دیدنی های ترکیهدیدنی‌ها

تفریحات آبی فتحیه _ Fethiye Aqua parks

تجربه ای فراموش نشدنی و مفرح در فتحیه

پارک آبی فتحیه

یکی از دلایل عمده ای که سالانه متقاضیان زیادی برای بازدید از فتحیه وجود دارد پارک های آبی این شهر می باشد. شما می توانید امکانات قابل توجه ای در این مکان ها پیدا کنید و علاوه بر این شما می توانید خاطرات بسیار فرح بخشی به همراه عزیزان خود رقم بزنید. در ادامه به معرفی دو پارک می پردازیم.

پارک آبی اورکا ورلد

بزرگترین پارک آبی فتحیه در زمینی به مساحت ۱۸۰۰۰ متر مربع تاسیس شده. دارای سیزده سرسره می باشد یک سرسره  فقط برای بزرگسالان، پنج سرسره فقط برای کودکان و هفت سرسره برای کودکان و بزرگسالان طراحی شده است.

شما می توانید از چهار استخر دیدن کنید، استخر موج mayan، استخر volcano waterfall، منطقه ای مخصوص کودکان به اسم kids kingdom و splash zone. در صورتی که می خواهید حریم خصوصی داشته باشید می توانید از چهار کابین وی آی پی ای که در این مکان هست استفاده کنید.

اگر به دنبال مزه کردن طعم های جدید هستید حتما باید به رستوران های موجود در اورکا ورلد سر بزنید. همچنین شما میتوانید از کافه های موجود و برنامه های مهیجی که شبانه برگزار می شود لذت ببرید. اگر نگران تلفن همراه،پول و دارایی های ارزشمند خود هستید، باید بگوییم مکان هایی تعبیه شده است که می توانید در آن ها وسایل خود را قرار داده و دیگر نگران گم شدن آن ها نباشید.

جالب است بدانید که شما می توانید با لباس شنای خود به مارکت ها و پاساژ های این مکان مفرح بروید و برای عزیزان خود سوغاتی خریداری کنید.

بزرگترین پارک ابی فتحیه
بزرگترین پارک ابی واقع شده در فتحیه

پارک آبی گراند اوجل

اگر به دنبال سرسره بازی و آب بازی برای تمام روز هستید ما این مکان زیبا را به شما پیشنهاد می دهیم. و اگر بعد از تمام شدن گشت و گزارتان در این پارک آبی مفرح، می‌خواهید در اطراف اولدنیز بگردید می توانید از دره پروانه ها، ساحل اولدنیز و تفرجگاه ساحلی بی نظیر فتحیه دیدن کنید. تفریح و گشت وگزار در این منطقه قطعا یکی از خاطره انگیز ترین سفز های شما را می سازد.

 

دره پروانه ها در نزدیکی گراند اوجل
دره پروانه ها در فتحیه
پارک ابی گراند اوجل فتحیه
پارک آبی گراند اوجل فتحیه

 

برای دیدن تور های فتحیه شیوار به صفحات زیر مراجعه کنید:

برچسب ها
اورکا ورلد پارک آبی پارک آبی فتحیه تفریحات آبی ترکیه دیدنی های ترکیه دیدنی های فتحیه گراند اوجل

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن