهترین فصل سفر به سیشل بهترین فصل سفر به سیشل چه زمانیست پرندگان سیشل پرندگان کمیاب سیشل تور سفر به سیشل جاذبه های سفر به سیشل دیدنی های سیشل سفر به سیشل با بهترین قیمت فعالیت های تفریحی سیشل نکات مهم در سفر به سیشل

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن