دیدنی های تایلند

پارک یخ جادویی سیام مکانی مفرح و تفریحی در پاتایا تایلند!

Frost Magical Ice of siam

پارک یخ جادویی سیام| عکس+ موقعیت مکانی+ امکانات تفریحی در پارک

پارک یخ جادویی سیام در پاتایا فرصتی تجربه سرمای قطب شمال در یک کشور گرمسیری را به همگان میدهد. دما در گنبد یخی منفی ده درجه سانتیگراد می باشد، در حالی که دمای هوا در قسمت بیرونی حدود ۴۰ درجه بالاتر است. کسانی که وارد این پارک میشوند خود را کاملا برای شرایط آب و هوایی آماده کرده اند. همچنین یک کت گرم زمستانی اجاره ای در ورودی عرضه می شود.

بخش گنبد یخی یا بهشت سیام

بخش داخلی پارک یخ جادویی سیام به نام بهشت سیام(Siam heaven) یا گنبد یخی (Ice Dome) شباهت زیادی به قطب شمال با دمای زیر صفر دارد. این بخش نشانگر مجسمه های یخی خرس های قطبی، پنگوئن ها و خانه ی اسکیمو ها در قطب شمال می باشد. در دمای منفی ده درجه سانتیگراد، برخی از سنبل های زندگی عادی تایلندی را خواهید یافت مانند مجسمه ی توک توک یخی.

رنگ های روشنی که دائماً در حال تغییرند به گنبد یخی حال و هوای خاص خودش را می دهد. گردشگران می توانند عکس های جالبی در حالی که در یک توک توک یا اسکیمو یخی نشسته اند، در کنار یک آدم برفی هستند یا از یک سرسره یخی به پایین سر می خورند، بگیرند. راه رفتن در این منطقه کمی دشوار است و باید مراقب سر خوردن بود. کافه ی یخی ای در این بخش موجود است که نوشیدنی های خنک سرو میکند. معمولا بعد از گشت و گذار در گنبد یخی بهترین کار این است که در رستوران گرم این بخش، مقداری قهوه یا چای داغ میل شود.

منطقه بیرونی، جنگل هیماپپن( Himmapan forest)

در محوطه بیرونی مجسمه های شنی بزرگی وجود دارد که همگی به رنگ سفید هستند، بنابراین به نظر می رسد که پوشیده از برف می باشند. بعد از تاریک شدن هوا، با چراغ ها مجسمه ها را روشن می سازند‌.

منطقه Himmapan از نام جنگل افسانه ای به همین نام، نامگذاری شده است. در اساطیر بودایی و هندو، این جنگل کوه مرو( Meru)، مرکز جهان، را احاطه میکند‌.در این بخش موجودات اساطیری، درختان و گیاهان زیادی قابل مشاهده است.

پارک یخی در پاتایا تایلند
پارک یخی در پاتایا تایلند

موجودات اساطیری موجود در پارک

حیواناتی که در این پارک برای دید و بازدید قرار داده شده، حیواناتی هستند که ویژگی های چند حیوان را در خود دارند، مانند اسب با سر پرنده و ماهی با سر فیل.
موجودات اساطیری ای که در این پارک پیدا میکنید شامل فیل های پرنده معروف به کارین پوکسا( Karin Puksa) و یک وینجد گیلن( Winged Ghilen)، حیوانی شبیه اژدها با بال و پاهای پنجه ای که به قدرتمند بودن معروف است، می باشند.

میوه های درخت ناریفون( Nariphon) که در جنگل رشد می کند به شکل زنان جوان است. مجسمه‌های دیگر شخصیت‌هایی از فولکلور تایلندی و رامایانا را نشان میدهند که مربوط به حماسه ای معروف از تایلند است. پلاکی بر روی هر مجسمه قرار دارد که اطلاعاتی را به زبان انگلیسی و تایلندی در مورد این موجودات ارائه میدهد.

موقعیت مکانی پارک

پارک یخی در کنار جاذبه ای دیدنی به اسم مزرعه گوسفند پاتایا قرار دارد. در واقع یعنی در خارج از جاده ۳۶، در نزدیکی تقاطع بزرگراه چونبوری – پاتایا (بزرگراه ۷) می باشد. این بزرگراه در ناحیه فرعی Nong Pla Lai، منطقه Bang Lamung یافت می شود. فاصله‌ای این پارک تا مرکز پاتایا حدود ۱۵ کیلومتر است.

چگونه به پارک می توان رفت؟

ساده‌ترین و راحت‌ترین راه برای رفتن به پارک، استفاده از تاکسی است. قبل از حرکت بهتر است در مورد قیمت و مدت زمان توافق شود. حتماً یک ترنسفر رفت و برگشت مشخص کنید زیرا یافتن تاکسی در منطقه برای برگشت ممکن است سخت باشد.

ساعات کاری پارک

همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب می باشد. در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات ملی تایلند، این مکان ممکن است شلوغ شود.
هزینه های ورودی
قیمت بلیط‌های پیاده‌روی در پارک عبارتند از:
بزرگسال۶۰۰ بات، کودک ۵۰۰ بات، کودک نوپا: رایگان
قد مشخص شده برای کودکان: قد ۹۰ – ۱۴۰ سانتی متر کودک نوپا: قد زیر ۹۰ سانتی متر

قیمت ها به احتساب اجاره ی کت گرم زمستانی و نوشیدنی گازداری که در کافه گنبند یخی سرو می‌شود، می باشد‌. کفش گرم و دستکش با هزینه اضافی اجاره داده می شود.

موقعیت مکانی

 

پارک یخی در تایلند
پارک یخی در تایلند
تفریحات موجود در پارک یخی
تفریحات موجود در پارک یخی

لینک های مهم

اطلاعات کامل : هتل های تایلند 

اطلاعات کامل : دیدنی های تایلند 

اطلاعات کامل تور های تایلند 

راه های ارتباطی با شیوار

گروه اطلاع رسانی شیوار در واتس اپ 

لینک کانال اطلاع رسانی شیوار در تلگرام

لینک اینستاگرام شیوار

لینک تورهای خارجی شیوار

لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

لینک هتل های معرفی شده در سایت

برچسب ها
آژانس مادر تور تایلند آفر تور تایلند ارزان ترین تور تایلند ارزانترین تور تایلند اقتصادی ترین هتل های تایلند باکیفیت ترین هتل های تایلند برترین هتل های تایلند برترین هتل های تایلند کدامند بهترین تور تایلند کدام است بهترین قیمت تور تایلند بهترین هتل های تایلند بهترین هتل های تایلند کدامند پارک در پاتایا پارک های تفریحی در تایلند پارک یخ جادویی سیام پکیج نوروزی تور تایلند تفریحات پاتایا تور تایلند دیدنی های بانکوک دیدنی های پاتایا دیدنی های پوکت رزرو آنلاین هتل های تایلند رزرو اینترنتی هتل های تایلند رزرو هتل های تایلند رزرواسیون هتل های تایلند کارگزار فارسی هتل های تایلند هتل های تایلند

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن