دیدنی های ترکیه

بالن سواری در کاپادوکیا با غروب خیره کننده خورشید| دیدنی های ترکیه

Hot Air Balloon Ride in Cappadocia

• بالن سواری در کاپادوکیا |عکس+موقعیت مکانی+ اطلاعات کامل

بالن سواری در کاپادوکیا ترکیه یکی از معروف ترین فعالیت ها در جهان است. اینجا مکانی برای انجام تورهای گروهی می باشد و حداقل ۱۰۰ بالون که با هوای گرم حرکت می‌کنند در آسمان وجود دارند. و تا ارتفاع ۳۰۰۰ فوتی از سطح زمین پرواز می کنند. تور بالن سواری را بهتر است که از قبل رزرو کنید، زیرا اغلب ممکن است فروخته شوند. همچنین، این بالن سواری ها وابسته به آب و هوا هستند و ممکن است لغو شوند. بنابراین، بگونه ای برنامه ریزی کنید که چند روز برای این فعالیت در نظر گرفته شود. محل برخاستن بالن ها روزانه بسته به جهت باد تغییر می کند.

سوار شدن بر بالن همچنین فرصتی فراهم می کند تا به تماشای غروب خیره کننده خورشید بر فراز مناظر باشکوه کاپادوکیه بپردازید و همچنین عکس های زیبایی بگیرید. بسیاری از پکیج های بالن سواری شامل خدمات ترنسفر، سرو نوشیدنی و غذا قبل از پرواز و حتی ارائه گواهینامه پرواز به  عنوان یادبود می باشند.


۱) چگونه یک تور بالن هوای گرم در کاپادوکیا با توجه به بودجه خود انتخاب کنید؟

پرواز با بالن بر فراز مناظر قمری کاپادوکیه یکی از کارهایی است که هنگام بازدید از ترکیه باید انجام دهید. با این تجربه می توانید تپه های لانه زنبوری و مناره های آتشفشانی را از بالا ببینید. بسته به ویژگی ها و مدت زمان، هزینه هر بالن سواری در کاپادوکیا متفاوت است.

به بیان ساده، هر کدام از پکیج ها را که انتخاب کنید، قیمت آن با توجه به زمان پرواز، ظرفیت بالن محاسبه می شود. و شما می توانید قیمت مناسب خودتان را انتخاب کنید. قبل از بالن سواری، باید جنبه‌های مختلفی را بررسی کنید. مانند سطح مهارت خلبانان، اینکه آیا آنها به دره می‌روند، مکان بلند شدن بالن، حجم و تعداد افراد.



۲) انواع بالن سواری در کاپادوکیا ترکیه را بشناسید!

پرواز های گوناگونی در کاپادوکیا انجام می شود، پس نگران نباشید شما حتما پرواز مورد علاقه خودتان را پیدا خواهید کرد.

• پرواز استاندارد:

یک سفر استاندارد با بالن در کاپادوکیا ۴۵ تا ۱ ساعت طول می کشد. و سبدهای مورد استفاده در بالن ها معمولاً برای سوار شدن ۱۶، ۲۰ یا ۲۴ مسافر علاوه بر کاپیتان پرواز طراحی شده اند. صبحانه قبل از سفر، ترنسفر از هتل شما و همچنین نوشیدنی‌ها همگی شامل هزینه می‌شوند.

• پرواز خصوصی:

رزرو تور خصوصی بالن برای خانواده یا برگزاری مهمانی بهترین انتخاب است. پروازهای خصوصی معمولاً ۷۵ دقیقه طول می کشد و سبد متناسب با تعداد مسافران گروه شما است. پروازهای استاندارد هزینه کمتری دارند اما ظرفیت مسافر بالاتر و مدت زمان کمتری خواهد داشت.

• پرواز مجلل:

پروازهای مجلل گران تر هستند اما معمولاً مسافران کمتری را حمل می کنند و برای مدت طولانی تری در آسمان می مانند. اکثر شرکت ها این سفرهای خصوصی را برای مناسبت های خاص ارائه می دهند.


۳) خدمات ارائه شده پس از تمام شدن بالن سواری در کاپادوکیه:

تیم زمینی بالون را برای حمل و نقل بسته بندی می کند در حالی که مسافران پس از خروج از بالون از یک میان وعده و نوشیدنی لذت می برند. اکثر شرکت‌های تولید بالن نیز در اینجا گواهینامه‌هایی را به مشتریان تقدیم می کنند و این سواری را تایید می‌کنند. هنگامی که بالون برچیده می شود، مهمانان سوار وسایل حمل و نقل ارائه شده (یک مینی بوس یا ۴WD) می شوند و سپس یکی یکی به هتل مربوطه خود می روند.

بسته به محل اقامت شما در کاپادوکیه، سفر حدود سه تا چهار ساعت طول می کشد. به دلیل شروع زودهنگام، اغلب بین ساعت ۸ تا ۸٫۳۰ صبح به محل اقامت خود برمی گردید. بعد از این همچنان ممکن است از صبحانه ای که هتلتان ارائه می دهد، قبل از آماده شدن برای گشت و گذار در روز لذت ببرید. و زمانی برای یکی دو ساعت دیگر در رختخواب ماندن داشته باشید.


۴) آنچه در سفر بالن سواری در کاپادوکیه خواهید دید؟

شناخته‌شده‌ترین دره ها، دره عشق، دره Gülludere، دره Kzlçukur (قرمز)، و دره Meskendir هستند. که روستاهای Göreme و avusin را به هم متصل می‌کنند. این دره ها اغلب مکان هایی هستند که بر فراز آن پرواز خواهید کرد. مواقعی هم وجود دارد که بر فراز دره های کمتر شناخته شده اطراف شهر Ortahisar پرواز می کنید. که توسط یک قلعه صخره ای پوشیده شده است. یا ممکن است در مسیر خود به سمت روستای Uçhisar در دامنه تپه که بالای آن نیز صخره ای قرار دارد عبور کنید و دره کبوتر را ببینید. جهت وزش باد بر مسیر پرواز بالن تأثیر می گذارد. بنابراین نمی توان مسیر را پیش بینی کرد. با این حال، باد و شرایط حرارتی عالی در کاپادوکیه به محبوبیت روزافزون این منطقه برای پرواز با بالون کمک کرده است. زیرا شما اغلب بر فراز برخی از زیباترین مناظر منطقه پرواز خواهید کرد.


۵) هنگام بالون سواری در کاپادوکیا چه بپوشیم؟

می‌توانید در حالی که برای بالون‌سواری در کاپادوکیا می‌روید، کفش‌های بسته و تخت بپوشید. شما باید وارد سبد بالن شوید و از آن خارج شوید، بنابراین پوشیدن کفش راحت توصیه می شود. دمپایی برای این ورزش نامناسب است و کفش پاشنه بلند کاملاً منتفی است. ژاکت یا سایر لباس های گرم برای پوشیدن روی شانه های خود، حتی در اوج تابستان، به همراه داشته باشید. این به این دلیل است که مطمئناً مدتی را در فضای باز با تماشای باد شدن بالون در صبح‌های سرد کاپادوکیا خواهید گذراند.


۶) تماشای بالون ها از زمین های کاپادوکیه: 

اگر برای چند شب در کاپادوکیه بمانید، زود بیدار شدن برای دیدن بالون هایی که در بالای دره اوج می گیرند، کاری است که حتما باید انجام بدهید. بهترین مکان برای تماشای این فعالیت شگفت انگیز گورمه ست. تراس‌های هتل های گورمه، که بعضی از آن ها به شکل غارند و در دامنه کوه قرار دارند، مناظری از دهکده تا دره‌های رز و سرخ  را در بر می‌گیرند. اگر هتل شما منظره دره را ارائه نمی‌کند، یک منظره به نام «سانست ویوپوینت» در خط الراس صخره وجود دارد.

تماشای بالن ها در صبح یک تجربه فوق العاده است. کافه کنار این سایت از کسانی که مایل به تماشای بالن در ساعات اولیه صبح هستند استقبال می کند و هزینه ی مناسبی هم میگیرد.


۷) چگونه به کاپادوکیه برویم؟

فرودگاه نوشهیر کاپادوکیا، واقع در ۲۹ کیلومتری شمال غربی شهر نوشهیر، یکی از دو فرودگاه منطقه کاپادوکیه است. فاصله فرودگاه تا گورمه، مقصد اصلی توریستی در کاپادوکیه، تنها ۳۸ کیلومتر است. با این حال، پروازهای جایگزین بیشتری در فرودگاه Kayseri، واقع در شهر Kayseri، در ۷۵ کیلومتری شرق گورمه وجود دارد. هر دو فرودگاه خدمات شاتل فرودگاهی را به روستاهای کاپادوکیا ارائه می دهند. همچنین درهر دو فرودگاه می توان ماشین کرایه کرد.

ایستگاه اتوبوس نوشهیر:

ایستگاه اتوبوس نوشهیر به عنوان مکانی شناخته می شود که مسافران با اتوبوس در سراسر کشور به کاپادوکیه می آیند. اتوبوس‌های مستقیم از استانبول و آنکارا و همچنین مقاصد گردشگری برجسته مانند دنیزلی (نزدیک‌ترین شهر به Pamukkale)، قونیه و شهرهای تفریحی ساحلی مانند فتحیه، آنتالیا و بدروم حرکت می‌کنند. بسیاری از اتوبوس‌ها آخرین توقف خود را در نوشهیر انجام می‌دهند. با این حال، بعضی از اتوبوس ها مسیر خود را به ایستگاه اتوبوس گورمه ادامه می دهند. مینی‌بوس‌های معمولی از ایستگاه اتوبوس نوشهیر به Göreme، Avanos و Ürgüp می‌روند‌.


• عکس هایی از بالن سواری در کاپادوکیه:

بالن های کاپادوکیه
بالن های کاپادوکیه

بالن سواری در کاپادوکیه
بالن سواری در کاپادوکیه

تور کاپادوکیه
تور کاپادوکیه

تور کاپادوکیا
تور کاپادوکیا

کاپادوکیه
کاپادوکیه

تور کاپادوکیه
تور کاپادوکیه

دیدنی های ترکیه
دیدنی های ترکیه

بالن ها در صخره های کاپادوکیه
بالن ها در صخره های کاپادوکیه

صخره های ترکیه
صخره های ترکیه

گشت و گذار در ترکیه
گشت و گذار در ترکیه

تور در کاپادوکیه
تور در کاپادوکیه

هتل های کاپادوکیه
هتل های کاپادوکیه

کاپادوکیا استانبول
کاپادوکیا استانبول

شهر کاپادوکیه
شهر کاپادوکیه


• موقعیت مکانی گورمه مکانی برای بالن سواری:

برچسب ها
بالن سواری در ترکیه بالن سواری کاپادوکیا بالن سواری کاپادوکیه بالون سواری ترکیه بالون سواری کاپادوکیا پادشاهان کاپادوکیه پادشاهی کاپادوکیه تاریخ کاپادوکیه تاریخچه کاپادوکیه تفریحات کاپادوکیه تور بالن سواری کاپادوکیه تور زمینی کاپادوکیا از تبریز تور کاپادوکیا از ارومیه تور کاپادوکیا استانبول تور کاپادوکیا زمینی تور کاپادوکیه تورهای کاپادوکیه توصیف کاپادوکیه جاذبه های دیدنی کاپادوکیه جاذبه های کاپادوکیه جاهای دیدنی کاپادوکیه حکومت کاپادوکیه دانشگاه کاپادوکیا دیدنی کاپادوکیه دیدنیهای کاپادوکیه روستای صخره ای کاپادوکیه در ترکیه روستای کاپادوکیه روستای کاپادوکیه ترکیه سفر به کاپادوکیه سفرنامه کاپادوکیا زمینی سفرنامه کاپادوکیه شهر باستانی کاپادوکیه شهر زیرزمینی کاپادوکیه ترکیه شهر کاپادوکیه ترکیه شهر کاپادوکیه کجاست شهرهای زیرزمینی کاپادوکیه عکسهای کاپادوکیه ترکیه فاصله کاپادوکیه تا استانبول قیمت بلیط کاپادوکیا کاپادوکیا کاپادوکیا استانبول کاپادوکیا ایران کاپادوکیا تور کاپادوکیا در کجای ترکیه است کاپادوکیا در کدام استان است کاپادوکیا روی نقشه کاپادوکیا کجاست کاپادوکیا هتل کاپادوکیای ایران کاپادوکیای ترکیه کاپادوکیه کاپادوکیه بالن سواری کاپادوکیه بالون سواری کاپادوکیه به انگلیسی کاپادوکیه ترکیه کاپادوکیه چیست کاپادوکیه چیه کاپادوکیه در استان کاپادوکیه در ترکیه کاپادوکیه در قدیم کاپادوکیه در کجا قرار دارد کاپادوکیه در کدام کشور است کاپادوکیه در نقشه ترکیه کاپادوکیه روی نقشه کاپادوکیه شهر زیرزمینی کاپادوکیه کدام کشور کاپادوکیه کدام کشور است کشور کاپادوکیه مرکز خرید کاپادوکیه منطقه باستانی کاپادوکیه ترکیه هتل های کاپادوکیه

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن