دیدنی های ترکیه

سه تا از بهترین سایت های پروازی فتحیه(پاراگلایدینگ)

پرواز بر فراز آب های فیروزه ای فتحیه

اگر میخواهید به ترکیه سفر کنید، تماشای آب های فیروزه ای ترکیه و تپه های سرسبز آن از آسمان را از دست ندهید!

 پاراگلایدینگ فتحیه

در این پاراگلایدینگ فتحیه انتظار داشته باشید که آدرنالین در رگ هایتان به اوج خود برسد. شما بر فراز اولدنیز فتحیه پرواز خواهید کرد و احساسات متفاوتی را تجربه می کنید.
این پرواز در کوه بابادا اتفاق می افتد که تنها کوه در اروپا است که در آن می توانید از ارتفاع دو هزار متری با پاراگلایدر پرواز کنید. این کوه زیبا اولودنیز را احاطه کرده و پس‌زمینه‌ای واقعاً باشکوه ایجاد می‌کند.

به محض ورود شما به آنجا، تیمی از مربیان حرفه ای در آستانه پرواز هستند. آنها همه چیزهایی را که باید بدانید توضیح می دهند، به سؤالات شما پاسخ می دهند و تجهیزات ایمنی لازم را ارائه می دهند.

سایت پروازی فتحیه
پاراگلایدینگ فتحیه
پرواز در اولدنیز فتحیه
پرواز در اولدنیز فتحیه

پاراگلایدینگ مرداب آبی فتحیه

در این  پاراگلایدینگ فتحیه ، شما در هتلی که اقامت دارید، ساحل کالیس یا اواجیک ملاقات خواهید شد. با چهل دقیقه رانندگی به بالای کوه بابا دا، در ارتفاع ۶۵۰۰ فوتی از سطح دریا می روید.

پروازها پنج بار در روز امکان پذیر است. اولی در ساعت ۰۸:۳۰ است، نور صبح و هوای بسیار صاف بهترین فرصت را برای گرفتن عکس های خیره کننده به شما ارائه می دهد. شما می توانید بیش از دویست کیلومتر مربع از مناظر زیبای فتحیه را ببینید.

اگر دومین پرواز روز را که در ساعت ۱۱:۰۰ می باشد انتخاب کنید، به دلیل فعالیت حرارتی به احتمال زیاد طولانی ترین پرواز خواهد بود. شما از ارتفاع ۶۵۰۰ فوتی بلند می شوید و در صورت تمایل می توانید به ارتفاع ۹۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ فوتی از دریا برسید. این پرواز حدود ۴۰ دقیقه طول می کشد.

پرواز سوم ساعت ۱۳:۳۰ است و به دلیل شرایط آب و هوایی کمی طولانی تر است. به علت هوای مه آلود ، شرایط برای عکاسی خوب نیست، اما برخاستن و فرود راحت تر است.

در ساعت ۱۵:۳۰ پرواز چهارم انجام می شود که پرواز فعالیت حرارتی کمتری دارد، اما ممکن است در اواسط تابستان کمی گرم باشد.

آخرین پرواز روز که همراه با غروب آفتاب است و منظره ی بی نظیری را به نمایش میگذارد در ساعت ۱۷:۴۵ حرکت می‌کند. با نور کم خورشید در پشت جزیره رودس، شرایط برای عکاسی فوق العاده از غروب خورشید و پروازی آرام و دلپذیر فراهم می شود. این سایت پروازی فتحیه امکان عکس برداری در هر زمانی از روز را برای شما فراهم میکند.

 اولدنیز
مرداب آبی
پرواز در آسمان فتحیه
پرواز در آسمان فتحیه

پاراگلایدینگ اولدنیز فتحیه در دو ساعت

اولودنیز نه تنها به خاطر گردشگری و زیبایی طبیعی‌اش معروف است بلکه کوه باشکوه بابادا، که پس‌زمینه‌ای دراماتیک برای استراحتگاه ایجاد می‌کند، آن را به یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای پاراگلایدر در جهان تبدیل کرده است. بابادا که در ساحل ۱۹۶۰ متری قرار دارد، بسیار منحصر به فرد است، و با پرواز از نزدیک به قله، مطمئناً یک تجربه عالی پاراگلایدر خواهید داشت.

شما می توانید در طول ماه‌های تابستان از اولودنیز دیدن کنید و تقریباً همیشه سایبان‌های رنگارنگی را خواهید دید که بر فراز شما پرواز می‌کنند.

اگر با دقت نگاه کنید خواهید دید که، اگرچه برخی پاراگلایدر ها توسط خلبانانی که به صورت تنها پرواز میکنند کنترل میشوند ، اما بیشتر آنها پاراگلایدر هایی هستند که گردشگران به همراه خلبانان با تجربه در حال پروازند. خلبانان مراقب همه چیز در حین پرواز هستند.

سایت پروازی فتحیه
سایت پروازی فتحیه
اولدنیز فتحیه
اولدنیز فتحیه

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تور های ترکیه به لینک هایی که در زیر قرار داده شده مراجعه کنید:

لینک دریافت پکیح های :  تورهای ترکیه (تور استانبول، تور آنتالیا ، تور کوش آداسی ، تور آلانیا ، تور وان ، تور بدروم ، تور مارماریس ، تور چشمه ، تور کاپادوکیا و تور فتحیه و … )

لینک دریافت اطلاعات : هتل های ترکیه

لینک دریافت اطلاعات : دیدنی های ترکیه

Travel to IRAN

برچسب ها
اولدنیز پاراگلایدینگ فتحیه ترکیه سایت های پروازی فتحیه فتحیه

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن