دیدنی های ویتنامدیدنی‌ها

دهکده تفریحی سان ورلد دانانگ منطقه با نا هیلز دیدنی ترین دهکده تفریحی ویتنام

یکی از 10 تله کابین طولانی و دهکده تفریحی بزرگ در جهان

آشنایی مقدماتی با دهکده سان ورلد با نا هیلز : 

این دهکده تفریحی که بزرگترین دهکده تفریحی کشور ویتنام است. در فاصله ۲۰ کیلومتری مرکز شهر دانانگ واقع شده است. این دهکده به دلیل واقع شدن در ارتفاع ۱۴۸۷ متر بالاتر از سطح اقیانوس و چشم انداز بی نظیر به طبیعت پیرامون که بسیار بکر و دست نخورده نگاه داشته شده و افق دید بی نظیر به اقیانوس و آب هوای عالی بهشت روی زمین است.

این دهکده تفریحی و تفرجگاه توریستی یک سبقه تاریخی استعماری دارد. در سال ۱۹۱۹ دهکده ای که اکنون توسط مقامات محلی دا لات منطقه دانانگ نامیده می شود ایجاد شد که به دلیل چشم انداز بی نظیر به دریای شرقی و جنگل و هوای عالی آن برای تفریحگاه فرانسوی ها ساخته شد.

افتخارات کسب شده این سایت گردشگری دانانگ : 

دهکده تفریحی سان ورلد دانانگ در غرب Golden Bridge و در شرق شهر دانانگ و در کوههای Trường Sơn واقع شده است. این دهکده تفریحی طولانی ترین رشته تله کابین جهان بدون توقف را داراست این رشته تله کابین در سال ۲۰۱۳ افتتاح شد و طول آن ۵۸۰۱ متر می باشد و در انتها به گلدن بریج معروف می رسد.

ایستگاه پایانی در ارتفاع ۱۴۸۵ متری از سطح اقیانوس و در فاصله ۴۲ کیلومتری از شهر دانانگ واقع شده است.

بین سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ چهار سال پیاپی این سایت گردشگری به عنوان بهترین سایت گردشگری کشور ویتنام انتخاب و معرفی شد. و در این سالها توسعه فراوانی را شاهد بوده است. اکنون حاصل این رضایت گردشگران شهرت جهانی این سایت است که هر ساله گردشگران بی شماری را به سوی خود گسیل می نماید.

برای تامین نیازهای حمل و نقلی میلیونها بازدید کننده این سایت گردشگری مجهز به ۵ رشته تله کابین مجهز شده که تمامی این ۵ رشته جوایز بین المللی برای عنوان طولانی ترین تله کابین ها دریافت کرده اند. این ۵ رشته تله کابین اکنون توانایی جابجایی حدود ۷۰۰۰ مسافر در ساعت را دارا می باشند.

دهکده گردشگری سان ورلد با نا هیلز
دهکده گردشگری سان ورلد با نا هیلز

اسامی ۵ رشته تله کابین دهکده تفریحی سان ورلد دانانگ :  

– Suoi Mo – Ba Na

– Debay – Morin

– Toc Tien Waterfall – L’Indochine

– Hoi An – Marseille

– Bordeaux – Louvre

تله کابین دانانگ
تله کابین دانانگ

تله کابین سان ورلد با نا هیلز

سایتهای جالب و دیدنی دهکده تفریحی سان ورلد دانانگ :  

۱- اولین سایت دهکده قدیمی فرانسوی است که معماری کاملا کلاسیک فرانسوی دارد و شامل کلیسا و میدان و ساختمان های تاریخی و مسافرخانه و … می باشد.

دهکده فرانسوی سان ورلد با نا هیلز
دهکده فرانسوی سان ورلد با نا هیلز

۲- گلدن بریج یا پل طلایی که اخیرا در ایران هم خیلی به واسطه اینستاگرام شهرتی کسب کرده. در سال ۲۰۱۸ رسماً افتتاح و به بهره برداری رسید و یک پل تفریحی پیاده رو با چشم اندازی بی نظیر است که بسیار زیبا پایه های این پل دو دست انسان از جنس سنگ است.

گلدن بریج دانانگ
گلدن بریج دانانگ

این پل توسط مجله تایم به عنوان یکی از ۱۰ مقصد برتر گردشگری جهان در سال ۲۰۱۸ مورد رای گیری مخاطبین آن قرار گرفت و توسط نشریه گاردین فرانسه به عنوان یکی از چشمگیر ترین پل های عابر پیاده در جهان مورد تحسین قرار گرفت.

۳- دهکده تفریحی سان ورلد دانانگ یک منطقه بازی سرپوشیده سرزنده و پر جنب و جوش و جذاب دارد. پارک فانتزی سی بزرگترین منطقه بازی سرپوشیده کشور ویتنام و شهر دانانگ است که شامل بازی های بی شمار ، تفریحات متنوع و ورزش برای خانواده ها می شود.

شهر بازی سان ورلد دانانگ
شهر بازی سان ورلد دانانگ

۴- پارک ژوراسیک برای کودکان با امکانات فیلمبرداری از دیگر جاذبه های این دهکده است.

۵- این مجموعه همچنین اولین موزه مجسمه های مومی ویتنام را ارائه می دهد ، که در آن مجسمه های ماندگار از چهره های برجسته در سراسر جهان ساخته و به نمایش گذاشته شده است.

رستوران های دهکده تفریحی سان ورلد دانانگ
رستوران های دهکده تفریحی سان ورلد دانانگ

رستوران ها در دهکده توریستی سان ورلد با نا هیلز : 

گردشگران به راحتی می توانند رستورانها و مراکز پذیرایی را در سه منطقه زیر پیدا کنند و از تنوع بالای غذایی آن استفاده و لذت ببرند.

۱- دهکده فرانسوی

۲- میدان دو دووم

۳- باغ گل لی جاردین

این مجموعه بیش از ۳۰ رستوران در خود دارد که طیف گسترده ای از غذاهای آسیایی و اروپایی را از منوی بوفه تا A-la-carte به گردشگران ارایه می نماید.

دهکده گردشگری سان ورلد با نا هیلز از ساعت ۷ الی ۲۲ هر روز هفته مشغول به فعالیت است.

لینکهای مهم درباره دهکده تفریحی سان ورلد دانانگ : 

جاذبه های معنوی سان ورلد با نا هیلز :  کلیک کنید 

اطلاعات سرگرمی های سان ورلد با نا هیلز :  کلیک کنید

جاذبه های تاریخی و معماری سان ورلد با نا هیلز :  کلیک کنید

رستوران های دهکده گردشگری سان ورلد دانانگ : کلیک کنید

دانلود پکیج تورهای ویتنام :  تور ویتنام

برای اطلاعات بیشتر روی لینک مقابل کلیک کنید :  دیدنی های ویتنام

برای اطلاعات بیشتر روی لینک مقابل کلیک کنید :  هتل های ویتنام

وب سایت انگلیسی شیوار :  Travel to IRAN

برچسب ها
تله کابین دانانگ جاذبه های ویتنام دهکده تفریحی سان ورلد دانانگ ویتنام دهکده توریستی سان ورلد با نا هیلز دانانگ ویتنام دهکده گردشگری سان ورلد دانانگ دیدنی های دانانگ دیدنی های ویتنام دیدنیهای ویتنام

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن