دیدنی های ویتنام

دیدنی های ویتنام| کاخ استقلال سایگون در هوشی مینه را از دست ندهید!

Reunification palace

کاخ استقلال سایگون| عکس های کاخ+ موقعیت مکانی+ تاریخچه

کاخ استقلال سایگون کجاست ؟

کاخ استقلال سایگون در منطقه ۱ واقع شده است، که در نزدیکی  مرکز شهر هوشی مینه و نزدیک به جاذبه های گردشگری دیگر مثل کلیسای نوتردام، پارک ۳۰/۴، اداره پست مرکزی و غیره می باشد. در جلویی این کاخ در تقاطع خیابان  Le Duan و خیابان Nam Ky Khoi Nghia قرار گرفته است.

چگونه به کاخ اتحاد مجدد برویم؟!

شما می توانید با موتور، اتوبوس یا پیاده به کاخ استقلال بروید. اگر در منطقه ۱ اقامت دارید، می توانید با پیاده روی به کاخ برسید که حدود ۱۵ دقیقه طول میکشد. برای برخی از گردشگران ممکن است پیدا کردن این مکان دشوار باشد، بنابراین می توانید از تاکسی استفاده کنید که هزینه آن خیلی بالا نیست.  کسانی که می خواهند در هزینه خود صرفه جویی کنند، می توانند اتوبوس را انتخاب کنند. اتوبوس در نزدیکی کاخ توقف می کند. اطلاعات چند اتوبوس به کاخ استقلال برای شما عزیزان گردآوری شده است:

۰۰۱: Ben Thanh Bus Station – Cho Lon Bus Station
۰۰۲: Ben Thanh Bus Station – Western Bus Station
۰۰۳: Ben Thanh – Thanh Loc Bus Station
۰۰۴: Ben Thanh Bus Station – Cong Hoa – An Suong Bus Station
۰۰۵: Ben Thanh Bus Station – Bien Hoa.

تاریخچه کاخ استقلال سایگون

کاخ استقلال در دوران استعمار فرانسه ساخته شد. در ۲۳ فوریه ۱۸۶۸، فرماندار کوچینچینا لاگراندیر(Cochinchina Lagrandière) مراسمی را برای ساخت کاخ فرماندار کوچینچینا در سایگون برگزار کرد. در سال ۱۹۶۲، یک بمب گذاری باعث شد که جناح چپ اصلی و دروازه کاخ استقلال به طور کامل فرو بریزد. انگو دین دیم(Ngo Dinh Diem) تصمیم گرفت عمارت را درست روی زمین قدیمی بازسازی کند.

کاخ جدید ساخته شده ۲۶ متر ارتفاع دارد که در محوطه ۱۲ هکتاری با مساحتی حدود ۴۵۰۰ متر مربع واقع شده است. کاخ استقلال دارای ۳ طبقه اصلی، ۲ نیم طبقه، ۲ زیرزمین، ۱ تراس برای پارک هلیکوپترها می باشد. کل کاخ دارای بیش از ۱۰۰ اتاق است که به سبک های مختلف تزئین شده اند. در سال ۱۹۷۵، ویتنام پیروز شد و کل کشور دوباره متحد شد. کاخ استقلال جایی بود که ارتش انقلابی ویتنام در نبرد پیروز شد. امروزه کاخ استقلال یک اثر ملی خاص است که گردشگران داخلی و خارجی زیادی از آن بازدید می کنند. این مکان همچنین یک مقصد ملاقات برای مهمانان در هر سطحی و حتی رهبران شهر می باشد.

ساختار و معماری کاخ استقلال

کاخ استقلال توسط معمار Ngo Viet Thu طراحی شد که اولین ویتنامی ای بود که برنده جایزه Khoi در بخش معماری شد. او در به نمایش گذاشتن تاریخ جالب کاخ اتحاد مجدد بسیار موفق بوده است. این کاخ ۱۲ هکتار وسعت دارد که باعث می شود بسیار دلباز به نظر برسد. محوطه کاخ توسط درختان احاطه شده است. دو تانک اصلی که دروازه هارا شکستند هنوز در آنجا پارک شده اند.

این کاخ از پنج طبقه تشکیل شده است. طبقه همکف دارای مجموعه ای از اتاق ها است که برای جلسات و رویدادهای دیگر استفاده می شود. طبقات دیگر دارای اتاق های زیادی هستند که با مبلمان آنتیک مجهز شده اند. همچنین وسیله های دیگری از این کاخ در موزه به نمایش گذاشته شده است. این کاخ از بیرون ساده به نظر می رسد، اما داخل آن شیک است و بخش های زیادی مانند اتاق بازی، کتابخانه، سینما، باشگاه روی پشت بام، سالن رقص، اقامتگاه خانواده ریاست جمهوری و… را در خود جای داده است.

نکاتی برای اینکه بهترین تجربه در کاخ استقلال سایگون را داشته باشید:

کاخ اتحاد مجدد مکانی با تاریخچه غنی است، بنابراین قوانین سختگیرانه ای وجود دارد که باید هنگام ورود به این مکان رعایت کنید.

  • لطفا لباس رسمی بپوشید، از پوشیدن دامن یا شلوارک خودداری کنید.
  • فقط می توانید کیسه های کوچک را داخل این کاخ بیاورید. چمدان های بزرگ باید در نقطه امنیتی گذاشته شوند.
  • در حین بازدید همیشه از دستورالعمل ها و علائم نگهبان پیروی کنید.
  • از آوردن غذا، نوشیدنی یا حیوانات به بنای تاریخی خودداری کنید.
  • در صورت بازدید افراد VIP یا سایر رویدادهای خاص، کاخ گاهی به روی عموم مردم بسته می شود.
  • روی چمن ها راه نروید یا نمایشگرهای اطراف قصر را لمس نکنید.
  • تابلوهای راهنمای بسیار کمی در رابطه با اتاق ها و نمایشگرها وجود دارد، بنابراین راهنمای انگلیسی زبان، بازدید شما را بسیار راحت تر می کند.
  • ساعات کاری: از ۰۷:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ صبح هر روز و از ۱۳:۰۰ تا ۱۷:۰۰ هر روز بعد از ظهر

لینک تورهای خارجی 

لینک هتل های معرفی شده در سایت

لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

موقعیت مکانی کاخ اتحاد مجدد

عکس از کاخ اسقلال سایگون

دیدنی های ویتنام
دیدنی های ویتنام

مکان های دیدنی ویتنام
مکان های دیدنی ویتنام

جاذبه های دیدنی کشور ویتنام
جاذبه های دیدنی کشور ویتنام

جاهای دیدنی ویتنام
جاهای دیدنی ویتنام

وسایل جنگی موجود در کاخ
وسایل جنگی موجود در کاخ

فضای داخلی کاخ
فضای داخلی کاخ

کاخ اتحاد مجدد
کاخ اتحاد مجدد

نقش و نگار های دیوار های کاخ
نقش و نگار های دیوار های کاخ

فضای داخلی کاخ استقلال سایگون
فضای داخلی کاخ استقلال سایگون

کاخ اتحاد مجدد
کاخ اتحاد مجدد

کاخ استقلال سایگون
کاخ استقلال سایگون

جاذبه های توریستی ویتنام
جاذبه های توریستی ویتنام

جاهای دیدنی ویتنام
جاهای دیدنی ویتنام

دیدنیهای کشور ویتنام
دیدنیهای کشور ویتنام

مکان های دیدنی کشور ویتنام
مکان های دیدنی کشور ویتنام

طبیعت ویتنام
طبیعت ویتنام

دیدنی های تاریخی هوشی مینه
دیدنی های تاریخی هوشی مینه

کاخ استقلال هوشی مینه
کاخ استقلال هوشی مینه

جاذبه های گردشگری ویتنام
جاذبه های گردشگری ویتنام

برچسب ها
آزانس اصلی تور ویتنام و مالزی آژانس اصلی تور ویتنام و مالزی آژانس چارتر کننده تور ویتنام آژانس مادر تور ویتنام آژانس مادر تور ویتنام و مالزی اتحاد مجدد اتحاد مجدد هوشی مینه ارزان ترین تور ویتنام استقلال سایگون استقلال سایگون هوشی مینه برنامه تور ویتنام بلیط تور ویتنام بهترین تور ویتنام بهترین قیمت تور ویتنام و مالزی بهترین مجری تور ویتنام بهترین مجری تور ویتنام در ایران پکیج نوروزی تور ویتنام تور برای ویتنام تور به ویتنام تور ويتنام تور ویتنام تور ویتنام ارزان تور ویتنام از ایران تور ویتنام و کامبوج تور ویتنام و کامبوج و لائوس جاذبه های توریستی ویتنام جاذبه های دیدنی کشور ویتنام جاذبه های دیدنی ویتنام جاذبه های کشور ویتنام جاذبه های گردشگری ویتنام جاذبه های گردشی ویتنام جاهاي ديدني ويتنام جاهای دیدنی ویتنام دیدنی های ویتنام دیدنیهای کشور ویتنام زیبایی های ویتنام شهرهای دیدنی ویتنام طبیعت زیبای ویتنام طبیعت ویتنام قیمت تور ویتنام قیمت تور ویتنام ۱۴۰۲ قیمت تور ویتنام از شیراز قیمت تور ویتنام شیوار قیمت تور ویتنام و مالزی کاخ اتحاد مجدد کاخ اتحاد مجدد ویتنام کاخ استقلال سایگون کشور ویتنام مجری مستقیم تور ویتنام مجری مستقیم تور ویتنام در ایران مجری مستقیم تور ویتنام و مالزی مکان های دیدنی کشور ویتنام مکان های دیدنی ویتنام ویتنام

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن