دیدنی های سیشل

دلفین های سیشل | تور تماشای دلفین های آزاد در اقیانوس

DOLPHINS OF THE SEYCHELLES

دلفین های سیشل

آب های سیشل میزبان حدود ۲۵ گونه مختلف دلفین است.دیدنی های رایج در اطراف جزایر شامل دلفین های هند و اقیانوس آرام و دلفین های بینی بطری و هچنین دلفین های اسپینر است که بسیار سرگرم کننده هستند و در جزیره آلفونس شما شاهد این دلفین ها خواهید بود. پرش و چرخش این دلفین های بازیگوش در هوا هر بازدیدکننده ای را به وجد می اورد، از دیگر گونه های دلفین در این حزیره میتوان به دلفین ریسو( تنها گونه از جنس گرامپوس)، دلفین دندان ناصاف( تنها گونه از جنس استنو) و دلفین گوژپشت هندی با قوز های مشخص و باله های پشتی کشیده اشاره کرد.

 

دلفین اسپینر
دلفین اسپینر
دلفین بینی بطری
دلفین بینی بطری
دلفین ریسو
دلفین ریسو

گونه های دیگری که در اطراف سشل ثبت شده اند عبارتند از: دلفین راه راه ( که برای تغذیه قادر به شیرجه تا ۷۰۰ متر نیز می باشد)، دلفین معمولی منقار دراز ( که در گروه های بزرگ متشکل از صدها تا هزاران عدد در کنار یکدیگر زندگی می کنند)  و دلفین خالدار پانتروپیکال ( که دارای سه زیرگونه است)

این موجودات برازنده و زیبا در حیات وحش تعداد قابل توجه ای هستند، و بخش پیچیده ای از اکوسیستم متنوع اقیانوس را تشکیل می دهند که در سرتاسر کره زمین امتداد دارد. ما بسیار خوش شانس هستیم که میتوانیم این گونه ها را در اطراف مقصد خود مشاهده کنیم و امیدواریم این کار برای نسل های آینده نیز ادامه داشته باشد.

 

دلفین دندان ناصاف
دلفین دندان ناصاف
دلفین گوژپشت
دلفین گوژپشت

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تورهای شیوار به لینک زیر مراجعه کنید

لینک دریافت اطلاعات : هتل های سیشل

لینک دریافت اطلاعات : دیدنی های سیشل

راه های ارتباطی با شیوار

گروه اطلاع رسانی شیوار در واتس اپ 

لینک اینستاگرام شیوار

لینک تورهای خارجی شیوار

لینک هتل های معرفی شده در سایت

لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

برچسب ها
DOLPHINS OF THE SEYCHELLES seychelles dolphin ارزانترین تور سفر به سیشل بهترین فصل سفر به سیشل چه زمانیست تفریحات سیشل تور سفر به سیشل از ایران تور سفر به سیشل در ایران جاذبه های سفر به سیشل دلفین دلفین ریسو دلفین های سیشل دلفین یونس دیدنی های سیشل سفر به سیشل از ایران سفر به سیشل با بهترین قیمت فغالیت های آبی سیشل نکات مهم در سفر به سیشل

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن