دیدنی های ترکیه

خرید در فتحیه

بهترین مکان ها برای خرید سوغاتی در فتحیه

اگر میخواهید برای عزیزان خود که با شما در سفر به فتحیه همراه نبودند سوغاتی بخرید، ولی نمیدانید کجا مناسب است، با ما همراه باشید!

سه شنبه بازار (سالی پازاری):

سه شنبه بازار (سالی پازاری) پرطرفدارترین بازار و یکی از بهترین مکان ها برای خرید در فتحیه است و دلیل خوبی هم دارد. این بازار مجموعه ای از غرفه های فروشندگان محلی است که در مرکز شهر متمرکز شده اند.

شما می توانید جمعیت عظیمی از مردم محلی و گردشگران را ببینید که در فضای بین غرفه ها قدم می زنند. از آنجایی که بازار شامل فروشندگان محلی می شود، می توانید از این بابت مطمئن باشید که محصولات تازه و مواد غذایی با کیفیت خرید خواهید کرد.
در مورد پوشاک، می توانید گزینه های بسیار مقرون به صرفه ای پیدا کنید. یک نکته در رابطه با این بازار محلی این است که شما حتما باید غذاهای محلی این مکان را امتحان کنید تا متوجه طعم غذاهای بی نظیر محلی ترکیه بشوید.

زمان: ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر (معمولاً حتی زودتر شروع می شود و در غروب خورشید به پایان می رسد)
چیزهایی که در این بازار میتوانید بخرید: غذا، پوشاک، کفش، مواد غذایی، صنایع دستی محلی، محصولات تازه.

سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

مرکز خرید مکری (The Makri shopping center )

مرکز خرید مکری مکانی مقرون به صرفه برای خرید در فتحیه است. قیمت ها متوسط هستند و بهترین بخش این است که مرکز خرید تا پاسی از شب باز می ماند.
این بازار اقلام زیادی مانند غذا، پوشاک، کفش و غیره را ارائه می دهد. با این حال، شما محصولات تازه غذایی یا سایر موارد مشابه را ممکن است پیدا نکنید. اگر می خواهید اقلام غذایی تازه را تهیه کنید، سه شنبه بازار بهتر است.
این بازار همچنین دارای بسیاری از غذاهای محلی و رستوران‌های بین‌المللی است. بنابراین، اگر به دنبال مکانی برای خوردن و نوشیدن، حتی اواخر شب هستید، مرکز خرید مکری ایده آل است.

زمان: ۷ تا ۱۲ نیمه شب
چیزهایی که می توانید در این بازار خریداری کنید:
غذا، پوشاک، کفش، مواد غذایی.

مرکز خرید مکری
مرکز خرید مکری

به غیر از بازار های خیابانی، می توانید در فروشگاه ها و مراکز خرید نیز به دنبال سوغاتی برای عزیزان خود بگردید و یا برای خود خرید کنید. با اینکه آنها کمتر از بازار های خیابانی شناخته شده هستند، اما هنوز گزینه هایی برای خرید در فتحیه هستند.

مرکز خرید اراستا (The Erasta Mall )

مرکز خرید اراستا یکی از مراکز خرید در فتحیه است که فروشگاه‌های خرده‌فروشی و مکان‌های غذایی متعددی را در خود جای داده است.
تهویه هوا مکررا انجام می شود، بنابراین لازم نیست نگران گرمای شدید آن باشید. می‌توانید فروشگاه‌های مارک‌های محبوب مانند US Polo، Madame Coco، Samsonite و غیره را در این فروشگاه پیدا کنید.
در مورد زنجیره‌های غذایی و فروشگاه‌ها، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، مانند Starbucks، KFC، Burger King و غیره.
این لوکس و گران ترین فروشگاه برای خرید در فتحیه است، کاملا برعکس مکان هایی مانند سه شنبه بازار که قیمت هایی کمتر را ارائه میدادند. اگر عادت به خرید در مکان‌های بسته دارید و اجناس مارک دار می‌خواهید، این مکان مناسب شماست.

محل نشستن در مرکز خرید اراستا
محل نشستن در مرکز خرید اراستا

 

 مرکز خرید اراستا
مرکز خرید اراستا

بازار پاسپاتور (The Paspatur Bazaar)

بازار پاسپاتور یکی دیگر از گزینه های ایده آل گردشگری و خرید در فتحیه است. در این بازار بین کالاهای شگفت انگیز مارک دار و قیمت آن ها تعادل وجود دارد.
اگر خوب بگردید، اقلام مارک دار را با نرخی باورنکردنی پیدا خواهید کرد. بازار پاسپاتور ترکیبی عالی از مقرون به صرفه بودن و سطح بالا بودن است.
غرفه های خیابانی را در کنار فروشگاه های برند در همان خیابان خواهید دید. به همین دلیل است که خیابان ها در اینجا کمتر شلوغ هستند. این بهترین گزینه برای افرادی است که قیمت های مشخص و یک محیط خرید آرام تر را ترجیح می دهند.

بازار پاسپاتور
بازار پاسپاتور

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تور های فتحیه به لینک های زیر مراجعه کنید:

لینک دریافت پکیح های :  تورهای ترکیه (تور استانبول، تور آنتالیا ، تور کوش آداسی ، تور آلانیا ، تور وان ، تور بدروم ، تور مارماریس ، تور چشمه ، تور کاپادوکیا و تور فتحیه و … )

لینک دریافت اطلاعات : هتل های ترکیه

لینک دریافت اطلاعات : دیدنی های ترکیه

Travel to IRAN

برچسب ها
بازار فتحیه ترکیه دیدنی های فتحیه فتحیه

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن