دیدنی های ترکیه

رستوران های مارماریس | ۸ تا از بهترین رستوران ها| دیدنی های ترکیه

Best Restaurants In Marmaris

رستوران های مارماریس |عکس+موقعیت مکانی+توضیحات

رستوران های مارماریس به درستی می توانند تجربه ی فوق العاده ای برای شما باشند. می پرسید چرا؟ زیرا که قطعا وقتی غذا میل می کنید و نور گرم خورشید بر صورتتان می تابد و منظره دریا پیش رویتان است، لذت خواهید برد. غذاهای ترکی واقعا خوشمزه هستند. در واقع ممکن است بعد از میل کردن این غذاها آن ها را وارد لیست غذاهای مورد علاقه تان کنید. از انواع کباب های مختلف گرفته تا باقلوا، بورک، گُزلمه و البته صبحانه های معروف ترکی را می توانید امتحان کنید. البته اگر علاقه ای نداشتید می توانید به سادگی غذاهای اینترنشنال را انتخاب کنید.

برای کمک به شما در یافتن بهترین رستوران ها در مارماریس، بیایید برخی از بهترین مکان ها را باهم بررسی کنیم.

۱) طعم ها و غذاهای مارماریس ترکیه :

مارماریس رستوران کم ندارد. در واقع، شما برای انتخاب دچار سرگیجه می شوید آنقدر که تعداد زیاد است. شما می توانید ترکیبی عالی از غذاهای سنتی و بین المللی را میل کنید. و البته،برای کسانی که غذاهای آماده را می پسندند، doner kebab می تواند گزینه مناسبی باشد. 

مارماریس به طور کلی علاوه بر مرکز مارماریس، شامل Icmeler نیز هست، که در حدود ده دقیقه به سمت جاده کوهستانی قرار دارد. هر دو مکان غذا های عالی برای ارائه دراند. مکان‌های شگفت‌انگیز زیادی برای خوردن و نوشیدن در اطراف شهر وجود دارد که بعد از تجربه شان واقعا از کیفیت و طعم غذا ها لذت خواهید برد.

۲) غذای سنتی مولگا :

مارماریس به خودی خود غذای سنتی خاصی ندارد. اما موگلا (Mugla) به طور کلی (استانی که مارماریس به آن تعلق دارد) موگلا کوفته و موگلا سیمیت( Mugla kofte و Mugla simit) دارد. اینها غذایی هستند که در سرتاسر ترکیه پیدا خواهید کرد، اما در موگلا کمی متفاوت تهیه می شود.

۳) کوفته مولگا و مولگا سیمیت :

کوفته موگلا کمی کوچکتر از کوفته معمولی است و به طور سنتی یا در بسته بندی، نان یا در بشقاب با سالاد و برنج خورده می شود. سیمیت موگلا بسیار شبیه سیمیت معمولی است، با این تفاوت که در این مورد بزرگتر و فوق العاده نرم هست. شما می توانید هر دوی این غذاها را در مارماریس، به همراه سایر غذاهای خوشمزه ترکی که ممکن است از قبل بشناسید، بیابید.

۴) مارماریس مارینا:

مارماریس مارینا،به خاطر رستوران های ماهی سنتی اش که در مسیر پیاده روی قرار دارند، مشهور است. انواع مختلفی از غذاهای دریایی را می‌بینید که در بیرون در یخچال نمایش داده می‌شوند، و کارکنان با رویی گشاده درباره انتخاب هایتان می توانند به شما راهنمایی هایی بدهند. در اینجا، می توانید ترکیب معروف ماهی تازه و راکی ​​را که مردم محلی دوست دارند، امتحان کنید.


• بهترین رستوران و غذاخوری در مارماریس:

۱٫ Cihan Ocakbaşı – انتخاب شده به عنوان بهترین رستوران توسط گردشگران :

> Siteler, Barbaros Cd. No:2, 48700 Marmaris/Muğla

Cihan یکی از معروف ترین رستوران های مارماریس است و لیاقت این عنوان را دارد. هم مردم محلی و هم گردشگران در تمام طول سال به اینجا می آیند، و این مکان راهی است برای امتحان کباب و meze اصیل است.

ممکن است از نظرتان منو کم باشد، اما کاری که به شما ارائه می دهند در بهترین حالت ممکن است. شما در حالی که نشسته‌اید، می‌توانید نمای آشپزخانه اوپن را داشته باشید و ببینید چگونه گوشت کباب می‌شود و خودشان نان درست می‌کند. این رستوران در مقایسه با بسیاری از رستوران های دیگر در این منطقه نسبتاً اقتصادی  است، اما مطمئناً کیفیت را فدای قیمت نمی کنند.

> بهترین های منوی غذایی :

در Cihan کباب های سنتی مانند Adana، Urfa، chicken or lamb şiş، çop şiş و انواع کسرول سرو می شود. آنها همچنین فهرست گسترده ای از مزه ها دارند. می توانید نوشیدنی هایی از جمله راکی ​​و محلی بنوشید. اگر شیرینی دوست  دارید، کونیفه(kunefe)را امتحان کنید که یکی از بهترین ها در این منطقه است.


۲) رستوران آیدا (Ida) – نا امیدتان نمی کند :

İçmeler, Kenan Evren Blv. No:17, 48720 Marmaris/Muğla

در Icmeler، رستوران Ida را خواهید دید که در بین بازدیدکنندگان منطقه محبوب است، در این رستوران سرگرمی هایی مثل رقص یا موسیقی بلند به چشم نمی خورد، در عوض، محیطی خنک با غذاهای خوشمزه و نوشیدنی های فوق العاده در انتظارتان است. در واقع، منوی نوشیدنی در اینجا کیفیت بالایی دارد، برای مثال موهیتو سیب آنها را حتما امتحان کنید. همچنین طیف وسیعی از غذاهای بین المللی، از جمله استیک، را خواهید یافت، اما غذاهای سنتی مانند testi kebab و طیف وسیعی از غذاهای تهیه شده با ماهی وجود دارد.

شاید آیدا ارزان‌ترین رستوران در مارماریس نباشد، اما مطمئناً گران‌ترین رستوران هم نیست. کیفیت غذا  و کارکنانبا رفتار دوستانه آن را در خور قیمت غذاهایش می کنند. آنها همچنین یک tapas bar جدید دارند که اخیراً در کنارشان باز شده است، بنابراین اگر اهل تاپاس مدیترانه ای هستید، آن را امتحان کنید.


۳) Ege Barbekü – بهترین رستوران استیک :

Hatipirimi, 148. Sk. No:7, 48700 Marmaris/Muğla

Ege یکی دیگر از رستوران‌ها با سبک ocakbaşı است که کباب سرو می‌کند و بسیاری از مردم محلی برای تماشای فوتبال، نوشیدن راکی ​​و معاشرت باهم به آنجا می‌روند. با این حال، قطعاً یک مکان ورزشی نیست زیرا این رستوران کیفیت بالایی دارد و فضای داخلی و خارجی برای نشستن دارد. آنها همچنین در تمام طول سال حدمات ارائه می دهند.

منوی meze انتها ندارد، منوی اصلی هم طیف وسیعی از غذاهای گوشتی ارائه می دهد که بسیاری از رستوران های مشابه دیگر در این منطقه اینگونه نیستند. به عنوان مثال، اینجا تنها جایی در مارماریس است که خوشمزه‌ترین استیک پخته شده در کره (tereyağlı lokum) را سرو می‌کند. اما حتی اگر شما این غذا را دوست نداشته باشید، طیف وسیعی از غذاهای دیگر وجود دارد. در مدت زمانی که اینجایید متوجه می‌شوید که بسیاری از مردم محلی برای جشن‌هایی مانند تولد به این رستوران می‌روند.


۴) Pideci Mehmed – حتما Lahmacun اینجا را امتحان کنید.

Hatipirimi, İnönü Cd. No.19, 48700 Marmaris/Muğla

Pide و lahmacun دو تا از غذاهای ترکی مورد علاقه بسیاری از افراد هستند و Pideci Mehmed قطعا بهترین مکان برای امتحان کردن آنهاست. اگر قبلاً Pide نخورده‌اید، نان تختی است که با محتویات مختلف پر می‌شود و به شکل قایقی است که به صورت ورقه‌ای بریده شده.  شما می توانید انواع مختلف Pide از جمله گوشت و فلفل (kuşbaşılı pide)، گوشت چرخ کرده (kiymali)، پنیر و اسفناج، پنیر و تخم مرغ و مرغ با فلفل را امتحان کنید.

اینجا طیف وسیعی از تنوع را به شما ارائه می دهد و مکانی آرام است، کاملاً خنک است و پس از گذراندن یک روز در ساحل گزینه ی مناسبی خواهد بود.

Lahmacun اغلب پیتزای ترکی نامیده می شود، اما اصلا شبیه پیتزا نیست. پایه ای نازک و ترد دارد که با گوشت چرخ کرده، فلفل، پیاز و ادویه ها پوشانده شده و آن را به صورت حلقه شده با کمی سالاد و آبلیمو تازه می خورند.


۵) Queen Steakhouse & Fish– صبحانه ای خوش طعم و کامل میل کنید:

Sarıana, Sarıana Mah. M.Münir Elgin Bulvarı, Netsel Marina No:38-8 D:2, 48700 Marmaris/Muğla

اگر یک مناسبت خاص را جشن می گیرید یا می خواهید از یک وعده غذایی گران قیمت با محیطی شگفت انگیز لذت ببرید، باید Queen Steakhouse & Fish را انتخاب کنید. این رستوران در انتهای اسکله و مشرف به کل خلیج است. در یک روز صاف، می توانید تا کیلومترها دید داشته باشید. اینجا به خاطر غذاهای باکیفیت خود شناخته شده است، و اگرچه مطمئناً ارزان‌ نخواهد بود، اما اگر می‌خواهید  هزینه کنید، ارزشش را دارد.

Queen Steakhouse & Fish استیک‌های فوق‌العاده‌ای سرو میکند و یک منوی غذایی با ماهی وسیع در اختیارتان قرار می گیرد. این یکی از بهترین رستوران ها برای لذت بردن از یک صبحانه کاملا ترکی است، زیرا که به قایق های تفریحی عظیم در بندر مشرف خواهید بود. اگر با کودکانتان به سفر رفته اید، منوی بزرگی برای کودکان و یک فضای نشیمن در فضای باز وجود دارد.


۶) Kerem’s Plate (رستوران Karem سابق) – محلی برای میل کردن غذا و خدمات محلی :

İçmeler, Osmangazi Cd. No:30, 48720 Marmaris/Muğla

در Icemler غذاهای اصیل ترکی زیاد به چشم نمی خورد، اما رستوران Kerem در وسط بسیاری از رستوران‌هایی که غذاهای بین‌المللی سرو می‌کنند، می تواند گزینه مناسبی باشد. اینجا رستورانی خانوادگی است که غذاهای سنتی از جمله سیخ گوشت، guvec، کسرول و دسرهای شگفت انگیز ارائه می دهد. این رستوران درست قبل از ساحل واقع شده است و مکانی دنج دارد. موسیقی با صدای بلند پخش نمی شود، و  به همین علت محیط آرام و واقعا لذت بخش است. 


۷) The Love Boat –یکی از بهترین رستوران‌ها برای میل کردن ناهار:

İçmeler, Cumhuriyet Cd. No:26, 48700 Marmaris/Muğla

اگر از هر کسی که در Icmeler زندگی می‌کند بپرسید که با کیفیت‌ترین رستوران کجاست، احتمالاً درباره The Love Boat به شما خواهند گفت. این ناهار خوری سطح بالایی دارد و جایی است که باید حداقل یک بار به آن سر بزنید. کارکنان همگی لباس‌های سفید نیروی دریایی به تن دارند و مضمون رستوران در رابطه با یک قایق است. می توانید بیرون بنشینید و از تماشای اطراف لذت ببرید. همچنین، ماهی کبابی و غذاهای استیک در اینجا عالی هستند و به روشی عالی سرو می شوند.


۸)رستوران O’Yes – فضایی دلپذیر :

Tepe, Barbaros Cd. Yat Limanı No:9, 48700 Marmaris/Muğla

O’Yes سالهاست که در مارماریس فعالیت دارد، و با تعداد زیادی از مشتریان همیشگی، محبوبیت ثابتی برای خود دست و پا کرده است. منو به چندین زبان مختلف نوشته شده و بخش های صبحانه، ناهار و شام دارد. این رستوران در ابتدای مارینا واقع شده و یکی از زیباترین مناظر از ساحل را به شما نشان میدهد. کارکنان اینجا بسیار باتجربه هستند، و همچنین مکانی مشهور برای لذت بردن از نوشیدنی ها، با منوی گسترده است.

منوی ناهار هم عالی است و به خاطر باگت های مکزیکی اش معروف است. منوی عصرانه تنوع بیشتری دارد و غذاهای بین المللی، محلی و گیاهی برای سرو کردن موجود است.


• جاذبه های دیگری از ترکیه که ممکن است برایتان جالب باشد:

• عکس های رستوران های مارماریس:

رستوران Ege Barbeku در مارماریس
رستوران Ege Barbeku در مارماریس

رستوران Ida Restaurant در مارماریس
رستوران Ida Restaurant در مارماریس

رستوران OYes
رستوران OYes

Pideci Mehmed مارماریس
Pideci Mehmed مارماریس

Queen Steakhouse Fish در مارماریس
Queen Steakhouse Fish در مارماریس

The Love Boat در مارماریس
The Love Boat در مارماریس

Kerems Plate ترکیه
Kerems Plate ترکیه

• موقعیت مکانی :

برچسب ها
باکیفیت ترین رستوران های مارماریس بهترین رستوران های مارماریس جاذبه های مارماریس دیدنی های ترکیه دیدنی های مارماریس رستوران های مارماریس رستوران های مارماریس ترکیه غذاخوری های مارماریس

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن