دیدنی های ترکیهدیدنی‌ها

دره سرخ و دره رز کاپادوکیه| پیاده روی در صخره های شگفت انگیز ترکیه

Red and Rose Valley

• دره سرخ و دره رز کاپادوکیه|عکس+ موقعیت مکانی+ مسیر پیاده روی

دره سرخ و دره رز کاپادوکیه، از دیدنی‌ترین مسیرهای پیاده‌روی، مسیری است نزدیکی گورمه می‌رود. مسیر حلقه ای دره رز آن را به مسیر دره سرخ متصل می کند. پیاده‌روی از Buffe، فروشگاهی که در Google Maps مشخص شده، شروع می‌شود. با اتوبوس به Cavusin بروید و سپس پیاده روی خود را شروع می کنید. یا مستقیماً از گورمه پیاده روی خود را شروع خواهید کرد. این پیاده روی سخت نیست، حدود ۲ الی ۳ ساعت طول می کشد. مناظری شگفت انگیز در تمام طول مسیر وجود دارد. این پیاده روی برای مبتدیان هم می تواند ایده آل باشد.


۱) کلیساهایی که در مسیر وجود دارد:

با تاکسی، اسکوتر اجاره‌ای یا ATV می‌توانید به مسیر دسترسی پیدا کنید. دره سرخ و رز از نظر زیبایی نظیر ندارد. صخره هایی در بخش های مختلف دره رز در همه جا پراکنده شده اند. و یکی از معروف ترین مسیرهای پیاده روی کاپادوکیه را به وجود آورده اند. همانطور که در امتداد دره پیش می روید، با گل های رنگارنگ احاطه می شوید. و با کلیساهای بسیار زیبا، نقاشی ها و تزئینات فراوان، تاکستان ها و مزارع کشت شده توسط کشاورزان محلی روبرو خواهید شد.

برجسته ترین کلیساها عبارتند از: Hacli، Avyali و Uc Hacli. چندین مسیر پیاده روی نیز به طول حدود ۲ ساعت وجود دارد که به شما فرصت و زمان کافی برای شگفت زده شدن از زیبایی های دره را می دهد.


 شما همراهان گرامی شیوار می توانید از طریق راه های مختلفی با کارشناسان گردشگری ما در ارتباط باشید. و تور های گردشگری خود را سازماندهی کنید. همچنین می توانید با مراجعه به پلت فرم هایی که شیوار بر روی آن ها فعالیت می کند. به اطلاعات کامل از جاذبه های جهان، هتل های لاکچری و اقتصادی، تور های ما و آخرین خبر های صنعت توریسم دسترسی داشته باشید. شیوار در خدمت شماست!


۲) مسیر پیاده روی دره سرخ و رز کجاست؟

مسیر پیاده‌روی دره سرخ و رز در قلب پارک ملی گورمه در کاپادوکیه، حدود ۱۵ دقیقه با ماشین از شهر گورمه قرار دارد.


۳) چگونه به مسیر پیاده روی دره سرخ و رز برسیم؟

• ماشین:

با اینکه بسیاری از چیزهای باورنکردنی ای که در مسیر وجود دارد. بهتر است برای گشت و گذار در کاپادوکیه یک ماشین اجاره کنید تا از زمان خود نهایت استفاده را ببرید.

• راننده خصوصی:

از طرف دیگر، امکان استخدام یک راننده خصوصی برای تمام روز نیز وجود دارد. با انجام این کار، مقدار زیادی در زمان صرفه جویی خواهید کرد، و این را به گزینه ای عالی برای کسانی که زمان کمتری دارند تبدیل می کند.


۴) مسیر پیاده روی در دره سرخ و رز:

سه راه برای شروع پیاده روی وجود دارد که یکی از این مسیر ها شروع پیاده روی از دره عشق می باشد، در اینجا این مسیر را با هم بررسی میکنیم. نقطه شروع پیاده روی دره رز می تواند نسبتاً گیج کننده باشد، زیرا پیاده روی در یک دره وسیع با چندین مسیر منتهی به جهات مختلف آغاز می شود. پس از رسیدن به اولین تابلو که دره رز را نشان می دهد، مطمئن شوید که به سمت راست دره رفته و مسیر را به سمت خط الراس کوه دنبال کنید.
در حالی که رفتن مستقیم به دره وسوسه انگیز است، اما خوب است بدانید که هیچ یک از مسیرهای مستقیم موجود در آنجا به مسیر واقعی دره رز منتهی نمی شود.


۵) مسیر رسیدن به دره رز:

به محض اینکه به مسیر دره عشق رسیدید، دیگر یک پیاده روی کاملاً ساده است. با تعداد زیادی غار نشین و کلیساهای سنگی تراشیده شده در مسیر روبه رو می شوید. با این حال، یک نکته قابل توجه این است که در دره چندین تابلو خواهید دید، که به طور شگفت انگیزی شما را به یک کافه کوچک در بالای مسیر دره رز هدایت می کند. خبر خوب این است که این کافه همچنین نقطه شروع بخش دره سرخ است.


۶) کلیساهای صخره ای و غار هایی که در مسیر میبیند؟

هنگامی که به کافه رسیدید، مطمئن شوید که کلیسای صخره‌ای خارق‌العاده در سمت راستتان را ببینید. این یکی از بهترین کلیساهای حفظ‌شده در دره رز و منظره‌ای بسیار چشمگیر است. پس از استراحتی کوتاه در کافه، تنها با طی کردن مسیری پنج دقیقه ای به ورودی دره سرخ می رسید.


۷) مسیر رسیدن به دره سرخ:

به محض اینکه راه خود را در انتهای دره رز طی کردید، به سمت دیگر رشته کوه خواهید رسید. اینجا جایی است که به طور رسمی وارد دره سرخ شده اید. بعد از حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی در دره، مسیر بر روی صخره‌ها حک شده است، که باعث می شود به راحتی بتوانید راه خود را پیدا کنید.


۸) بهترین زمان برای شروع پیاده روی دره سرخ و رز:

مانند بسیاری از نقاط برجسته در کاپادوکیا، پیاده‌روی در دره سرخ و رز هنگام صبح‌ بهتر است، زمانی که هنوز نسبتاً خلوت است و دما به اوج خود نرسیده است. از طرف دیگر، بازدید در اواخر بعد از ظهر نیز عالی است. فقط مطمئن شوید که به هر قیمتی شده از پیاده روی در حوالی ظهر اجتناب کنید. زیرا هوا بسیار گرم است و به سختی سایبانی در مسیر پیدا خواهید کرد.
علاوه بر این، توصیه می شود از منظره غروب دره سرخ به طور جداگانه بازدید کنید. تماشای غروب خورشید باورنکردنی بر فراز چشم‌انداز بی‌نظیر دره سرخ یکی از بهترین تجربه‌های کاپادوکیه است.


۹) در پیاده روی دره سرخ و رز خود چه چیزی همراه خود داشته باشید؟

بطری آب قابل استفاده مجدد:

بطری تصفیه آب برای استفاده مجدد به شما این امکان را می دهد که تقریباً از هر منبع آبی آب تهیه کنید. به همین علت برای سفری چند ساعته در صخره های کاپادوکیه توصیه می شود.

یک جفت کتانی مناسب پیاده روی:

پیاده روی در کاپادوکیا نسبتا آسان است، به این معنی که می توانید به راحتی آن را با یک جفت کفش ورزشی خوب انجام دهید. با این حال، از آنجایی که بیشتر مسیرها شامل شن و ماسه است، خوب است کتانی ای به همراه داشته باشید که کفی محکمی داشته باشد تا چسبندگی بیشتری را فراهم کند. اگر یک جفت چکمه کوهنوردی دارید، توصیه می شود که از آن استفاده کنید.

ضد آفتاب و کلاه:

اگر می‌خواهید در ماه‌های اوج تابستان در کاپادوکیه پیاده‌روی کنید، داشتن کرم ضد آفتاب ضروری است. از آنجایی که مسیر سایه کمی دارد، توصیه می شود کلاهی نیز به همراه داشته باشید که از شما در برابر آفتاب شدید محافظت کند.

میان وعده:

در حالی که چندین کافه کوچک در سرتاسر دره‌ها وجود دارد، توصیه می‌کنم در طول پیاده‌روی خود مقداری میوه، آجیل یا وعده های غذایی پروتئینی به همراه داشته باشید. در صورت لزوم، همراه داشتن مقداری پول نقد برای خوردن قهوه یا تنقلات از یکی از کافه ها نیز توصیه می شود.


۱۰) منظره غروب دره سرخ:

سانست ویو پوینت یک مکان توریستی است، که منطقی هم به نظر می رسد زیرا چشم انداز غروب خورشید در دره سرخ به راحتی با ماشین قابل دسترسی است و همچنین زیبایی ای شگفت انگیز به شما نشان میدهد. در حالی که تعداد زیادی کافه و مکان برای نشستن وجود دارد، توصیه می شود یک مکان آرام در لبه دره پیدا کنید و آرامش بگیرید.


• عکس هایی از دره سرخ و دره رز کاپادوکیه:

صخره های رز و سرخ
صخره های رز و سرخ

صخره های ترکیه
صخره های ترکیه

تور کاپادوکیه
تور کاپادوکیه

کاپادوکیه رز و سرخ
کاپادوکیه رز و سرخ

کلیساهای کاپادوکیه
کلیساهای کاپادوکیه

مسیر پیاده روی
مسیر پیاده روی

صخره های ترکیه
صخره های ترکیه

دره رز و سرخ کاپادوکیا
دره رز و سرخ کاپادوکیا

کاپادوکیا
کاپادوکیا

صخره نوردی در ترکیه
صخره نوردی در ترکیه

هتل های موجود در غار ها
هتل های موجود در غار ها

محل اقامت در کاپادوکیه
محل اقامت در کاپادوکیه


• موقعیت مکانی دره ها:

سایت بلاگفا شیوار سیاوشان

برچسب ها
پادشاهی کاپادوکیه تاریخ کاپادوکیه تاریخچه کاپادوکیه تفریحات کاپادوکیه تور زمینی کاپادوکیا از تبریز تور کاپادوکیا از ارومیه تور کاپادوکیا استانبول تور کاپادوکیا زمینی تور کاپادوکیه تور های کاپادوکیه تورهای کاپادوکیه توصیف کاپادوکیه جاذبه های دیدنی کاپادوکیه جاذبه های کاپادوکیه جاهای دیدنی کاپادوکیه دره رز کاپادوکیه دره رز و سرخ کاپادوکیا دره سرخ کاپادوکیا دره سرخ کاپادوکیه دره سرخ و دره رز کاپادوکیه دیدنیهای کاپادوکیه رز و سرخ در ترکیه روستای صخره ای کاپادوکیه در ترکیه روستای کاپادوکیه ترکیه سفر به کاپادوکیه شهر باستانی کاپادوکیه شهر کاپادوکیه صخره های دره رز و سرخ فاصله کاپادوکیه تا استانبول قیمت بلیط کاپادوکیا کاپادوکیا کاپادوکیا استانبول کاپادوکیا تور کاپادوکیا در کدام استان است کاپادوکیا روی نقشه کاپادوکیا کجاست کاپادوکیا هتل کاپادوکیای ترکیه کاپادوکیه کاپادوکیه به انگلیسی کاپادوکیه ترکیه کاپادوکیه چیست کاپادوکیه چیه کاپادوکیه در ترکیه کاپادوکیه در قدیم کاپادوکیه در کدام کشور است کاپادوکیه در نقشه ترکیه کاپادوکیه روی نقشه منطقه باستانی کاپادوکیه ترکیه هتل های کاپادوکیه

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن